Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kävin värianalyysissä ja en tykännyt tuloksesta.

Vierailija
27.09.2018 |

tulos oli syksy.........minun pitäisi käyttää ns. kakkavärejä. Voiko tulos olla väärin?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos on väärin oli se mikä tahansa, sillä kyseessä on humpuukianalyysi.

Vierailija
2/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä uloste kuvaa luonnettasi parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit värianalyysiin? Etkö itse näe, mitkä värit sinulle sopivat ja mitkä eivät sovi?

Vierailija
4/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on vaan jonkun näkemys mitkä värit sulle sopii. Ei noilla värianalyysien tekijöillä välttämättä ole mitään värisilmää.

Käytä niitä värejä joista tykkäät, ihan sama mitä joku analyysi sanoo.

Vierailija
5/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi minä tykkään syksyn sinisistä ja vihreistä sävyistä. 

Tykkäsin niistä jo ennen kuin menin värianalyysiin. 

Vierailija
6/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit värianalyysiin? Etkö itse näe, mitkä värit sinulle sopivat ja mitkä eivät sovi?

No ajattelin että tiedän mitkä värit sopii ja mitkä ei, mutta tulos yllätti koska en pidä syksyn väreistä vaatteissa. Joku okran keltainen hyi...menin kiinnostuksesta.

ap

Vierailija
7/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei murretut värit mitään kakkavärejä ole. Sopivat useimmille paljon paremmin kuin räikeät tai purkkavärit, saati musta ja valkoinen.

Vierailija
8/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä himputin ns. kakkavärejä?

Vierailija
9/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos olet värjännyt hiuksiasi, tekoruskettanut ihoasi ja käytät värillisiä piilareita. Olithan meikitön, kun menit analyysiin?

Vierailija
10/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää analyysin tekijä sanoi että hiusten väri merkkaa eniten, oli siis vaalennetut hiukset mulla. Ei peittänyt hiuksia tms. Ei katsonut silmien väriä, sanoi vaan että punainen korostaa silmiä. En pidä edes kirkkaanpunaisesta. Liian räikeä.

Joo ajattelin pitää niitä värejä mistä pidän, vaikka ei sitten sopisikaan, tykkään savunharmaasta, tummansinisestä, korallista, vaaleanpunaisesta ja sinisestä, myös jostain karamellin sävyistä.

Onneksi en maksanut mitään testistä.

ap

Vierailija
11/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ajattelin että tiedän mitkä värit sopii ja mitkä ei, mutta tulos yllätti koska en pidä syksyn väreistä vaatteissa. Joku okran keltainen hyi...menin kiinnostuksesta.

ap

No eihän kukaan pakota käyttämään niitä syksyn värejä. Käytä sellaisia mistä tykkäät, mitä väliä jollain värianalyysilla on. Minäkin olen joskus miettinyt, että käyn "ihan huvin vuoksi" värianalyysissa, mutta tosiaan jos tuloksena on että mulle sopii sellaiset värit joista en tykkää, niin en minä niitä väkisin ala pitämään.

Vierailija
12/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuohan on vaan jonkun näkemys mitkä värit sulle sopii. Ei noilla värianalyysien tekijöillä välttämättä ole mitään värisilmää.

Onhan noissa tietty systeemi takana, ei niitä analyysejä pelkästään värisilmällä tehdä. Olimme kavereiden kanssa, ja kyllä tulokset osuivat mielestämme oikeaan.

Vierailija
13/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noissa tietty systeemi takana, ei niitä analyysejä pelkästään värisilmällä tehdä. Olimme kavereiden kanssa, ja kyllä tulokset osuivat mielestämme oikeaan.

Lisäys ed. kommenttiini:

Eikä hyvässä värisilmässäkään mitään vikaa ole.

Vierailija
14/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tehty sama nuorena alle parikymppisenä, toinen kerta huiveilla ja toinen tietokoneanalyysi. Huiveilla kevät ja tietokoneella kesä. Nyt tulos vajaa 30v myöhemmin huiveilla syksy. Mulla on vaatekaappi täynnä ihan vääränvärisiä vaatteita joten joudun kuitenkin niitä käyttämään. Muuttuuko tulos vanhemmiten? Analyysin tekijä itse oli muuttunut kesästä talveksi.

ap

Vierailija
15/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värianalyysin jälkeen aloin käyttämään juuri minulle sopia värejä, ja kyllä olen saanut kommentteja miten hyvin tietyt värit sopivat minulle ja korostavat esim. silmieni väriä. Onneksi itsekin pidän niistä väreistä. Minusta ei ollut ollenkaan mitään humpuukia.

Vierailija
16/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt värianalyysistä. Jo kirjaa lukiessa uumoilin, että olen kesä, ja analyysi vahvisti sen.

Pidän tummansinisestä väristä, ja sain monta ideaa, millaisten värien kanssa se sopii. Voin ottaa sokkona vaatekaapista kaksi vaatetta, ja kaikki sopii toisiinsa.

Toki jos analyysi analyysi antaa tulokseksi värejä, joista ei kertakaikkiaan pidä, niin jättäisin analyysin huomioimatta. On pajon mukavampi olla sellaisissa vaatteissa, joissa viihtyy.

Vierailija
17/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä värianalyysissa kun ei kerrota mistä väreistä sinun tulee tykätä, vaan siinä katsotaan mitkä värit korostavat sinun hyviä puoliasi, kuten esim. ihon, silmien ja hiusten sävyjä.

Kyllähän noita ihmisiä näkee jotka kulkee jossain aivan täysin itselle sopimattomissa väreissä.

Vierailija
18/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin värianalyysissä ENKÄ tykännyt tuloksesta!!!

Vierailija
19/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tehty sama nuorena alle parikymppisenä, toinen kerta huiveilla ja toinen tietokoneanalyysi. Huiveilla kevät ja tietokoneella kesä. Nyt tulos vajaa 30v myöhemmin huiveilla syksye. Mulla on vaatekaappi täynnä ihan vääränvärisiä vaatteita joten joudun kuitenkin niitä käyttämään. Muuttuuko tulos vanhemmiten? Analyysin tekijä itse oli muuttunut kesästä talveksi.

ap

Tulos ei voi muuttua ainakaan noin ääripäästä toiseen, joten olet käynyt ammattitaidottomilla värianalyytikoilla. Luota omiin silmiisi ja värimieltymyksiisi!

Vierailija
20/39 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin parikymppisenä värianalyysissa ja oletin olevani talvi, mutta olinkin syksy. Kieltämättä ne monet syksyn värit sopivatkin minulle paremmin. No, nyt lainasin, reilut parikymmentä vuotta myöhemmin, kirjastosta kirjan värianalyysista. Muistaakseni se sama Colour Me Beautiful, mutta jaottelut olikin muutettu ja vuodenajoista luovuttu. Kirjan mukaan olen aika saletisti kirkas eli tummat hiukset, vaalea iho jne. Tämän alalajina olen sitten lämmin, mikä viittaa siihen aiempaan syksyyn. Kirja oli kiintoisa ja sain ideoita, mutta vähän humpuukilta tuntuu tuollainen, että jos sulle kymmenen vuotta sitten sopi oranssi, niin nytpä ei enää sovikaan, koska me ollaan muutettu systeemejä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme