Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä koit seuraavat asiat:

Vierailija
27.09.2018 |

- Harrastit seksiä?
- Suutelit?
- Nukuit vastakkaisen sukupuolen vieressä?
- Rakastuit?
- Seurustelit?

Itse:
- Harrastit seksiä? 26 v
- Suutelit? 26 v
- Nukuit vastakkaisen sukupuolen vieressä? 26 v
- Rakastuit? 26 v
- Seurustelit? En ole koskaan seurustellut

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oma-aloitteinen ja aktiivinen, mutta erittäin epäkiinnostava nainen, joten naurattaa itseäkin kirjoittaa ylös tätä...

Harrastin seksiä ekan kerran 21-vuotiaana. Tosi romanttinen tarina: kännipano laivalla ja elämäni eka mies, joka oli minusta yhtään kiinnostunut. Käytin siis tilaisuuden hyväkseni, koska häpesin neitsyyttäni jotenkin tosi paljon. Miehen nimeä en muista, mutta sen muistan, että seksi oli todella surkeaa.

Ekan kerran suutelin 14-vuotiaana. Oltiin tosi kovassa kiljukännissä, nähtiin kadulla jotain tuntemattomia poikia ja ryntäsin pussaamaan yhtä niistä. Emppu sen nimi oli, kysyin ja muistan vieläkin.

Ensimmäinen nukkuminen vastakkaisen sukupuolen vieressä tapahtui 19-vuotiaana. Meillä oli jotkut hyttibileet Ruotsin-laivalla ja sammuttiin kaikki yksitellen samaan hyttiin, me tytöt aina jonkun pojan kanssa. Olin itse kiinnostunut siitä pojasta, jonka kanssa nukuin, mutta hän ei ollut minusta kiinnostunut, joten emme edes pussanneet.

Ekan kerran rakastuin vasta 31-vuotiaana. Sinne asti ajattelin, että sellainen on pelkkää höpöä ja ihmisille viihteen kautta syötettyjä asenteita, mutta tuli mies, joka vei jalat täysin alta. Valitettavasti hän ei ollut kovin pitkään minusta kiinnostunut, joten emme alkaneet seurustella.

Eka ja tähän mennessä ainoa seurustelusuhteeni oli ikävuosien 22 ja 30 välissä. Emme kumpikaan olleet toisesta kiinnostuneita, mutta kunhan nyt jaettiin yhteinen kämppä ja saatiin ei-hylkiöiden sosiaalinen status sitä kautta.

Vierailija
42/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin (soolo)seksiä 13-v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelin 29v, nukuin vastakkaisen sukupuolen vieressä 1v. Muita en ole tehnyt koskaan. n35

Vierailija
44/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Harrastit seksiä? en koskaan

- Suutelit? 24v. 

- Nukuit vastakkaisen sukupuolen vieressä? Lasketaanko isän ja äidin välissä muksuna nukkuminen? Jos ei, niin en ole nukkunut.

- Rakastuit? Mitäs se on, syötävääkö?

- Seurustelit? en koskaan

N 40+

Vierailija
45/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- en ikinä

- en ikinä

- en ikinä

- en ikinä

- en ikinä

Aika turha on ollut elämäni.

Sama, tosin joskus ala-asteella "suutelin". Ja elämäni ei ole ollut turhaa.

Hyvä sulle. Valitettavasti pysyn mielipiteessäni. Turha elämä, turha ihminen olen.

Vierailija
46/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Harrastit seksiä? 16

- Suutelit? 14

- Nukuit vastakkaisen sukupuolen vieressä? Varmaan 13-vuotiaana irc-miitissä parhaan kaverini vieressä. :D

- Rakastuit? ~18

- Seurustelit? 16

Vierailija
47/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Harrastit seksiä? - 19

- Suutelit? - 19

- Nukuit vastakkaisen sukupuolen vieressä? - jos sukulaisia yms ei lasketa niin 20

- Rakastuit? - 20

- Seurustelit? - 20

Vierailija
48/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Harrastit seksiä?

14v

- Suutelit?

13v

16v

- Rakastuit?

26v

- Seurustelit?

16v

Vierailija
49/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Harrastit seksiä?

- Suutelit?

- Rakastuit?

- Seurustelit?

Itse:

- Harrastit seksiä? 22 v

- Suutelit? 22 v

- Nukuit vastakkaisen sukupuolen vieressä? 22 v

- Rakastuit? 22 v

- Seurustelit? 22v

Vuotta myöhemmin menin ko henkilön kanssa naimisiin.

Vierailija
50/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 v.

15 v.

16 v.

16 v.

16 v.

Vierailija
51/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Harrastit seksiä? en ikinä

- Suutelit? 17, muistaakseni

- Nukuit vastakkaisen sukupuolen vieressä? Ehkä 20-21, humalassa ja ulkovaatteet päällä

- Rakastuit? En ikinä

- Seurustelit? En ikinä

N30

Vierailija
52/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Harrastit seksiä?

16v.

- Suutelit?

14v.

15v.

- Rakastuit?

En ole koskaan rakastanut ketään seurustelukumppania tai puolisoa. Jos vertaa siihen rakkauteen mitä tuntee lastaan kohtaan, eli voisi empimättä vaikka kuolla toisen puolesta jos tarvis on. Niin ei, en ole tuntenut koskaan sellaista yhtäkään miestä kohtaan.

- Seurustelit?

Jos herttainen teinisuhde lasketaan, niin 14v. Pidempi seurustelu alkoi 16 -vuotiaana.

Vierailija
53/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Harrastit seksiä? 22v

- Suutelit? 19v

- Nukuit vastakkaisen sukupuolen vieressä? 19v

- Rakastuit? 20v

Vierailija
54/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Harrastit seksiä? 14v 10 kk

- Suutelit? 14 v

- Nukuit vastakkaisen sukupuolen vieressä? 14 v 10 kk

- Rakastuit? 14 v

- Seurustelit? 14 v

Eli ensimmäinen seurustelusuhteeni alkoi pari-kolme kuukautta sen jälkeen, kun olin täyttänyt 14 vuotta, en enää muista tarkalleen. Voi olla, että sitä ennen olin jo suudellut jotakuta, en muista sitäkään.

Vierailija
55/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Harrastit seksiä? 14

- Suutelit? 19

- Nukuit vastakkaisen sukupuolen vieressä? Harrastuksen takia olen nukkunut koko elämäni vierekkäin saman ja erisukupuolisten kanssa.

- Rakastuit? 15

- Seurustelit? 24

Vierailija
56/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Harrastit seksiä? - en ikinä

- Suutelit? - 18

- Nukuit vastakkaisen sukupuolen vieressä? - joskus lapsena kaveripojan vieressä :D mutta jos mietitään romanttisella/seksuaalisella kannalla niin en ikinä

- Rakastuit? - en ikinä

- Seurustelit? - en ikinä

Vierailija
57/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Harrastit seksiä? 14

- Suutelit? 19

- Nukuit vastakkaisen sukupuolen vieressä? Harrastuksen takia olen nukkunut koko elämäni vierekkäin saman ja erisukupuolisten kanssa.

- Rakastuit? 15

- Seurustelit? 24

Miten oot suudellu 19 vuotiaana, mutta harrastanut seksiä 14vuotiaana? Eikös seksissä yleensä pussailla? :D

Vierailija
58/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Harrastit seksiä? 13

- Suutelit? 5

- Nukuit vastakkaisen sukupuolen vieressä? 16

- Rakastuit? 20

- Seurustelit? 16

Hei haloo, viisivuotias ei suutele.

Huulet ja kielet oli mukana tämän ekan samanikäisen "poikaystäväni" kanssa. Näin 80- luvulla. Toista poikaa pussailin kuuden vanhana.

Vierailija
59/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Harrastit seksiä? 18v

- Suutelit? 18v

- Nukuit vastakkaisen sukupuolen vieressä? 19v jos puhutaan siis miehestä jota deittasin

- Rakastuit? joskus alaasteella 9v? sen jälkeen en ikinä

- Seurustelit? 18v

Olen nainen, mielestäni nätti ja mukava mutta todella ujo ja teininä olin ahdistunut miehistä. Netissä sitten tapasin ekan miehen 18vuotiaan kun oli sosiaalinen kynnys matalempi. Sen jälkeen olen aika monen miehen kanssa deittaillut ja aina netistä löytänyt. Tuntuu että vain netin kautta löytyy helpoiten. Nyt olen taas sinkku onneksi :) paljon mukavempaa.

Vierailija
60/65 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Harrastit seksiä? 14

- Suutelit? 19

- Rakastuit? 15

- Seurustelit? 24

Miten oot suudellu 19 vuotiaana, mutta harrastanut seksiä 14vuotiaana? Eikös seksissä yleensä pussailla? :D

Oletin, että tässä tarkoitetaan suulle pussaamista. Olen siis siitä outo, etten pidä suutelemisesta kuin hyvin harvan kanssa. Seksi ei kuitenkaan ole ongelma. Kyse siis on täysin psykologisesta jutusta. Voi olla vaikka värjäytyneet tai vinot hampaat ja silloin en halua suudella. Aviomiehelläni tosin on vinot alahampaat, joissa on värjäymiä, että kaipa kaikkiin sääntöihin on poikeus :P En tiedä olisiko asia nyt eri kuin silloin nuorempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä