Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinä03- tavoittaako teitä, mitäs kuuluu?

Vierailija
05.05.2006 |

Olette varmaan suurin osa töissä. Itse en ole, joten on aikaa kaipailla teidän kuulumisianne. Mitäs kaikille kuuluu? Mulla tyttö vasta lähtee päiväkotiin syksyllä ja se jännittää. Puhe on vasta alkamassa ja sekin on ollut jännää aikaa.

Ihanaa keväänalkamista kaikille!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuulumisia! =)

Tänään Alva kiipes ekan kerran isoon kiipeilyteline-liukumäkeen. on tosi iso ja vaikee ja mua pelotti enemmän kuin tyttöä. olen tosi ylpeä!! en vaan pysty millään uksoa että tyttö joka on kävelly vasta vuoden nyt tekee samaa mitä " isot lapset" . huh! tippa oikeen tulee linssiin.

muuten menee kivasti, odotutetaan kovasti millon tämä nuorin syntyy. vanhin tyttö (Emma 4v 1,5kk) odottaa kovasti ja tavallaan Alvakin. ite odotan myös kovasti sitä et pystyy leikkimään tyttöjen kaa. nyt ei oikein taivu ja kunto loppuu aina kesken. harmittaa kun haluaa muttei vaan pysty. =/ no, ei enää kauan!

kesää odotellessa..

my_selene (rv 39+0) ja tytöt

Vierailija
2/8 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi neitimme, heinäkuun 3pvä 2003 syntynyt, on iloinen ja temperamenttinen pieni nainen! Hän on kova tyttä laulamaan ja kertomaan tarinoita. Pikkusisko syntyi viime kesänä ja " sissen" hoitaminen on yksi mielipuuhista. Neitosemme on ollut kuiva jo vuoden verran, tuttia ja pulloa ei ole ikinä huolinut...Molemmat tytöt aloittavat päivähoidon vuodenvaihteessa kun aloitan itse työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pikku blondi. Touhukas ja iloinen.

Tuoreet 2v 9kk mitat oli 88cm ja 11,6kg. Kasvuseurannassa on ollut, vaikka minusta ihan turhaan. Tarviiko sitä kaikkien niin suuria olla?

Venla ei ole menossa hoitoon ainakaan vielä pitkiin aikohin, sillä lokakuussa meille tulee neljäs lapsi ja siihen saakka olen kotona & varmaan jotain 1-2v sen jälkeenkin.

Venla on aika helppo lapsi ollut. Päättäväisyyttä löytyy, mutta myös paljon keskustelutaitoa ja kompromissikykyä :) Isoveljeen kun vertaa, niin voisin sanoa että uhmaikää ei oo edes ollut (ainakaan vielä).

Vauvajutut (pullo, tutti, vaippa) ovat taaksejäänyttä elämää, noista pullo jäi pois ekana ja tutti viimeisenä.

Suosikkihommia on ulkoilu, kirjojen lukeminen, nuken hoitaminen ja legoilla rakentelu. Venla jaksaa kävellä tosi pitkiä matkoja ja se aina uudestaan hämmästyttää minua. Veljensä kun on aina ollut laiska kävelijä.

Mukava olisi tosiaan muidenki heinisten kuulumisia taas kuulla :)

Mianni + Venla 7/03 sekä muut lapset & maha-asukki

Vierailija
4/8 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin löytyy heinä-tyttö -03. kotona ollaan oltu koko ajan.

meiänkin tyttö on pieni, ei laiha mutta lyhyt.

kohta tulossa siis pikkusisko ja katotaan miten mustasukkainen tytöstä tulee kun on tottunu olee " pieni vauva" . muutenkin melko huomionkipee ja erittäin itseppäinen. =)

my_selene ja Emma 04/02, Alva 07/03 ja neitinen rv 36+4

Vierailija
5/8 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tuttia ei oo ollu ikinä, peukku menee suuhun aina välillä. vaipoista ei olla päästy, kakkii kyllä about kerran viikossa pottaan. puhunu jo kaaaauan tosi hyvin mutta oppi kävelee vasta 1v 8kk ikäisenä.

ihana pellava-pää..

m_s ja tytöt

Vierailija
6/8 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös Heinäkuun-03 reipas tyttö! :)

Viime elokuussa alkoi neitimme päiväkotiura, ja vaikka äiti aloitusta vatvoi puoli vuotta etukäteen ;) kaikki sujui hienosti. Tyttö viihtyy edelleen hyvin päiväkodissa. Kyselee välillä aamuisin kun minulla viikkovapaita, että " saanko tänään mennä päiväkotiin, saanhan?" ... No, parempi niin, että menee hoitoon mielellään ;)

Muuten on kyllä sellainen iloinen pölpöttäjä, kovin lahjakas verbaalisesti sanoisin..puhuu kahta kieltä melko sujuvasti ja pitkiä lauseita.

Painoa on nyt n. 14,5kg ja pituutta..hmm, veikkaan n. 95cm (? viime kesänä mitattu viimeksi..).

Uhmaa on hieman havaittavissa kyllä, ja välillä neiti on hyvin herkkä loukkaantumaan verisesti pienestäkin vastoinkäymisestä...siinä ei auta kuin odottaa että " teatraalinen" vollotus loppuu itsestään.. ;)

Kuivaksi opettelu on nyt edennyt, yövaippa on vielä käytössä, muuten ilman. Vahinkoja sattuu edelleen silloin tällöin, mutta eiköhän ne vähene pikkuhiljaa.

Kovin on meilläkin siis jo " iso tyttö" kotona. Huimaa vauhtia näyttää kehittyvän, ei meinaa perässä pysyä :)

Oikein mukavaa kesän odotusta kaikille " heiniksille" !

Vierailija
7/8 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavuttuaan tänne Kiinasta elokuussa -04. Pituutta on n 87 cm, painoa ehkä 11 kg. Puhua pulputtaa kuin mikä ja miettii syntyjä syviä (" Oliko mun Kiina-äidillä iso maha?" ) ja oppii koko ajan uusia liikuntajuttuja, tänään juuri kiipesi ekaa kertaa itse pois vauvakeinusta :) Ilman vaippaa on oltu (vihdoin!) nyt muutama viikko. Piirtää päitä, joissa on silmät ja suu, sekä osaa joitain aakkosiakin piirtää, niistä on nyt kovin kiinnostunut. Laulamisen salat aukenivat pari kk sitten ja on oppinut monta laulua.

Vierailija
8/8 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumoisin omakin tyttöni on pienikokoinen. Hän on siinä 91 cm ja 12 kg. Neuvolassa pidetään lyhyenä ja painosta terkkari oli vähän huolissaan. Itse en ole. Tyttö nimittäin syö hyvin ja liikkuu niin paljon. Itsekään kun en ole pitkä, niin en osaa pituuttakaan mitenkään ihmetellä. Ihmisethän kasvavat muutenkin aina omaan tahtiinsa, niin en sitä osaa pohtiakaan.

Tytöllä on välillä pientä uhmaa mutta pääosin mielestäni aika helppo tyttö. Leikkien keskeyttäminen :-D ei kyllä hänen mielestään saisi olla sallittua koskaan!

Meillä lähti tuttipullo ensin, sitten tutti eikä vaipottelu ole kokonaan loppunut, vaikka pottailee joka päivä.

Laitellaan kuulumisia tänne välillä :-)! Oli ilo lukea lastenne touhuiluista!