Voiko heteromies pukeutua valkoisiin farkkuihin ja pinkkiin kauluspaitaan?
Kommentit (11)
No varmaan voi jokainen pukeutua miten haluaa, mutta minuun et tekisi tuolla yhdistelmällä vaikutusta, ehkä johonkin muuhun. Ja hei pääasia että ite tykkäät!
Toki voi.
Ei tosin kannata ihmetellä, jos toiset miehet katsoo ja tekee henkilöstä omia päätelmiään.
Heteromies, ja kaikki muutkin, voivat pukeutua haluamallaan tavalla.
No ei tietenkään voi. Homohan sinusta niillä vaatteilla tulee heti justiinsa. Minun kysymykseni on, että miten kukaan voi edes kysyä tälläista armon vuonna 2018.
Fun fact: Ei ole olemassa tyttöjen ja poikien, miesten ja naisten värejä.Ihmisten keksimää humpuukia. Ja jos pidemmälle ajatellaan, vaatteillakaan ei ole sukupuolta. Jokainen saa pukeutua niihin väreihin ja vaatteisiin, mihin itse haluaa. Kuka sen muka voi määrätä? Mun puolesta pue vaikka hame. Mitä se kellekään kuuluu, jos ite tykkää.Mitä kukanenkin ajattelee sun pukeutumisesta, ei sekään ole sun ongelma.
Siitä vaan väriä päälle! :) Live and let live.
Jos miehet miettisivät tuollaisia, asuisimme yhä puissa ja luolissa.
22 vuotta tuollaisen kanssa enkä ole huomannut viitteitä poikkeavuuksista;)
Tosin mieluummin mun mies käyttää punaisia housuja vaikka vaaleansinisen paidan kanssa, ja sinisiä housuja vaaleanpunaisen paidan kanssa. Valkoiset on aika epäkäytännölliset Suomessa, reissussa kyllä ok.
Tänään hänellä on päällä sinapinruskeat housut ja viininpunainen t-paita. Syksyn sävyt:D
Mitä tarkoitat? Miksei voisi, käykö joku ehdottelleen... oot vastustamaton...