Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krista Kiuru,olipa hassun näköinen.

Vierailija
26.09.2018 |

Tiedän ettei kenenkään ulkonäköä saa haukkua,siis ainakaan meidän naisten,miestenhän ulkonäköjä täällä haukutaan kilpaa.Mutta olen sen verran vanha,että päätän olla rohkea enkä edes hauku,vaan naurattaa vain.
Katsoin tänään uutisissa eduskunnan käytävältä kuvaa Krista Kiurusta.Hän olisi komea nainen ja varmasti fiksu eikä se ulkonäkö ole pääasia,mutta...Aikas tukevat polvet ja sääret ja korkealle nouseva minimekko päällä.Ei siis kylläkään mikään makkarankuorihame vaan hulmuhelmainen mekko.Mutta miks oli niin hupsun näköinen se päällä?
Kantsiskos valita hiukan pidempi malli,ois eineen paremman näköinen.Okei,saan tästä haukut.Pidän minäkin polven yläpuolelle yltävää hametta sukkahousujen kanssa vaikka mulla on suonikohjuja.Ne eivät sukkien läpi juuri näy,aion käyttää edelleenkin.Kristalla ei suonikohjuja kai,mutta kaikissa meissä vikamme on.Pitäköön minimekkoaan,niin pidän minäkin.Mulla ei ole paksut jalat,mutta ne kohjut on.Kristalla vissiin toistepäin.
Tosiaan,ei se ollut pahan näköistä,hupaisan näköinen mimmi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ettei kenenkään ulkonäköä saa haukkua,siis ainakaan meidän naisten,miestenhän ulkonäköjä täällä haukutaan kilpaa.Mutta olen sen verran vanha,että päätän olla rohkea enkä edes hauku,vaan naurattaa vain.

Katsoin tänään uutisissa eduskunnan käytävältä kuvaa Krista Kiurusta.Hän olisi komea nainen ja varmasti fiksu eikä se ulkonäkö ole pääasia,mutta...Aikas tukevat polvet ja sääret ja korkealle nouseva minimekko päällä.Ei siis kylläkään mikään makkarankuorihame vaan hulmuhelmainen mekko.Mutta miks oli niin hupsun näköinen se päällä?

Kantsiskos valita hiukan pidempi malli,ois eineen paremman näköinen.Okei,saan tästä haukut.Pidän minäkin polven yläpuolelle yltävää hametta sukkahousujen kanssa vaikka mulla on suonikohjuja.Ne eivät sukkien läpi juuri näy,aion käyttää edelleenkin.Kristalla ei suonikohjuja kai,mutta kaikissa meissä vikamme on.Pitäköön minimekkoaan,niin pidän minäkin.Mulla ei ole paksut jalat,mutta ne kohjut on.Kristalla vissiin toistepäin.

Tosiaan,ei se ollut pahan näköistä,hupaisan näköinen mimmi.

Samaa asiaa minäkin ihmettelin. Ei ihan hänen mekko ollut.

Vierailija
2/4 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä niin pitkää aikaa ole kun Hynynen vähän vihjaili sille seksin mahdollisuudesta jossain award showssa. Muutama vuosi ja ehkä 30 kiloa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisessa ammatissa olevat henkilöt voisivat käyttää pukeutumisneuvojia, jos oma tyylitaju ei riitä. Ihan kamalaa katsottavaa usein, kun päällä on mitä sattuu, huonosti istuvia, halpoja vaatteita. Suomessa on edelleen vallalla käsitys että rumat ne vaatteilla koreilee, eikä pukeutumisella olisi mitään merkitystä. Suomalaiseen kasvatukseen ei kuulu pukeutumuskulttuurin taidot, kuten monissa muissa Euroopan maissa, joissa jo lapsille opetetaan tilanteisiin sopivat materiaalit ja tyylit.

Uskottavuus lisääntyisi kummasti, jos olisi on hiuksissa hyvä leikkaus ja päällä laadukkaat, yksinkertaisen tyylikkäät vaatteet.

Krista Kiuru on hyvä esimerkki pyryharakka-lookista, hiukset harottavat ja päällä aina jotain kummallista. Hyväkin sanoma jää ulkonäön kummastelun varjoon, näin se vain on näissä näkyvissä ammateissa nykyään.

Vierailija
4/4 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Kiuru on idiootti politiikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän