Tunnen häpeää siitä etten jaksa työelämää. Muita?
Työ vie minusta kaikki mehut. Väsyttää joka aamu lähteä töihin ja ja työtehtävät maistuu puulta. Illalla minua saattaa itkettää koska töihin meno ahdistaa niin paljon. Työ on stressaavaa ja meillä on paljon tavoitteita. Virheistä joutuu "puhutteluun"
Työyhteisöstä olen tietenkin jäänyt ulkopuolelle. Yritän olla reipas ja tervehdin muita ja kyselen kuulumisia. Kuitenkin sinnekkin on muodostunut tietyt porukat. Ulkopuolisuuden tunne pahentaa ahdistusta.
Samalla minua hävettää että olen näin herkkä.
Kommentit (4)
Oliko tämä minun viestini. Paitsi työni ei ole stressaavaa mutta otan asiakseni silti stressata kaiken maailman asioita. Olisin varmasti repinyt jo hiuksetkin päästä sinun työpaikallasi. Tsempiä
Se voi olla ihan vaan siinä työssä se vika. Ja mukaan lukien kaikki mitä on siinä työn ympärillä. Itse teen töitä periaatteessa kahdessa eri paikassa, kumpikin eri hommaa. Voi sanoa, että toisessa näistä on aika samanlaista kuin mitä a.p. kuvailee, toisessa taas viihtyy paljon paremmin. Eli selvän eron huomaa. Kyllä tuota 'huonompaa' työtä sietää paljon paremmin, jos sitä tekee vain esim kahtena päivänä viikossa, mutta täydellä viikolla alkaa ahdistus nousta korkeammalle.
Tuntuu tutulle kun muistelee aikaisempaa työtä. Tosin ei tämä työttömänä olo kauhean nastaa ole sekään...
Välillä mietin että ehkä olen masentunut. En haluaisi kuitenkaan mennä lääkäriin asian tiimoilta etten "leimaannu" hulluksi.
Ap