Naiset, mitä miehen pitää tarjota kahvin kanssa jos pyytää naisen luokseen kahville?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irkkukahvia <3 tosi tujua ja hyvää sellaista. Sivuun joku itse tosi epäonnistuneesti leivottu mokkapala tai suklaakakku siihen sivuun. Jos leipoo jonkun täydellisyyden niin ei siitä saa yhtä söpöä tarinaa lapsille.
Onko tämä lapsi tarkoitus siittää kahvin jälkeen?
Kannattaako kahvit kuitenkin juoda jälkikäteen? Kahvista voi mennä vatsa sekaisin..voi olla romanttiset hetket pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irkkukahvia <3 tosi tujua ja hyvää sellaista. Sivuun joku itse tosi epäonnistuneesti leivottu mokkapala tai suklaakakku siihen sivuun. Jos leipoo jonkun täydellisyyden niin ei siitä saa yhtä söpöä tarinaa lapsille.
Kannattaako kahvit kuitenkin juoda jälkikäteen? Kahvista voi mennä vatsa sekaisin..voi olla romanttiset hetket pilalla.
Meinasitko anaalia vai?
En. Tietääkseni siitä ei myöskään synny lasta.
Kyllä kaupasta ostetut keksit on mielestäni minimitarjoilu. Itse pidän esim. Vohveleista mutta kaurakeksitkin on ok. Suklaa on pahaa ja yleensä siinä on laktoosia, joten se ei käy. Jäätelö on ok, mutta siitäkin se laktoositon versio. Turha odottaa mitään actionia ekoilla kahveilla.
Oikeasti puhdas muki. Talon pinttynein kuppi, jossa on kahden millin kerros j o t a k i n ei tee hyvää vaikutelmaa.
Keksiä. Pullaa, itse leivottua tai avaamaton pussi, ei mitään "löysin tämän, en muista milloin tämä on tänne tullut, mutta kai tämä on ihan hyvää". Jotakin, mikä kertoo, että kahvitteluvieraalla on jotakin väliä. Kun on ollut puhe ihan vaan kahvista, niin kahvi on tietysti pääasia, mutta voisi sen kanssa jotakin olla. Edes karamellia.
Tietysti jos kahvitilanne tulee molemmille ihan puskista, ei hirveästi ehdi varautua. Silloinkin puhdas kuppi ja perussiisti asunto, jossa kahvi nautitaan.
Naiset on hirveitä herkkupyllyjä, suklaata jos on pöydässä niin ne on ihan onnessaan. Toisaalta ne helposti kainostelee syöpöttelyään, ensin sortuvat ja sitten häpeillään omaa possuttelua ja murehditaan vatsamakkaroita ja leveää pyllyä.
Sulla on tossa vain hävittävää.
Jos asunto on hygieeninen ja siisti ja jos itse olet huoliteltu, niin itse leivottu omenapiirakka laktoositonta vaniljakastike kanssa. Jos huusholli epäsiisti, esim. vessan kaviaari ja pöntön juuri pinttynyt, niin silloin naisen läsnä ollessa kaupan paketista avattava omppipiirakka ja vaniljakastike tai vaikka laktoositon mudcake pakasteaktaasta. Viereen kulhoon pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä ja tarjolle myös leipää, leikattua kurkkua, tomaattia, juustoa ja levite, jolloin voi halutessaan tehdä leivän makean sijaan tai lisäksi. Jos olet epäsiistin oloinen, niin avaa leipäpussikin uutena naisen aikana, pese kädet hänen nöhtensä ennen kurkun viipalointia jne.
Kotikahvittelussa asunnon siisteys korostuu. Huolehdi ettei veski ole tunkkainen, laita mieto raikastin.
Juu varmista juoko leidi kahvia vai teetä. Oli vastaus kumpi tahansa, niin osta laadukasta kahvia (tummuusaste tärkeä) ja teetä, ei todellakaan mitään halvinta Xtran kitkerää teetä. Puhtaat mukit/kupit, ei mitään pinttyneitä mainosmukeja.
Kaveriksi esim. rapsakoita, italialaistyyppisiä keksejä tai vaikka Dominoja. Vähän suklaata. Ja nuo mainitut karjalanpiirakat on myös kiva kunhan niissä on rapsakka kuori. Jos paistat cocktail-piirakoita uunissa, tulee kiva tuoksu. Nätti kattaus ja vaikka modernit servietit kupin korvaan.
Toisaalta, vaikka itse tykkäisin kauniista kattauksesta ja astioista, joku toinen tykkää rennommasta meiningistä ja niistä mainosmukeista, kylki kyljessä viltin alla. Molempi parempi, mene ja tiedä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa kysyä siinä kahvittelukutsun yhteydessä, että millainen "kahvipulla" maistuu, jos ollenkaan. Tai se kaikkein paras, eli pyydät naista tuomaan teille jotain naposteltavaa. Ei kai se pelkästään miestä velvoita kahvittelu-treffit?
N21
Tuleeko naiset munan toivossa päiväkahville vai onko ne vaan rehelliset päiväkahvit missä keskustellaan?
Niin no, jotkut ihmisistä pystyvät ajattelemaan muutakin, kuin seksiä ja panemista. Jotkut hakee ihan parisuhdetta ja henkistä yhteyttä. Eiköhän sen naisesta huomaa, jos kyrvän perässä tulee lettu levällään ovesta sisälle.
Joo minäkin haen, mutta minulla ei ole mitään hajua mitä moderni ja vahva suomalainen nainen oikein haluaa. Antavat niin ristiriitaisia merkkejä.
Parisuhde ja henkinen yhteys sulkee pois seksin? En nyt ihan ymmärrä.
Jos nainen menee miehen luokse, en usko että kyseessä ovat ekat treffit.
Seksiä tietenkin ;) Kuka mies nyt pyytää kotiinsa pelkälle kahville
Mies tarjoaa seksiä, poikaset sitten jotain muuta.
Tuskinpa on mies juustokakun kanssa odottamassa. Kyllä sillä on mielessä jotain muuta.
Vaikka karjalanpiirakoita lähikaupan paistopisteestä.
Lasillinen samppanjaa on aina plussaa missä ja milloin vain ja minkä tahansa kanssa.
Naiselle pitää tarjota kahvin kanssa mies.
Suklaa-kuumamaitokakkua, uunituoretta.
Vierailija kirjoitti:
Jos asunto on hygieeninen ja siisti ja jos itse olet huoliteltu, niin itse leivottu omenapiirakka laktoositonta vaniljakastike kanssa. Jos huusholli epäsiisti, esim. vessan kaviaari ja pöntön juuri pinttynyt, niin silloin naisen läsnä ollessa kaupan paketista avattava omppipiirakka ja vaniljakastike tai vaikka laktoositon mudcake pakasteaktaasta. Viereen kulhoon pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä ja tarjolle myös leipää, leikattua kurkkua, tomaattia, juustoa ja levite, jolloin voi halutessaan tehdä leivän makean sijaan tai lisäksi. Jos olet epäsiistin oloinen, niin avaa leipäpussikin uutena naisen aikana, pese kädet hänen nöhtensä ennen kurkun viipalointia jne.
Kotikahvittelussa asunnon siisteys korostuu. Huolehdi ettei veski ole tunkkainen, laita mieto raikastin.
Pese mieluummin se vessa kunnolla ennenkuin mitään raikastimia sinne roudaat. Tosin tunnen kyllä tosi siistejä miehiäkin, ettei ap välttämättä mikään sottapytty ole. Puhtaus on puoli ruokaa.
Marjapiirakka ja vanilijakastike
Kaikki tykkää, ei voi mennä pieleen
Vierailija kirjoitti:
vaikka ihan ruisleipää höysteillä.
Joo, ra(i)kkaita voileipiä.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelö on hyvää kahvin kanssa.
Jäätelö on hyvää kun yksin syö.