Naiset, mitä miehen pitää tarjota kahvin kanssa jos pyytää naisen luokseen kahville?
Kommentit (62)
Suklaa tai joku keksi riittäisi minulle. Tai pelkkä kahvikin kelpaisi.
Juustokakku on aina hyvää. Helppo tehdä itsekin, jos haluat vähän nähdä vaivaa.
Mokkapalat olisivat myös aika sympaattiset tarjottavat. Varmaan aika monelle tulee niistä nostalgisia muistoja.
Tietenkin voi pitää myös yksinkertaisena ja laittaa ihan vain vaikka suklaahippuisia kaurakeksejä ja viinirypäleitä tms. pientä naposteltavaa pöytään esille.
Minun mieheni tarjosi aikanaan itse leipomaansa omenapiirakkaa. Se toimi ainakin minulle :)
Karjalanpiirakka, keksi, jäätelö.
Muistathan kysyä juoko nainen edes kahvia. Itse en haluaisi kahvia, vaikka kylään kutsuttaisiin. Tee kyllä kelpaisi. Sen kanssa esimerkiksi kaurakeksejä tai marjapiirasta.
Suklaa lähes missä tahansa muodossa käy yleensä naiselle kuin naiselle.
Ihme hyypiöitä täällä. Ihan kuin yläkoululaisten juttuja lukisi. Seksi seksi hihhihii!
Itse tykkäisin, jos tarjolla olisi jotain suolaista. Esimerkiksi karjalanpiirakkaa tai vaikka ihan ruisleipää höysteillä. Jos nainen tykkää makeasta, suklaa on melko varma valinta. Leivo vaikka suklaakakku. Pisteet kotiin itsetehdyllä :)
Ideaalitapauksessa sopivan miehen kanssa kahvit jäisi juomatta ja siirryyttäisiin muihin puuhiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme hyypiöitä täällä. Ihan kuin yläkoululaisten juttuja lukisi. Seksi seksi hihhihii!
Itse tykkäisin, jos tarjolla olisi jotain suolaista. Esimerkiksi karjalanpiirakkaa tai vaikka ihan ruisleipää höysteillä. Jos nainen tykkää makeasta, suklaa on melko varma valinta. Leivo vaikka suklaakakku. Pisteet kotiin itsetehdyllä :)
Karjalan piirakkaa karjalaisella munavoilla? Maistusko?
En ole tainnut koskaan syödä karjalaista munavoita. Jos se on samanlaista voin ja kananmunan sekoitusta kuin muualla Suomessa, niin kyllä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ideaalitapauksessa sopivan miehen kanssa kahvit jäisi juomatta ja siirryyttäisiin muihin puuhiin.
Jaa että heti ovelta petipuuhiin? Niin no, yliarvostettuahan se tutustuminen tuntuu nykyisin olevankin...
Irkkukahvia <3 tosi tujua ja hyvää sellaista. Sivuun joku itse tosi epäonnistuneesti leivottu mokkapala tai suklaakakku siihen sivuun. Jos leipoo jonkun täydellisyyden niin ei siitä saa yhtä söpöä tarinaa lapsille.
Pakko kyllä sanoa et aina kun olen miehen luokse ”kahville” mennyt niin ainoa asia mikä keittiön pöydällä on tarjolla ollut, on mun takapuoli.
Kahviloissa sit juttu erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että heti ovelta petipuuhiin? Niin no, yliarvostettuahan se tutustuminen tuntuu nykyisin olevankin...
Ei tässä ole mainittu kauanko on tunnettu.
Mun mielestä olis aivan ihanaa, jos joku mies kutsuisi kahville ja olisi itse leiponut jotain :) olisin ihan myyty.
Jos ei ole tahmakädet (hygienia) niin itse tehdyt leivokset yms nam nam. Muutoin ostettu kelpaa. Ystävällä riittäis pelkkä keksi mutta kiva jos mies vähän vaivautuu ja tekee/tarjoaa jotain herkkua.
Surkein tarjoilu on ollut ei mitää ja paras itse tehty :) naiset syö mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa et aina kun olen miehen luokse ”kahville” mennyt niin ainoa asia mikä keittiön pöydällä on tarjolla ollut, on mun takapuoli.
Kahviloissa sit juttu erikseen.
Just näin. Kummallista sievistelyä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olis aivan ihanaa, jos joku mies kutsuisi kahville ja olisi itse leiponut jotain :) olisin ihan myyty.
Sama! (ja seksihulluille tiedoksi: leipominen ei tässä tarkoita tissien tai muiden vartalonosien leipomista)
Tee mini tea sandwichejä (siis onko ne nyt minivoilepäkakkuja). Nainen arvostaa näkemääsi vaivaa ja näytät ettet ole ihan tumpelo keittiöhommissa.
Jotain kakkua, torttua yms. leivonnaista.
Rehelliset päiväkahvit eivät ole sellaiset missä keskustellaan.