Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jatkuvasti omissa maailmoissa

Vierailija
26.09.2018 |

Tänäänkin jumpan lopussa, loppurentoutuksen kynnyksellä ajauduin miettimään omia liikuntatunteja, kuinka koskaan ei ollut ns kehonhuoltoa. Viimeinen muistikuva on siitä kun ohjaaja pyytää laittamaan silmät kiinni -ja se oli menoa sit se. Suunnittelin kuinka kouluissa voitaisiin jakaa ryhmät puoliksi, ei tytöt ja pojat, vaan esimerkiksi kehonhuolto vs joukkuelajit ja näistä saisi sitten itse valita kumpaan menee, mietin tuntien sisältöä ym. Sit "palasin takaisin maanpinnalle" ohjaajan sanoessa voitte avata silmät. Yhtään en tiedä mitä tuossa välillä tapahtui ja unohin tyystin makaavani jumppasalissa matolla. Tätä tapahtuu siis usein, muistan jo kouluajoilta olleeni omissa kuvitelmissa pitkiäkin aikoja. Tämä häiritsee mielestäni elämää välillä, mikähän auttaisi?

Kotona myös touhotan hommasta hommaan edellisten hommien jääden kesken, kun keksin uusia mitkä pitää hoitaa. Saan hommat kuitenkin loppuun, tosin niissä voi kestää ja tässä sekamelkassa vaikkapa teevesi saattaa unohtua mikroon ja löydän sen seuraavana päivänä kun olin unohtanut haluavani teetä. Muita samanlaisia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen. Minulla on diagnisoitu dissosiaatiohäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samaa ja sain ADD-diagnoosin (johon siis kuuluu tietysti paljon muutakin...)

Vierailija
4/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa ajaessa saatan yhtäkkiä säpsähtää että olen ajannut ties kuinka pitkään omissa ajatuksissani. Jollain autopilotilla ajelen menemään.

Kotihommia tehdessä aloitan homman, jätän kesken, aloitan uuden jne.

Olen aina ollut kova haaveilemaan.

Vierailija
5/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi samis :D Juuri viime viikolla hyppäsin ajatuksissani vahingossa väärään metroon. En ensin edes tajunnut kun tultiin päättärille; havahduin ajatuksistani vasta kun muut matkustajat olivat jo poistuneet. Oli kiva sännätä metrosta ulos ja ruveta katselemaan ympärilleen, että heeeeetkonen, kun maisemat olivatkin vähän erilaiset kuin yleensä :D

Työmatkoilla myös kuuntelen aina musiikkia, ja ajatukset seilaavat aina ihan jossain muissa maailmoissa. Joskus saatan muistella mitä jossakin tähtitieteen artikkelissa sanottiinkaan mustista aukoista ja joskus saatan pohtia miten sijoitusstrategiaa kannattaisi hioa. Kun tulee joku sopiva biisi, kuvittelen laulavani karaokea baarissa :D En ikinä kehtaisi laulaa oikeasti julkisesti, mutta siitä on ihana haaveilla. Nukkumaan mennessä puolestaan kuvittelen itseni yleensä siihen Disneyn Fantasia-piirretyn maailmaan, jossa oli niitä kentaureja ja ihana vaaleanpunainen iltarusko.

Mielikuvitus on välillä ihan hauska juttu :)

Vierailija
6/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä samaa ja sain ADD-diagnoosin (johon siis kuuluu tietysti paljon muutakin...)

Tätä olen epäillyt joskus itsekin.. en tosin tiedä hyötyisinkö mitään diagnoosista.

Ap

Vierailija
7/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että muillakin ajatukset yhtä sekamelskaa ja haaveilua. Tämä netti on paha siitä että minulla on useasti monia välilehtiä auki, joita on pitänyt googlettaa. Nytkin mulla on auki tää av, eli pari mielenkiintoista keskustelua, sit googletin jalkapohjan kipeytymistä ja kipua aamuisin -diagnoosi löytyi, pitää jatkaa hoitokeinojen tutkimista. Sit keksin et haluan vaihtaa auton kellertävät sisävalot kirkkaisiin ledeihin, etsin siis autooni sopivia joistakin varaosasivuilta. Työn alla on myös 10v takaiseen finanssikriisin johtaneiden syiden tutkiminen, mitä olivat subpreme lainat jne. Luin iltasanomista että nuoret harrastavat yhdysvalloissa juulausta, kävin googlettelemaan mitä tämä meinaa. Tässä siis tän päivän välilehtisaldo :D

Vierailija
8/8 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks haaveilija! Olen jo hyväksynyt sen että olen vaan tällainen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän