Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos edessäsi olisi 400 g juuri avattu tuore pussi vaahtokarkkeja, mitä tekisit?

Vierailija
26.09.2018 |

.

Jos edessäsi olisi 400 g juuri avattu tuore pussi vaahtokarkkeja, mitä tekisit?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yhden juuri ja juuri maistaisin. Vaikka karkkihirmu olen.

Vierailija
22/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksipä edes pohtisin asiaa koska niissähän on gelatiinia ja minä olen kasvissyöjä. Enhän minä käy pekonitarjottimenkaan kimppuun, en yksin enkä seurassa.

Todella monissa karkeissa on gelatiinia eli karkinsyönti ei kuulu muutenkaan elämääni.

Kyllä jotkut ihmiset osaavat tehdä elämänsä vaikeaksi. Toisilla ei ole minkäänlaista ruokaa yhtään ja täällä pohjoisessa yltäkylläisyydessä toiset nirsoilevat vain sen takia, että jokin ainesosa on eläinperäinen (valmistettu jo kuolleesta eläimestä eli teurasjätteestä). Välillä toivon, että Suomeen tulisi nälänhätä tai sota että tulisi jotain järkeä tähän touhuun.

Valmistettu kuolleesta eläimestä, joka on ensin pakotettu elämään, on käytetty ihmisten hyväksi, on tapettu ihmisten hyväksi, ja minkä takia? Sen takia että luonto määrää? Katso kun joillakin ihmisillä on moraaliin pohjautuvat arvot, ei omiin haluihin. Sinä varmaan hyväksyt ihmisen raiskaamisen, koska seksuaaliset halut ovat luonnollisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehto: Pidän vaahtokarkeista, mutta osaan säännöstellä makean syöntiäni. Söisin niistä noin viisi. 

Samoin. Tiedän, että on ihmisiä, jotka eivät voi avata karkkipussia, keksipakettia, suklaalevyä tai vastaavaa, koska söisivät sen kuitenkin kokonaan, ja että on jopa ihmisiä, jotka eivät voi pitää herkkuja kotona, koska söisivät ne kuitenkin, mutta minun on vaikea ymmärtää käytännön tasolla tuollaista tilannetta, koska itselleni ei ole koskaan ollut ongelma syödä herkkuja kohtuudella tai pitää vierasvaraa kaapissa. En siis vain edes osaa kuvitella sitä tunnetta, joka saa jonkun syömään kaiken eteen tulevan tai jopa kaappiin kätketyn herkun, kun itselle riittää pieni määrä silloin, jos sattuu sellainen hetki olemaan käsillä.

Vierailija
24/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin grillitikun nokkaan ja lämmittelisin kynttilän liekissä. Muutama menisi näin ihan hyvin. Ei lempikarkkejani, mutta ihan hyviä.

Vierailija
25/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin yhden tai kaksi.

Vierailija
26/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehto: Pidän vaahtokarkeista, mutta osaan säännöstellä makean syöntiäni. Söisin niistä noin viisi. 

Onhan tuollainen vaihtoehto tuolla. Söisit siis mutta lopettaisit ennen kuin tulee huono olo.

Siellä luki "söisin ahnaasti ennen kuin tulisi huono olo". En minä niitä ahnaasti söisi vaan ihan tavallisesti. 

Vierailija
27/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulattaisin suklaata ja dippailisin vaahtokarkkeja sinne, nam!

Vierailija
28/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksipä edes pohtisin asiaa koska niissähän on gelatiinia ja minä olen kasvissyöjä. Enhän minä käy pekonitarjottimenkaan kimppuun, en yksin enkä seurassa.

Todella monissa karkeissa on gelatiinia eli karkinsyönti ei kuulu muutenkaan elämääni.

Kyllä jotkut ihmiset osaavat tehdä elämänsä vaikeaksi. Toisilla ei ole minkäänlaista ruokaa yhtään ja täällä pohjoisessa yltäkylläisyydessä toiset nirsoilevat vain sen takia, että jokin ainesosa on eläinperäinen (valmistettu jo kuolleesta eläimestä eli teurasjätteestä). Välillä toivon, että Suomeen tulisi nälänhätä tai sota että tulisi jotain järkeä tähän touhuun.

En siitä söisi vaahtokarkkeja koska en syö sokeria muutenkaan, en edes sota-aikana jollen ole nälkäkuoleman partaalla.

Vierailija
29/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin roskiin, sillä sokerimöhmällä itsensä muodottomaksi turvottaminen ei ole ominta alaani, eikä minun juttuni

Vierailija
30/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeskelisin pari hitaasti, jos olisivat hyviä (kaikki eivät ole, jotkin ovat aivan järkytäviä esanssipalloja), joka päivä, kunnes loppuisivat. En tykkää syödä hirveästi sokeria kerralla, saan siitä helposti päänsäryn myöhemmin illalla.

Vierailija
31/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulattaisin/paistaisin nuotion äärellä, ai että on hyvää!! vielä kun siihen vaahtokarkkiin karamellisoituu ihan rapea pinta nami

Vierailija
32/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmistettu kuolleesta eläimestä, joka on ensin pakotettu elämään, on käytetty ihmisten hyväksi, on tapettu ihmisten hyväksi, ja minkä takia? Sen takia että luonto määrää? Katso kun joillakin ihmisillä on moraaliin pohjautuvat arvot, ei omiin haluihin. Sinä varmaan hyväksyt ihmisen raiskaamisen, koska seksuaaliset halut ovat luonnollisia?

Vertauksesi on niin älytön, etten vaivaudu sanomaan muuta kuin, että toit taas vegaaninen älykkyystason ja empatiakyvyttömyyden muita kuin eläimiä kohtana hyvin esille. Kiitos siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi