Jos edessäsi olisi 400 g juuri avattu tuore pussi vaahtokarkkeja, mitä tekisit?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksipä edes pohtisin asiaa koska niissähän on gelatiinia ja minä olen kasvissyöjä. Enhän minä käy pekonitarjottimenkaan kimppuun, en yksin enkä seurassa.
Todella monissa karkeissa on gelatiinia eli karkinsyönti ei kuulu muutenkaan elämääni.
Kyllä jotkut ihmiset osaavat tehdä elämänsä vaikeaksi. Toisilla ei ole minkäänlaista ruokaa yhtään ja täällä pohjoisessa yltäkylläisyydessä toiset nirsoilevat vain sen takia, että jokin ainesosa on eläinperäinen (valmistettu jo kuolleesta eläimestä eli teurasjätteestä). Välillä toivon, että Suomeen tulisi nälänhätä tai sota että tulisi jotain järkeä tähän touhuun.
Valmistettu kuolleesta eläimestä, joka on ensin pakotettu elämään, on käytetty ihmisten hyväksi, on tapettu ihmisten hyväksi, ja minkä takia? Sen takia että luonto määrää? Katso kun joillakin ihmisillä on moraaliin pohjautuvat arvot, ei omiin haluihin. Sinä varmaan hyväksyt ihmisen raiskaamisen, koska seksuaaliset halut ovat luonnollisia?
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto: Pidän vaahtokarkeista, mutta osaan säännöstellä makean syöntiäni. Söisin niistä noin viisi.
Samoin. Tiedän, että on ihmisiä, jotka eivät voi avata karkkipussia, keksipakettia, suklaalevyä tai vastaavaa, koska söisivät sen kuitenkin kokonaan, ja että on jopa ihmisiä, jotka eivät voi pitää herkkuja kotona, koska söisivät ne kuitenkin, mutta minun on vaikea ymmärtää käytännön tasolla tuollaista tilannetta, koska itselleni ei ole koskaan ollut ongelma syödä herkkuja kohtuudella tai pitää vierasvaraa kaapissa. En siis vain edes osaa kuvitella sitä tunnetta, joka saa jonkun syömään kaiken eteen tulevan tai jopa kaappiin kätketyn herkun, kun itselle riittää pieni määrä silloin, jos sattuu sellainen hetki olemaan käsillä.
Laittaisin grillitikun nokkaan ja lämmittelisin kynttilän liekissä. Muutama menisi näin ihan hyvin. Ei lempikarkkejani, mutta ihan hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto: Pidän vaahtokarkeista, mutta osaan säännöstellä makean syöntiäni. Söisin niistä noin viisi.
Onhan tuollainen vaihtoehto tuolla. Söisit siis mutta lopettaisit ennen kuin tulee huono olo.
Siellä luki "söisin ahnaasti ennen kuin tulisi huono olo". En minä niitä ahnaasti söisi vaan ihan tavallisesti.
Sulattaisin suklaata ja dippailisin vaahtokarkkeja sinne, nam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksipä edes pohtisin asiaa koska niissähän on gelatiinia ja minä olen kasvissyöjä. Enhän minä käy pekonitarjottimenkaan kimppuun, en yksin enkä seurassa.
Todella monissa karkeissa on gelatiinia eli karkinsyönti ei kuulu muutenkaan elämääni.
Kyllä jotkut ihmiset osaavat tehdä elämänsä vaikeaksi. Toisilla ei ole minkäänlaista ruokaa yhtään ja täällä pohjoisessa yltäkylläisyydessä toiset nirsoilevat vain sen takia, että jokin ainesosa on eläinperäinen (valmistettu jo kuolleesta eläimestä eli teurasjätteestä). Välillä toivon, että Suomeen tulisi nälänhätä tai sota että tulisi jotain järkeä tähän touhuun.
En siitä söisi vaahtokarkkeja koska en syö sokeria muutenkaan, en edes sota-aikana jollen ole nälkäkuoleman partaalla.
Heittäisin roskiin, sillä sokerimöhmällä itsensä muodottomaksi turvottaminen ei ole ominta alaani, eikä minun juttuni
Imeskelisin pari hitaasti, jos olisivat hyviä (kaikki eivät ole, jotkin ovat aivan järkytäviä esanssipalloja), joka päivä, kunnes loppuisivat. En tykkää syödä hirveästi sokeria kerralla, saan siitä helposti päänsäryn myöhemmin illalla.
Sulattaisin/paistaisin nuotion äärellä, ai että on hyvää!! vielä kun siihen vaahtokarkkiin karamellisoituu ihan rapea pinta nami
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistettu kuolleesta eläimestä, joka on ensin pakotettu elämään, on käytetty ihmisten hyväksi, on tapettu ihmisten hyväksi, ja minkä takia? Sen takia että luonto määrää? Katso kun joillakin ihmisillä on moraaliin pohjautuvat arvot, ei omiin haluihin. Sinä varmaan hyväksyt ihmisen raiskaamisen, koska seksuaaliset halut ovat luonnollisia?
Vertauksesi on niin älytön, etten vaivaudu sanomaan muuta kuin, että toit taas vegaaninen älykkyystason ja empatiakyvyttömyyden muita kuin eläimiä kohtana hyvin esille. Kiitos siitä.
Ehkä yhden juuri ja juuri maistaisin. Vaikka karkkihirmu olen.