Jos edessäsi olisi 400 g juuri avattu tuore pussi vaahtokarkkeja, mitä tekisit?
Kommentit (32)
Ei tuollainen ole mahdollista. Meille ei osteta vaahtokarkkeja.
Laittaisin pussin kiinni. Yh, en tykkää edes hajusta.
Paistoin ja söin juuri lättyjä joten en kyllä jaksaisi syödä yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksipä edes pohtisin asiaa koska niissähän on gelatiinia ja minä olen kasvissyöjä. Enhän minä käy pekonitarjottimenkaan kimppuun, en yksin enkä seurassa.
Todella monissa karkeissa on gelatiinia eli karkinsyönti ei kuulu muutenkaan elämääni.
Tiesitkö että sienet ovat eliöitä? Et siis voi syödä niitäkään.
Söisin varoen jonkun verran ennenkuin tulisi huono olo.
Puuttuu vaihtoehto "En söisi yhtään, koska en ole enää 12 vuotias eikä karkit kuulu ruokavaliooni"
Vierailija kirjoitti:
Miksipä edes pohtisin asiaa koska niissähän on gelatiinia ja minä olen kasvissyöjä. Enhän minä käy pekonitarjottimenkaan kimppuun, en yksin enkä seurassa.
Todella monissa karkeissa on gelatiinia eli karkinsyönti ei kuulu muutenkaan elämääni.
Kyllä jotkut ihmiset osaavat tehdä elämänsä vaikeaksi. Toisilla ei ole minkäänlaista ruokaa yhtään ja täällä pohjoisessa yltäkylläisyydessä toiset nirsoilevat vain sen takia, että jokin ainesosa on eläinperäinen (valmistettu jo kuolleesta eläimestä eli teurasjätteestä). Välillä toivon, että Suomeen tulisi nälänhätä tai sota että tulisi jotain järkeä tähän touhuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että sienet ovat eliöitä? Et siis voi syödä niitäkään.
Ei jeesus mikä aivopieru. Ja mikähän se kasvi sitten on jos ei eliö? Geneettisesti sienet ovat lähempänä eläinkuntaa kuin kasveja. Mut ei se niistä eläimiä tee.
Kuuden vaihtoehto: söisin 1-2, vaikka en niistä juuri tykkä, koska makeanhimo.
Söisin ahneuksissani pari kunnes muistaisin, etten mä oikeesti tykkää edes vaahtokarkeista. Koska tällaista vaihtoehtoa ei ollut, valitsin sen, etten söisi yhtään, koska en tykkää vaahtokarkeista. En nimittäin söisi yhtään ellen olisi niin ahne ja perso makealle.
Vaihtoehto: Pidän vaahtokarkeista, mutta osaan säännöstellä makean syöntiäni. Söisin niistä noin viisi.
Vierailija kirjoitti:
.
Mitäs jos eivät olisi TUOREITA vaan VANHOJA? Nyt vissiin AP:n fantasia romahti tosin
En tykkää yhtään. Joutaisi työpaikalle yleiseen jakoon.
Sulkisin pussin, pistäisin sen kaappiin ja söisin himokkaasti 4 palaa ruisleipää kermajuustolla. Niin muuten meinaan tehdäkin, kun lapsi tässä nukahtaa.
Söisin pari, mutta huomaisin, etten vieläkään oikein pidä niistä. Jos muut ainekset sattuisi löytymään niin saattaisin tehdä rocky roadeja.
Korkkaisin punkkupullon samalla kun heittäisin karkit keittiöön. Minussa on enemmän juopon kun syöpön vikaa🍷
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto: Pidän vaahtokarkeista, mutta osaan säännöstellä makean syöntiäni. Söisin niistä noin viisi.
Onhan tuollainen vaihtoehto tuolla. Söisit siis mutta lopettaisit ennen kuin tulee huono olo.