Mikä peitevoide OIKEASTI peittää tummat silmänaluset?
Sellaista en ole vielä löytynyt. Kokeiltu on Joe Blasco, MAC Pro Longwear Concealer, Helena Rubinstein Magic Concealer ja lukuisia markettituotteita. Mutta aina vaan kuultaa sinivioletti läpi :(
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarten shape tape on tosiaan ainoa, joka peittää oikeasti järkyttävän tummat silmänympärykset.
Missä tuota on myynnissä? Olisi hauska testata ennen kuin lähtee tilaamaan sokkona.
- ei AP
Sitä joutuu tilaamaan niiltä, tai ostamaan usasta.
Voi myös tietysti kysyä jostain kosmetiikkaryhmästä, voisitko ostaa pienen näytteen joltakin.
Katsoin noita sävyjä mitä heillä on, ja paha noista sanoa mikä sopisi itselle parhaiten. :/ Kai se on se vaalein yleensä kun suomalainen on kyseessä.
Mikä sun pohjaväri on?
Se vaalein noista on todella, todella vaalea sitten. Fair neutral ja light neutral on sellaisia mitä yleensä suositellaan suomalaisille.
Shape tape on muuten huippuhyvä meikkivoide myös, varsinkin, jos haluaa varjostella, mulla on sen takia sitä kolmea eri sävyä. Se on tosi ohut ja samalla peittävä meikkivoiteena.
Useimmissa meikkivoiteissa mitä olen käyttänyt niin se on ollut vaalein (Diorilla 010). Oma ihoni on sellainen, että se ei oikein rusketu ollenkaan, tulee vain maksaläiskiä. Sen vuoksi tummat silmänaluset näyttävätkin niin pahalta, kun se ihon pohjasävy on jotenkin niin sairaalloinen. Varjostamisesta en tiedä mitään, luulen että haluan pysyä perusasioissa. :D
Et taida tietää pohjaväriä? Nuo shape tapen vaaleimmat on vaaleampia kuin diorin meikkivoiteet/peitevoiteet ja ne jaotellaan pohjavärin mukaan, ei vaaleuden mukaan.
Mutta luulen, että fair neutral voisi toimia? Siinä on neutraali se pohjaväri, joka sopii yleensä suomalaisille.
Ok, en tiedä mikä on pohjaväri. :D Voisin kyllä kokeilla tuota suositustasi. Oletko muuten mikä ikäinen? Lähinnä mietityttää miten tuote toimii vähän vanhemmalla iholla. Useat tuotteet näyttää ihan ok vielä muutama tunti meikinlaittamisen jälkeen, mutta sitten kaikki tuntuu valuvan ryppyihin ja yleisilme on jotenkin todella väsähtänyt.
Kiitos kaikille suosituksista, ja lisääkin saa laittaa. Shape Tapea olen halunnut kokeilla, mutta saatavuus on ongelmana. Tilasin sitä jopa kerran netistä, mutta sain feikin joka lensi roskiin...
Persian värinen ohut color corrector on käytössä päivittäin, mutta ei se juuri auta. Olen kokeillut myös punaista ja oranssia huulipunaa.
Olen se vielä se "sileäihoinen parikymppinen" että voin kokeilla tujumpaakin tököttiä jos siitä on apua :D pohjasävyni on lämmin ja iho on kovin suomalaisen vaalea.
Bobbi Brownia suositeltiin, ehkä käyn katsomassa heidän valikoimaansa seuraavan kerran kun menen liikkeen ohi. Olen jopa harkinnut sellaisia hyaluronihappo(?)pistoksia silmien alle, joiden pitäisi häivyttää tummuus jopa vuodeksi. Jotenkin vaan en pidä pistoshoitojen ajatuksesta.
Ap
Et taida tietää pohjaväriä? Nuo shape tapen vaaleimmat on vaaleampia kuin diorin meikkivoiteet/peitevoiteet ja ne jaotellaan pohjavärin mukaan, ei vaaleuden mukaan.
Mutta luulen, että fair neutral voisi toimia? Siinä on neutraali se pohjaväri, joka sopii yleensä suomalaisille.