Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä peitevoide OIKEASTI peittää tummat silmänaluset?

Vierailija
26.09.2018 |

Sellaista en ole vielä löytynyt. Kokeiltu on Joe Blasco, MAC Pro Longwear Concealer, Helena Rubinstein Magic Concealer ja lukuisia markettituotteita. Mutta aina vaan kuultaa sinivioletti läpi :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarte Shape Tape

Vierailija
2/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nars Radiant Creamy Concealer ja Bobbi Brownin pikku purnukat. Kokeile myös liian keltaista meikkivoidetta tai Benefitn Lemonaidia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka meikkivoidetta sit valokynää?

Vierailija
4/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se onnistu, koska kun löydät niin tujun voiteen, että se peittää sinisen värin, se myös tuo esiin kaikki pienimmätkin juonteet ihossa ja näytät jälleen yhtä väsähtäneeltä tai väsyneemmältä.

Vierailija
5/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä peitevoide aina auta, apuun saattaa tarvita myös colour correctoria eli sellaista korjauskynää. Sinisen vastaväri on oranssi, joten sillä voi lähteä taittamaan sinistyyttä, violettiin taas vastaväriään keltaista. Vihreäähän käytetään mm. couperosan, näppyjen ja nenänpielien piilottamiseen. Kysy ensi kerralla kosmetiikkaosaston tai -liikkeen myyjältä hyvän colour correctorin löytymiseen! Itse olen pahimman puutteessa käyttänyt omiin sinisiin silmänalusiini oranssia huulipunaa. Ja näissäkin sama kuin tavallisessa peitepuikossa ja valokynässä: vähemmän on enemmän! Eli hyvin vähän sitä väriä sinne joukkoon ja ihan alimmaiseksi. Dermosilille tuli juuri jotain tällaisia myyntiin ja heidän sivuillaan oli oikein hyvä ohjevideo niiden käyttöön!

Vierailija
6/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meikkivoide oo sitä käyttöö varten. Sellasta peiteväriä joka on tarkotettu sinisyyden häivyttämiseen. Hyvän meikkiosaston myyjä osaa auttaa.

Vierailija
7/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se onnistu, koska kun löydät niin tujun voiteen, että se peittää sinisen värin, se myös tuo esiin kaikki pienimmätkin juonteet ihossa ja näytät jälleen yhtä väsähtäneeltä tai väsyneemmältä.

Silmänalusiin ei kannata käyttää "tujuja" tuotteita ellei ole sileäihoinen teini tai parikymppinen. Tuo värinkorjaus ja ohuelti tuotetta lienee paras ratkaisu, etenkin kun ihoon alkaa tulla ikääntymisen merkkejä.

-5

Vierailija
8/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vaaleanpunaisen sävyinen peitevoide tai huulipuna?

Mulla toimii Dermosilin peitevoidepaletin joku lähes vaaleanpunainen sävy. Samassa paletissa keltainen/persikkainen, vaaleanpunainen ja vihreä voide.

En tiedä miten tummat silmänaluset sulla on mutta mulla ainakin kellertävä sävy teki sellaisen vahanukke-efektin. Mulla kyllä kylmänsävyinen iho muutenkin eli varmaan sikäli tuo vaaleanpunainen toimi paremmin.

Vierailija
9/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen punertava peitevoide

Vierailija
10/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän ensin Joe Blascon oranssia värineutralisoijaa, jonka päälle ohut kerros meikkivoidetta ja useimmiten laitan n'iden päälle vielä Make up foreverin Ultra HD Concealeria. Sitten otan vanupuikolla hieman ylimääräistä meikkiä pois ripsirajan vaosta (tällekin on varmaan oma nimi, jota en muista). Meikin kiinnitän MACin värittömällä kiinnityspuuterilla. Kuulostaa paljolta meikiltä mutta minulla on toiminut henk koht tämä todella hyvin.

Vierailija
11/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarten shape tape on tosiaan ainoa, joka peittää oikeasti järkyttävän tummat silmänympärykset.

Vierailija
12/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IsaDoran punaiseen taittava peiteväri toimii. Sävy 62 ja tuotenimi Cover Up.

Vierailija
13/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin vuosikausia Diorin Forever meikkivoidetta joka toimii hyvin, mutta ei sekään kyllä täysin tummia silmänalusia peitä. Nyt 36-vuotiaana olen hieman luovuttanut näiden kanssa. Jos silmänalueelle laittaa yhtään mitään niin korostuu vain juonteet ja näyttää vanhemmalta kuin onkaan, joten ilman on parempi. Ihan ohuet meikkivoiteet eivät nimittäin nekään sovi minulle kun on isot ihohuokoset ja ohut meikkivoide ikään kuin "uppoaa" niihin. Karseelta näyttää vaikka minkä yrittäisi. :(

Vierailija
14/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarten shape tape on tosiaan ainoa, joka peittää oikeasti järkyttävän tummat silmänympärykset.

Missä tuota on myynnissä? Olisi hauska testata ennen kuin lähtee tilaamaan sokkona.

- ei AP

Vierailija
15/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytin vuosikausia Diorin Forever meikkivoidetta joka toimii hyvin, mutta ei sekään kyllä täysin tummia silmänalusia peitä. Nyt 36-vuotiaana olen hieman luovuttanut näiden kanssa. Jos silmänalueelle laittaa yhtään mitään niin korostuu vain juonteet ja näyttää vanhemmalta kuin onkaan, joten ilman on parempi. Ihan ohuet meikkivoiteet eivät nimittäin nekään sovi minulle kun on isot ihohuokoset ja ohut meikkivoide ikään kuin "uppoaa" niihin. Karseelta näyttää vaikka minkä yrittäisi. :(

Oletko kokeillut primeria?

Esim. ordinaryalla on hyvä.

Se primer uppoaa ensin niihin huokosiin ja juonteisiin, pystyt sitten levittämään sileälle pinnalle meikkivoiteen ja se levittyy tasaisesti.

Vierailija
16/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuota on myynnissä? Olisi hauska testata ennen kuin lähtee tilaamaan sokkona.

- ei AP

Sitä joutuu tilaamaan niiltä, tai ostamaan usasta.

Voi myös tietysti kysyä jostain kosmetiikkaryhmästä, voisitko ostaa pienen näytteen joltakin.

Vierailija
17/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut primeria?

Esim. ordinaryalla on hyvä.

Se primer uppoaa ensin niihin huokosiin ja juonteisiin, pystyt sitten levittämään sileälle pinnalle meikkivoiteen ja se levittyy tasaisesti.

No enpä kyllä ole, kiitos vinkistä! Pitää näköjään vähän muuttaa meikkaustapoja vanhetessaan...

Vierailija
18/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei AP

Voi myös tietysti kysyä jostain kosmetiikkaryhmästä, voisitko ostaa pienen näytteen joltakin.

Katsoin noita sävyjä mitä heillä on, ja paha noista sanoa mikä sopisi itselle parhaiten. :/ Kai se on se vaalein yleensä kun suomalainen on kyseessä.

Vierailija
19/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei AP

Katsoin noita sävyjä mitä heillä on, ja paha noista sanoa mikä sopisi itselle parhaiten. :/ Kai se on se vaalein yleensä kun suomalainen on kyseessä.

Mikä sun pohjaväri on?

Se vaalein noista on todella, todella vaalea sitten. Fair neutral ja light neutral on sellaisia mitä yleensä suositellaan suomalaisille. 

Shape tape on muuten huippuhyvä meikkivoide myös, varsinkin, jos haluaa varjostella, mulla on sen takia sitä kolmea eri sävyä. Se on tosi ohut ja samalla peittävä meikkivoiteena.

Vierailija
20/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei AP

Mikä sun pohjaväri on?

Se vaalein noista on todella, todella vaalea sitten. Fair neutral ja light neutral on sellaisia mitä yleensä suositellaan suomalaisille. 

Shape tape on muuten huippuhyvä meikkivoide myös, varsinkin, jos haluaa varjostella, mulla on sen takia sitä kolmea eri sävyä. Se on tosi ohut ja samalla peittävä meikkivoiteena.

Useimmissa meikkivoiteissa mitä olen käyttänyt niin se on ollut vaalein (Diorilla 010). Oma ihoni on sellainen, että se ei oikein rusketu ollenkaan, tulee vain maksaläiskiä. Sen vuoksi tummat silmänaluset näyttävätkin niin pahalta, kun se ihon pohjasävy on jotenkin niin sairaalloinen. Varjostamisesta en tiedä mitään, luulen että haluan pysyä perusasioissa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan