Räppäri 6ix9ine
Mitä tykkäätte? Ainakin biisit "Gotti" ja "Kooda" hyviä
Kommentit (12)
Kyllä saa olla aikamoinen musiikkimaku, jos tuollaista potaskaa kuuntelee. Suurin osa sen kuuntelijoista on jotain skidejä, joiden mielestä rap-musiikki tekee sinusta "badassin". Ainoa hyvä rap-musiikki on ' Gangsta's paradise '.
Turha kiistellä faktoja. :/
Vierailija kirjoitti:
XXX
XXXTENTACTION ?
Tykkään niistä vanhemmista biiseistä ihan hemmetisti, mutta en näistä uudemmista tuotoksista yhtään. Fefe -biisistä asti onkin ollut ihan shaissea. Lempparit on Aulos Reloaded Jaguare, Zeta Zero 0,5, Gummo, ja Bozoo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa olla aikamoinen musiikkimaku, jos tuollaista potaskaa kuuntelee. Suurin osa sen kuuntelijoista on jotain skidejä, joiden mielestä rap-musiikki tekee sinusta "badassin". Ainoa hyvä rap-musiikki on ' Gangsta's paradise '.
Turha kiistellä faktoja. :/
Mä olen 44 ja kuuntelen 6ix9inea. Kuuntelen kyllä paljon muutakin räppiä, mutta tykkään tuostakin.
Niin, minkäs ikäinen olitkaan? Ei kukaan täysjärkinen aikuinen kuuntele huutamista ja sitä "yeah", "gangbanggg", "sheeesh", "n**ga".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha kiistellä faktoja. :/Mä olen 44 ja kuuntelen 6ix9inea. Kuuntelen kyllä paljon muutakin räppiä, mutta tykkään tuostakin.
Mä en ihan periaatteesta enää kuutele tämän rikollisen mitään tuotosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha kiistellä faktoja. :/Mä olen 44 ja kuuntelen 6ix9inea. Kuuntelen kyllä paljon muutakin räppiä, mutta tykkään tuostakin.
Sanoinkin, että suurin osa sen kuuntelijoista on jotain lapsia! Olen helpottunut, että minulla on isä, joka on soittanut klassikoita minulle, eikä mitään Cardi B(itchiä) sun muuta autotunea
NF ja Eminem ovat ainoat hyvät räppärit
kuusiixyhdeksäninestä en ole koskaan kuullutkaan.
Perus gangsta pa....aa