Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räppäri 6ix9ine

Vierailija
26.09.2018 |

Mitä tykkäätte? Ainakin biisit "Gotti" ja "Kooda" hyviä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus gangsta pa....aa

Vierailija
2/12 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXX

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei

Vierailija
4/12 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa olla aikamoinen musiikkimaku, jos tuollaista potaskaa kuuntelee. Suurin osa sen kuuntelijoista on jotain skidejä, joiden mielestä rap-musiikki tekee sinusta "badassin". Ainoa hyvä rap-musiikki on ' Gangsta's paradise '.

Turha kiistellä faktoja. :/

Vierailija
5/12 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XXX

XXXTENTACTION ?

Vierailija
6/12 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niistä vanhemmista biiseistä ihan hemmetisti, mutta en näistä uudemmista tuotoksista yhtään. Fefe -biisistä asti onkin ollut ihan shaissea. Lempparit on Aulos Reloaded Jaguare, Zeta Zero 0,5, Gummo, ja Bozoo.

Vierailija
7/12 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa olla aikamoinen musiikkimaku, jos tuollaista potaskaa kuuntelee. Suurin osa sen kuuntelijoista on jotain skidejä, joiden mielestä rap-musiikki tekee sinusta "badassin". Ainoa hyvä rap-musiikki on ' Gangsta's paradise '.

Mä olen 44 ja kuuntelen 6ix9inea. Kuuntelen kyllä paljon muutakin räppiä, mutta tykkään tuostakin.

Vierailija
8/12 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minkäs ikäinen olitkaan? Ei kukaan täysjärkinen aikuinen kuuntele huutamista ja sitä "yeah", "gangbanggg", "sheeesh", "n**ga".

Vierailija
9/12 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 44 ja kuuntelen 6ix9inea. Kuuntelen kyllä paljon muutakin räppiä, mutta tykkään tuostakin.

Mä en ihan periaatteesta enää kuutele tämän rikollisen mitään tuotosta.

Vierailija
10/12 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinkin, että suurin osa sen kuuntelijoista on jotain lapsia! Olen helpottunut, että minulla on isä, joka on soittanut klassikoita minulle, eikä mitään Cardi B(itchiä) sun muuta autotunea

Vierailija
11/12 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NF ja Eminem ovat ainoat hyvät räppärit

Vierailija
12/12 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusiixyhdeksäninestä en ole koskaan kuullutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi