Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat tekosyyt treffeiltä kieltäytymiseen?

Vierailija
26.09.2018 |

Nyt on semmoinen tilanne, että ei kyllä nappaa yhtään mutta loukata en haluaisi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää turhaan jättäkö miesparkoja roikkumaan tekosyillä jotka antavat olettaa että saattaisitte lähteä treffeille paremmalla ajalla. Opetelkaa mieluummin kieltäytymään kohteliaasti niin ette traumatisoi ketään.

"Kiitos tarjouksesta, mutta en ole kiinnostunut"

"Kuulistaa mukavalta, mutte etsi tällä hetkellä parisuhdetta"

"Olen pahoillani, mutta tapailen jo jotakuta toista"

Säästäkää valehtelu tekosyyt tilanteisiin joissa oikeasti pelkäätte saavanne nyrkistä tai puukosta. Perusjamppa kyllä kestää kohteliaat pakit.

Ja jos käytätte näitä kieltäytymisiä niin mieluusti ilman kirjoitusvirheitä niin jää parempi vaikutelma.

Vierailija
22/25 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös työt ole aina takuuvarma syy treffeillä kieltäytymiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin aihe mihin voin samaistua paljon treffailua harrasteena miehenä, saamani tekosyypakit naisilta:

"kuulostaa tosi kivalta, mutta mun seuraava viikko on tosi kiireinen ja oikeastaan sitä seuraava myös"

"Joudun perumaan tämän illan näkemisen kun tuli yllättävä työkokous, mennään sitten paremmalla ajalla"

"sairastuin flunssaan joten en pääsekään huomenna"

"en ole valmis parisuhteeseen"

Kaikenlaista selitystä on saanut kuulla. Kaikille yhteinen piirre on kuitenkin se, että vaikka olisi mikä kokous tai flunssa niin uutta päivää näkemiselle eivät koskaan ehdota oma-aloitteisesti ja hiljenevät jos mies sitä ehdottaa.

En yhtään ymmärrä miten tyhmänä nainen miestä pitää. Tuollaiset tekosyypakit ei ole yhtään sen kohteliaampaa vaan päinvastoin. Kyllä minä ymmärrän, että nainen ei tykännyt minusta vaikka hän sanoisi minkä tahansa tekosyyn joten tekosyyn keksiminen on täysin hyödytöntä.

Niin miesten ghostaus ja radiohiljaisuus on paljon kohteliaampi tapa?

Varmastikkin poikkeuksiakin on, mutta ei vain ole koskaan itselleni tullut vastaan, enkä myöskään ole näistä harvinaisuuksista koskaan kuullut.

Yleisin syy miksi mies jäisi selittelemään pakkeja on, että haluaa pitää naisen varalla ja se menee jotenkin näin; "En vielä ole valmis parisuhteeseen" suomennettuna: voimme tapailla, sinä et saa tapailla muita, mutta et saa suuttua siitä, kun minä tapailen sinun lisäksesi muita.

Vierailija
24/25 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnet miehen, oletteko tekemisissä päivittäin esimerkiksi töissä?

Vierailija
25/25 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen toista miestä/naista (vaikka ei oikeasti tapailisikaan) ? Mikä tästä tekee niin kovin vaikeaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä