13-vuotias tyttäreni haluaa nahkahousut, suostunko ostamaan ne?
On jankuttanut jo pari viikkoa tätä. Käytän itsekin välillä nahkahousuja, joten on varmaan ottanut minusta mallia. Mitä mieltä olette asiasta? N33
Kommentit (16)
Näin octoberfestin aikaan vain pojilla on nahkahousut tytöillä dirndl joka on nätti asu
Olen töissä yläkoulussa. Minulla on nahkahousut ja niin on monella oppilaallakin. Eihän siinä ole eroa, että onko ne nahkahousut vai farkut.
Sano sille että ostat ne sitten kun kasvupyrähdykset ovat varmasti ohi, eli joskus 16v. Sitten huolehtii siitä ettei perä leviä heti niin ettei housut mahdu jalkaan...
Osta sille Rukan kurahousut ja sano, että melkein samalta näyttää ja tuntuu.
Osta sille latexihousut. Ne on Kartrashianien mukaan ainakin muotia ja paljon halvemmat kuin nahka. Samalla voit ostaa sille myös latexisen minimekon.
Nahkahousut 13 vuotiaalle?Eiköhän olisi parempi odottaa vielä muutama vuosi.Itse en antas kyllä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä yläkoulussa. Minulla on nahkahousut ja niin on monella oppilaallakin. Eihän siinä ole eroa, että onko ne nahkahousut vai farkut.
Tai siis jatkan vielä, että onhan ne nahkahousut 100x paremmat kuin reikäiset farkut.
Vierailija kirjoitti:
Osta sille Rukan kurahousut ja sano, että melkein samalta näyttää ja tuntuu.
Ja taatusti halvemmat. Ei haittaa, jos ei enää kohta haluakaan niitä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taidetaan nyt kuitenkin puhua polyuretaanihousuista.
Eikös kurahousut juuri ole PU:ta?
En, mutta leggingsit jotka muodostavat nahkaa voisi olla oikein hyvä vaihtoehto ja nuorekas.