Naiset, miten ilmaisette kiinnostuksenne?
Kaikilla on varmaan se oma tyylinsä näyttää miehelle se kiinnostuksensa, mutta itse olen sen verran typerä etten tajua jos nainen ei sano suoraan, että on kiinnostunut. Kertoisitteko hömelölle ap:lle esimerkkejä käytöksestänne kun olette ihastuneita/kiinnostuneita? Saisin edes jotain vertailupohjaa sitä hetkeä varten kun/jos joku nainen joskus jopa olisikin kiinnostunut minusta. Kiitos :)
Ymmärrän toki sen, että ne merkit eivät sitten ole 100% varmoja kaikilla naisilla. Että älkää huoliko, en tule pyytämään teitä ulos jos vilkaisette minua kohti ja samalla satutte hymyilemään.
Kommentit (49)
En ole nainen, mutta olen monta kertaa kuullut että ne merkit ovat juurikin niin epäselviä kuin joku hymyily ja katsekontakti :/
Mies kaivaa taskustaan Ferrarin avaimet ja heiluttelee avaimia. Nainen hymyilee hyväksyvästi. Tässä esimerkki.
Höpötän ihan ihmeellisiä, että saa vaan jutella miehen kanssa. Ehkä vähän kiusoittelenkin leikillä. Sitten kun olen höpöttänyt ja mies kysyy jotain, menen lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen, mutta olen monta kertaa kuullut että ne merkit ovat juurikin niin epäselviä kuin joku hymyily ja katsekontakti :/
Sitten valitetaan, kun ystävällisyys tulkitaan kiinnostukseksi
Vilkuillaan toisiamme toistuvasti ja hymyillään kutsuvasti. Jos kääntää katseen kokonaan pois , ei kannata yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten valitetaan, kun ystävällisyys tulkitaan kiinnostukseksi
Tämä se vähän ahdistaakin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vilkuillaan toisiamme toistuvasti ja hymyillään kutsuvasti. Jos kääntää katseen kokonaan pois , ei kannata yrittää.
Entäs "salavilkuilu"? Eli nainen kääntää katseen pois kun itse katsoo naista, mutta kohta jää taas kiinni vilkuilusta.
Lähden sun kanssa samaa matkaa syömään lounasta. Mikään muu ei ole merkki kiinnostuksesta.
Hymy ja katse tärkeimmät.
Jos joku kiinnostaa oikeasti, jäädyn enkä pysty flirttiin kuten muitten ihmisten (miesten ja naisten) kanssa. Paitsi saatan niissä tapauksissa laukaista jonkun tosi oudon vitsin.
Vierailija kirjoitti:
Tämän perusteella minua on lähestytty tänä vuonna kymmeniä kertoja en ole vain tajunnut sitä. Osa naisista on myös jäänyt norkoilemaan lähistölle. Ihmetyttää miksi ei voida verbaalisesti ilmaista kiinnostusta, mutta sitten humalassa ollaan valmiita hyppäämään suoraan parrun päälle?
Ei ole mitään logiikkaa näissä naisten touhuissa.
Haluan jutella, enkä vaikuta sille, että mulla on jo mies ja en sille, että tää ei ole tärkeää enkä sille, että tämä on vastenmielistä, velvollisuus tai pelkkää ajantappamista. Vaikutan sille, että haluan juttelun jatkuvan ja sille, että voisin tutustua paremmin. En halua tutustua miehiin, jos etsin ystäviä, mielestäni mies voi olla ystävä vain kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs "salavilkuilu"? Eli nainen kääntää katseen pois kun itse katsoo naista, mutta kohta jää taas kiinni vilkuilusta.
Itsellä ainakin nuo joka kerta tullut tulkittua väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän perusteella minua on lähestytty tänä vuonna kymmeniä kertoja en ole vain tajunnut sitä. Osa naisista on myös jäänyt norkoilemaan lähistölle. Ihmetyttää miksi ei voida verbaalisesti ilmaista kiinnostusta, mutta sitten humalassa ollaan valmiita hyppäämään suoraan parrun päälle?
Aika samanlaisia kokemuksia minullakin :/
Aika säälittävää, jos naiset kännissä alentuvat kuvittelemaan kelpaavansa miehelle kuin miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävää, jos naiset kännissä alentuvat kuvittelemaan kelpaavansa miehelle kuin miehelle.
Siis tarkoitan itseään tasokkaammille.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on kyllä pointtia👍
Kiva keskustelun aloitus, tää on yhtä pihalla kuin muutkin kanssaveljeni teistä naisista😆
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Välillä flirttailen kömplön läpinäkyvästi, välillä olen täysin jäässä. Möläyttelen typeriä juttuja, änkytän ja puhun mitä sattuu. Ja punastelen paljon. Suurimmaksi osaksi kiinnostukseni osoittaminen on melko tahatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tuntuu olevan melkoinen lukko sen suhteen, että voiko oikeat tunteensa ja halunsa paljastaa, sitten kännipäissään ne lukot suorastaan räjähtää ja homma menee ihan sekavaksi.
En mitenkään ellei mies anna merkkejä ensin.