Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys erillään asuville pareille

Emtsei
26.09.2018 |

Olemme seurustelleet kolmisen vuotta. Emme asu yhdessä. Koko kesän mökkeiltiin ja matkusteltiin yhdessä, nyt ollaan palattu töihin ja omiin koteihimme. Viimeaikoina olen miettinyt paljon eroa, sillä tuntuu ettei arjesta tule mitään. Emme jaksa kyläillä toistemme luona aktiivisesti sillä meillä ei ole mitään tekemistä yhdessä. Eilen mies oli käymässä, ei ollut mitään tekemistä eikä puhuttavaa ja mies ei edes jäänyt yöksi. Tuli jotenkin todella p*ska fiilis koko illasta. Viime viikonloppuna olimme puolestaan mökillä ja oli aivan ihanaa ja mukavaa yhdessä.
Mulla on hyvin ristiriitaiset tunteet juuri siksi, kun toisinaan on erittäin mukavaa, varsinkin kun olemme jossain esim mökillä. Mutta toisen luona kyläily on puolin ja toisin alkanut tylsistyttää. Ja aistin vahvasti että miehellä on todella tylsää kun hän on minun luonani. Kuitenkin näin pitkään jatkuneessa suhteessa en jaksaisi alkaa keksimään mitään ohjelmaa, mielestäni meidän pitäisi pystyä vain olemaan. Onkohan tämä normaalia, onko tämä parisuhde tullut vain siihen arkiseen pisteeseen? Miten te muut erillään asuvat pariskunnat tapailette ja pitääkö aina olla jotain tekemistä yhdessä? Ja kuinka usein tapailette?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi