Jaa päivittäiset/viikottaiset/satunnaiset rutiinit, miten pidät itsestäsi huolta?
Kommentit (3)
Aamulla kasvojen vesipesu, kosteusvoide ja silmänympärysvoide, joko meikkiä tai sitten ei. Illalla pesu puhdistusmaidolla ja/tai kasvovedellä, kosteusvoide ja silmänympärysvoide, usein suihku, hiusten pesu pari kertaa viikossa, ihon kuorinta kerran viikossa tai kahdessa. Viikon aikana noin viisi kertaa liikuntaa kävelylenkkeilyä, laskettelua, joogaa, salia, jumppaa kotona, kahvakuulaa tai kuntopiiriä. Hiusten leikkaus kerran kahdessa tai kolmessa kuukaudessa, kosmetologin ihon puhdistus ja ultarakasvohoito kaksi kertaa vuodessa. Vartalovoidetta ja jalkarasvaa tarvittaessa, jalkahoito 1-2 krt. vuodessa.
Ite omaan rasvasen ihon joten aamuputsaukset voiteineen ei käy koska iho vaan kiiltää sen jälkeen.
Iltasin meikinputsaus suihkussa sebamedilla, tukka pakko pestä joka ilta, koska sekin rasvottuu puolessa päivässä.
Viikoittain kuorinta ja naamio saunan yhteydessä. Kangasnaamio välissä, yllättävän hyviä ja sopii mun rasvanaamalle.
Hiusten pesussa vaihtelen marketin tuotteita ja parempia, ei hoitsikkaa joka päivä, joskus naamioita.
Vartalon kuorin ja sheivaan myös kerran viikossa. Ihanan pehmee iho tulee ja nautin itse siitä vaikka oon sinkku, enkä ees harrasta seksiä. Päälle vielä kevyesti itseruskettava 🙂.
Kyllä täässä täytyy kokoaika juooda viina ja poltaaa tupakkaa jotteii ala verii aivoisssa kiertämään jaa asiat liikaa vaivaaamaan.