Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kertoa varatulle miehelle, että rakastan häntä

Vierailija
26.09.2018 |

Mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua? Onko mulla edes oikeus kertoa tuommoista asiaa, kun tiiän, että se on suhteessa?

Taustoitan vähän. Aloitin (sala)suhteen tän miehen kanssa loppukeväällä. Tiesin alusta asti, että hän on varattu, ja molempien ajatus oli, että pidetään vain vähän hauskaa. Aika pian kuitenkin piti todeta, että ihastusta on ilmassa puolin ja toisin. On vietetty aikaa yhdessä tosi paljon. Mies kumminkin edelleen luulee, että tää nykytilanne riittää mulle, enkä halua enempää.

Nyt tilanne on sit se, että huomaan, etten halua olla ilman häntä. En oikeesti halua. Mun tunteet on ottanu täysin vallan, enkä saa enää jarrutettua. Pieni järjen ripe on jäljellä, eli se, että en ole kertonut hänelle, miten paljon mun tunteet on syventyny tässä kuukausien mittaan. En haluais pilata kenenkään elämää, mutta toisaalta mä oon tosi tehokkaasti nyt pilaamassa omani.

En tiedä, millainen hänen parisuhteensa oikeasti on, kun ei juuri puhuta siitä, mutta varmaan tätä pettämistä vaille ihan hyvä. Hän ei ole puhunut missään vaiheessa, että haluaisi erota avopuolisostaan, enkä ole kysellytkään semmosta (paitsi kerran tunteellisena ja humalassa, mutta en muista sitä keskustelua, onneks...). Eivät siis ole naimisissa, ei oo lapsia.

Mitä hittoa mä teen?! Jos oisin yhtään vahva, niin lopettaisin koko säädön ja en koskaan katsois taakseni. Mutta ei tunnu yhtään vahvalta, kun illat pitkät vain mietin sitä miestä ja nuuhkin tyynyä, jossa on sen tuoksu.

Kerronko sille mun tunteista vai enkö kerro? Meneekö enemmän vain rikki, jos kerron? Auttakaa oikeesti, pliis.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalan kymmenes käsky:

”Älä tavoittele lähimmäisesi _puolisoa_, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.”

Olet syntinen. Häpeä.

Onko kaikki ihmiset kaikille lähimmäisiä?

Kyllä kristinuskon mukaan katsotaan kaikki ihmiset lähimmäisiksi.

Vierailija
22/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä siinä mitään väärää tee, kun kerrot tunteistasi. Olet ihminen. Se on väärin, että vehtaatte sen yhden ihmisen selän takana. Se on siltä mieheltä todella raukkamaista. Sinulta kenties lapsellista? Kertoa voit. Tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta pistää ihmettelemään nämä kakkoshoidot, jotka pitävät hauskaa varatun kanssa, rakastuvat ja kuvittelevat että eihän se mussu nyt MUA pettäisi. Ja kuinkas sitten kävikään, tulee kolmas ja neljäs ja viides ja kuvio toistuu ja toistuu... Noh, siitä vaan. Vaimo ainakin väistää luodin. 

Vierailija
24/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET!

Vierailija
25/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta pistää ihmettelemään nämä kakkoshoidot, jotka pitävät hauskaa varatun kanssa, rakastuvat ja kuvittelevat että eihän se mussu nyt MUA pettäisi. Ja kuinkas sitten kävikään, tulee kolmas ja neljäs ja viides ja kuvio toistuu ja toistuu... Noh, siitä vaan. Vaimo ainakin väistää luodin. 

Sivuraiteille viet keskustelua. Tiedoksi, että ihmisiä ja suhteita, sivusuhteita, kakkosia, vaimoja ja kuvioita on erilaisia. Jokainen omanlaisensa.

Ap, sinun pitää tosiaan miettiä ennen tunteiden kertomista se, mitä miehestä haluat. Haluatko hänen eroavan? Alkavan seurustella kanssasi?

Vierailija
26/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet? Kuulostat kovin nuorelta.

Vierailija
27/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävää ihmistä ei kiinnosta muiden tunteet, jos kiinnostaisi niin ei pettäisi. Parempi ettet puhu tunteista mitään.

Vierailija
28/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuat varmaan, ettet voi koskaan luottaa siihen mieheen vaikka hänet saisitkin. 

Vierailija
29/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet miehessä, joka pettää puolisoaan? Vastaavasti tulevaisuudessa tai jo nyt sinua.

Vierailija
30/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät miettimään asiaa tulevaisuudessa jos et kerro. Sanomatta jääneitä sanoja katuu aina eniten.

-mies joka oli rakastunut eikä uskaltanut kertoa

Vierailija
31/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuat varmaan, ettet voi koskaan luottaa siihen mieheen vaikka hänet saisitkin. 

Minuun voi ainakin mieheni luottaa 100%:sti. Ei ole mitään mielenkiintoa pettää. Ne halut loppuivat siihen, kun tapasin sen oikean eli nykyisen mieheni. Edellisissä suhteissa toisin. Mutta samalla logiikalla siis mieheni ei saisi nyt luottaa minuun. Bullshit.

Vierailija
32/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tämmöisiä ihmisiä joilla ei ole moraalia, miksi pitää satuttaa muita?

Vierailija
33/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa selkärangattomalta tyypiltä.

Vierailija
34/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin sinä et ole vastuussa, siitä että mies pettää. Sinä olet sinkku, hän pettäjä. Älä koe liikaa huonoa omatuntoa asiasta.

Itse kertoisin, koska jos et kerro ja vain lähdet, jäät miettimään asiaa etkä pääse välttämättä koskaan miehestä yli. Jos kerrot niin se juttu on oikeasti ohi, jos mies ei ole sinuun rakastunut. Jos taas mies on niin rakastunut, että jättää avovaimonsa, niin hyvä teille ja onnea jatkoon.

Vierailija
35/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä tunteiden paljastamisella on, kun suhde on jo täydessä vauhdissa? Ja muutenkin, mieshän se tuossa puolisoaan pettää ja on sìitä vastuussa.

Vierailija
36/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän teet jo väärin kun vehtaat varatun kanssa!? Vai onko se ihan oikein toimittu mielestäsi!? Sinuna puhuisin tunteista, mutta vaatisin miestä tekemään valinnan. Muuten sattuu ja pahasti joko sinua tai sitä avovaimoa. Mieshän saa nyt kermat kakusta tai sitten kärsii tilanteesta, riippuen siitä onko yhtään sydäntä paikallaan...

Vierailija
37/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimoa tulee sattumaan joka tapauksessa, mutta mitäpä hänestä.

Vierailija
38/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat idiootilta. Sitähän sä kysyit :)

Vierailija
39/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin. Mutta mies kertoi ensin :)

Muutama kuukausi kivaa mutta sitten lopetin suhteen. Ei ukkomiehiä enää :)

Vierailija
40/40 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerroin. Mutta mies kertoi ensin :)

Muutama kuukausi kivaa mutta sitten lopetin suhteen. Ei ukkomiehiä enää :)

Noin siinä yleensä käy. On kokemus itselläni. Miehen vaimo kertoi vuosien jälkeen että luulitko olit ainoa. Itse asiassa tajusin etten ollut, vaan olin yksi miehen muista " harrastuksista". Joillakin vieraat ovat vain melkein pakkomielle miehelle ja miehellä ei ole aiettakaan erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi