Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kertoa varatulle miehelle, että rakastan häntä

Vierailija
26.09.2018 |

Mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua? Onko mulla edes oikeus kertoa tuommoista asiaa, kun tiiän, että se on suhteessa?

Taustoitan vähän. Aloitin (sala)suhteen tän miehen kanssa loppukeväällä. Tiesin alusta asti, että hän on varattu, ja molempien ajatus oli, että pidetään vain vähän hauskaa. Aika pian kuitenkin piti todeta, että ihastusta on ilmassa puolin ja toisin. On vietetty aikaa yhdessä tosi paljon. Mies kumminkin edelleen luulee, että tää nykytilanne riittää mulle, enkä halua enempää.

Nyt tilanne on sit se, että huomaan, etten halua olla ilman häntä. En oikeesti halua. Mun tunteet on ottanu täysin vallan, enkä saa enää jarrutettua. Pieni järjen ripe on jäljellä, eli se, että en ole kertonut hänelle, miten paljon mun tunteet on syventyny tässä kuukausien mittaan. En haluais pilata kenenkään elämää, mutta toisaalta mä oon tosi tehokkaasti nyt pilaamassa omani.

En tiedä, millainen hänen parisuhteensa oikeasti on, kun ei juuri puhuta siitä, mutta varmaan tätä pettämistä vaille ihan hyvä. Hän ei ole puhunut missään vaiheessa, että haluaisi erota avopuolisostaan, enkä ole kysellytkään semmosta (paitsi kerran tunteellisena ja humalassa, mutta en muista sitä keskustelua, onneks...). Eivät siis ole naimisissa, ei oo lapsia.

Mitä hittoa mä teen?! Jos oisin yhtään vahva, niin lopettaisin koko säädön ja en koskaan katsois taakseni. Mutta ei tunnu yhtään vahvalta, kun illat pitkät vain mietin sitä miestä ja nuuhkin tyynyä, jossa on sen tuoksu.

Kerronko sille mun tunteista vai enkö kerro? Meneekö enemmän vain rikki, jos kerron? Auttakaa oikeesti, pliis.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan kaikkea voi sanoa, mutta eri asia mitä vastaa.

Minulla vähän sama juttu, mutta tunteita ei ole pelissä. Kuitenkin huomaan välillä ikävöiväni hänen seuraansa. Nyt olen päättänyt kokeilla pitää tapaamiset enemmän kaveritasolla tehden kaikenlaista normaalia yhdessä sekä jutellen ja näin ottaa vähän selkoa miehestä.

Vierailija
2/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja lopulta kun vielä voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Anna palaa. Pösilö.

Vierailija
4/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: ÄLÄ KERRO.

Vierailija
5/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille naiselle että miehensä pettää niin eroavat ja tulee häntä koipien välissä sinun luokse.

Vierailija
6/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sille naiselle että miehensä pettää niin eroavat ja tulee häntä koipien välissä sinun luokse.

Tai sitten ei tule, kun ap on jo kerran kokeiltu ja eronneena on vapaa etsimään uusia tuulia.

Vierailija
7/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan kymmenes käsky:

”Älä tavoittele lähimmäisesi _puolisoa_, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.”

Olet syntinen. Häpeä.

Vierailija
8/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan. Olisiko ”olen rakastunut sinuun” kuitenkin parempi kuin suora ”rakastan sinua”.

Olen itse ollut samassa tilanteessa kuin sinä, ja myös kertonut tunteeni. Ei se mies mitään säikähdä, jos hänellä on myös tunteet pelissä. Ja jos ei ole, katoaa kuviosta ja sehän on sitten selvä juttu.

Vierailija
9/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kertominen on varma ja nopea keino lopettaa tuollainen suhde. Sillä hetkellä kun alat hourailla rakkaudesta, sinusta tulee vaarallinen riski ja äijä painelee muijansa helmoihin valoa nopeammin. Toki voit ekaksi kertoa sekä panosuhteestasi, että rakkaudestasi miehen vaimolle. Jos vaimo potkaisee äijän pellolle , hyvässä lykyssä saat jämät.

Vierailija
10/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan kymmenes käsky:

”Älä tavoittele lähimmäisesi _puolisoa_, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.”

Olet syntinen. Häpeä.

Onko kaikki ihmiset kaikille lähimmäisiä?

Vierailija
11/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lump...

Vierailija
12/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kertominen on varma ja nopea keino lopettaa tuollainen suhde. Sillä hetkellä kun alat hourailla rakkaudesta, sinusta tulee vaarallinen riski ja äijä painelee muijansa helmoihin valoa nopeammin. Toki voit ekaksi kertoa sekä panosuhteestasi, että rakkaudestasi miehen vaimolle. Jos vaimo potkaisee äijän pellolle , hyvässä lykyssä saat jämät.

Siinä mielessä samaa mieltä, että jos ap on ollut miehelle pelkkää helppoa seksiä, niin rakkaudesta kuuleminen saa miehen kaikkoamaan ja lopettamaan koko jutun. Joten kertomalla saa kyllä jotain selville miehen tunteista.

Vierailija
13/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saanut sut koukkuun. Eipä käy kateeksi.

Vierailija
14/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaista vehdata toisen selän takana.

Vierailija
15/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä mielessä samaa mieltä, että jos ap on ollut miehelle pelkkää helppoa seksiä, niin rakkaudesta kuuleminen saa miehen kaikkoamaan ja lopettamaan koko jutun. Joten kertomalla saa kyllä jotain selville miehen tunteista.

Tätäkin mä mietin, että periaatteessa kertomalla ton näkisin, että mikä tilanne. Mun arvion mukaan ei oo niin pelimies, että jos ei tuntis samoin, niin toteais, että "hyvä juttu" ja jatkais pokalla mun kanssa hengausta. Mutta mistäs mä tiiän ennen kun kokeilen. Jos juttu loppuis tohon, niin sittenpä tietty ainakin pääsisin ite eteenpäin... Ärsyttää vaan, kun tuntuu että joku huutelee koko ajan olkapäällä, että mä teen väääääääääärin, jos kerron.. :/

Ja joku kommentoi, että oisko parempi sanoa, että oon rakastunut. Niin ois, koska tosiasiassa sitähän tää enemmän on, kuin rakastamista.

Ehkä mä kerron.. Mut en tänään. Viikonloppuna sitte.

Ap

Vierailija
16/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet suhteessa tämän jo todistetusti pettävän miehen kanssa, onko ok, että joku toinen nainen kertoo hänelle olevansa rakastunut?

Vierailija
17/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun olet suhteessa tämän jo todistetusti pettävän miehen kanssa, onko ok, että joku toinen nainen kertoo hänelle olevansa rakastunut?

Olisi ok, jos miehelläni olisi selkäni takana niin vakava suhde, että siinä rakastuttaisiin. Parempi kun menisi siinä vaiheessa tämän rakastajan matkaan. T.ohis

Vierailija
18/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan. Sittenpähän näet mikä se juttu on. Jos et kerro, niin jäät roikkumaan haaveeseesk. . Jos saat pakit, niin kenties roikut aikasi, mutta pääset irti, kun haluat.

Miksi olet varatun kanssa? Miksi haluat olla joku varalla olija tai salainen kakkonen?

Etkö uskalla olla se ykkönen?

Mitäs sinä itse haluat?

Mitä sinä opit tästä jutusta.

Entäs jos mies haluaakin sinut? Mitäs sitten? Miten käytäntö menee silloin?

Vierailija
19/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että koet tekeväsi väärin jos kerrot rakastuneesi, mutta mitään väärää et näe vehtaamisessa sängyssä varatun miehen kanssa :D

Kerro miehelle mitä tunnet, mutta kehitä sitä ennen jatkosuunnitelma. Tarkoitan sitä että tee itsellesi selväksi mitä haluat. Suhteeseen miehen kanssa, vai jatkaa samaan malliin. Mahdollisuus myös siihen että mies katoaa sen jälkeen.

Vierailija
20/40 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun, ja varmasti myös hänen vaimonsa puolesta, voit ottaa vaikka kokonaan itsellesi tuon idioottiäijän. Jos hän on jo muutaman kuukauden liannut itsensä sinun kanssasi, niin mitä vaimo enää tuollaisella kuvottavalla tyypillä tekee? Ei hänestä ole mihinkään kun kerran hyppii kukasta kukkaan. Tuskinpa olet ap edes ainoa typerys, joka on lähtenyt miehen mukaan.

Mitä ajattelit tehdä miehellä? Saat hänet ehkä hetkeksi, mutta voit olla varma, että suhteenne ei ole kestävä ja sinä saat kokea saman kohtalon kuin miehen nykyinen. Pidä nyt ainakin huoli ehkäisystä, eihän sitä tiedä kuinka monelle lapselle mies on isukki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan