Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän kiusaajani ajattelisivat, jos tietätäisivät

Vierailija
26.09.2018 |

miten pohjalla olen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalta voi onneksi nousta. Toivon, että löydät sinua kiinnostavan asian tai työn ja voit paremmin.

Vierailija
2/4 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjalta voi onneksi nousta. Toivon, että löydät sinua kiinnostavan asian tai työn ja voit paremmin.

Kyllä minullakin oli unelmia ja tulevaisuudensuunnitelmia. Uskoa, voimaa ja toivoa niiden toteutumiseen. Minulla oli elämänhalua ja voimaa. Se kaikki vietiin. Nyt voin hädin tuskin kohdata toista ihmistä. Väenpaljoudesta puhumattakaan. Herään yhä öisin hikisenä. Kerään voimia ennen kuin lähden talostani. Menen vessaan piiloon tilaisuuksissa haukkomaan happea. Olen elävä kuollut. Nykyään toivon vain, että voin poistaa elävä sanan pian edellisestä lauseesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin oli unelmia ja tulevaisuudensuunnitelmia. Uskoa, voimaa ja toivoa niiden toteutumiseen. Minulla oli elämänhalua ja voimaa. Se kaikki vietiin. Nyt voin hädin tuskin kohdata toista ihmistä. Väenpaljoudesta puhumattakaan. Herään yhä öisin hikisenä. Kerään voimia ennen kuin lähden talostani. Menen vessaan piiloon tilaisuuksissa haukkomaan happea. Olen elävä kuollut. Nykyään toivon vain, että voin poistaa elävä sanan pian edellisestä lauseesta. 

Auttaisiko sinua terapia?

Vierailija
4/4 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko sinua terapia?

Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän