Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko hankkineet uuden kumppanin suhteen eron kohdatessa

Vierailija
26.09.2018 |

Oletteko hankkineet uuden kumppanin ja suhteen valmiiksi vai jääneet sinkuksi?? Millaisista syistä ootte eronnu ja mikä siihen ajoi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvainen siellä kyselee.... Eikö nyt kaikista fiksuinta kaikkien osapuolten kannalta olisi, että ero tehtäisiin ihan ilman kolmansia osapuolia? Mikä siinä yksinolossa on niin kamalaa, että pitää suhteesta toiseen hypätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä hommasin uuden miehen edellisen paljastuttua sellaiseksi kenne kanssa homma ei natsaa. Mielestäni jokainen saa ottaa seuraavan kunhan eroaa edellisestä ja mikä järki olla jos ei tunnu oikealta

Vierailija
4/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yleensä eronnut löydettyäni paremman. En muuten. Viimeisenä kun paremman löysin, löysin itseni, mutta kyllä mä edelleen kumppaninkin haluaisin, mutta tällä hetkellä sellaista ei ole.

Vierailija
5/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä hommasin uuden miehen edellisen paljastuttua sellaiseksi kenne kanssa homma ei natsaa. Mielestäni jokainen saa ottaa seuraavan kunhan eroaa edellisestä ja mikä järki olla jos ei tunnu oikealta

Mikset voinut siis vain erota? Eihän valintaa ole pakko tahdä uuden ja vanhan miehen välillä, vaan voit valita myös pelkästään eron ilman uutta miestä. 

Vierailija
6/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin nyt sellainen fiilis että jos ero tulee niin nautin yksinolosta. Mun tekee pahaa tuttujen tinderöinnit ja kumppanien hakemiset ja kotileikit joissa lapset mukana ja kuitenkin sillä fiiliksellä mennään että katotaan nyt mitä tästä tulee.

En tuomitse, kukin tekee niin kuin tuntee tarvetta. Minä panostaisin itsekkäästi itseeni ja hyvinvointiini epäitsekkään perhe-elämän jälkeen.

Vierailija
7/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä hävetä olla jo uuden kainalossa heti eron jälkeen? ja eikös tuo ole jo pettämistäkin jos uusi parempi on jo ennen eros löytynyt? En ymmärrä. Entä eron suruaika? Ilmeisesti vanhall suhteella ei sitten niin suurta väliä ollutkaan? jos välit alkaa kylmetä ja tuntja ettei natsaa ni eikö voi suoraan sitte vaan erota ja ettiä sen uuden sitten kun on siihen "vapaa" ? Tuntuu itsestä niin käsittämättömältä kun olen tämmöinen tunteella elävä ihminen. Eron jälkeen haluaisin olla varmaan vähintään puoli vuotta ihan yksin ja käsitellä edellisen suhteen. Toki onhan meitä erilaisia mutta aika jännää silti. Tulee enemmänkin juuri mieleen joku läheisyysriippuvuus että on oikeastaa ihan sama kuka siinä on vieressä kunhan joku on ja ei tarvi hetkeekään olla yksin...

Vierailija
8/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni useita vuosia eron jälkeen ennen kuin edes kohtasin ihmisen, josta kiinnostuin. Outo ajatus, että olisi väkisin pitänyt yrittää löytää joku ennen eroa.

Vierailija
9/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa seurustelusuhteessani olin 12-16 vuotiaana, tai jätin poikaystäväni hieman enentää kun täytin 16. Sen jälkeen olin sinkkuna noin vuoden. Olin hieman vajaa 17 kun aloin seurustella ja sen suhteen päätin ollessani 23-vuotias. Muutaman kuukauden päästä siitä tutustuin nykyiseen mieheeni, mutta aloimme tapailla vasta noin puoli vuotta myöhemmin, ja virallisesti seurustella noin vuoden päästä. Eli ehkä olin sinkkuna taas niin vuoden. Hänen kanssaan olen naimisissa ja olen nyt 29 vuotias.

En siis ole ihan hirveästi sinkkuna elämässäni ollut, mutta olen aika nirso miesten suhteen, ja vaikka tarjokkaita on aina ollut paljon niin olen ehdottomasti mieluummin yksin kun tyydyn keneenkään joka ei ole täydellinen.

Vierailija
10/11 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja jos menee huonosti alan tietoisesti katsella uutta seuraa. Paras olis panokaveri ilman suhdetta mut useimmat naiset halunneet enemmän

Vierailija
11/11 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hankkineet." Onko kumppani sulle joku esine?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi