No ei ainakaan helpottanut miehen saaminen
Ainahan se on ollut vaikeaa saada mies, jota kiinnostaa MUUKIN KUIN ULKOKUORENI, mutta kuuluisan SSRI:n aloituksen jälkeen itsetuntoni on kohonnut todella paljon, mistä seuraa se että en enää ole jatkuvasti tavoitettavissa jos en jaksa, en yritä kiirehtiä enkä koe, että tarvitsen miestä. Tietysti myös sek-suaaliset halut ovat matalalla, mutta pystyn silti haluamaan mentaalitasolla, vaikken välttämättä kii-hotu.
Mutta tämä ei auta sitä faktaa, että olen ennenkin ollut pelkkä ulkokuori miehille. Nykyään en ole tippaakaan epätoivoinen vaan juttelen useinkin kymmenelle miehelle samaan aikaan ja sitten saatan olla omissa oloissani päivän tai pari, kun olen liian väsynyt viestittelemään.
Lääkkeethän on määrätty vain ja ainoastaan paniikkihäiriöön, mutta näköjään paniikkioireiden häipyminen on saanut itsetuntoni kohdilleen.
Kommentit (11)
Sinunlaisten takia en deittaile suomalaisia naisia. Tuntuu siltä kun joka toisella on mt-ongelmia, v mäinen käytös ym.
Et kai bentsoja vedä ne tuottaa pidemällä käytöllä riippuvuutta ja vieroitusoireita. Itse olin niihin riippuvainen kunnes tajusin mennä katkolle. Mutta joo ne poistaa ahdistuksen ja tuo hyvän olon.
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaisten takia en deittaile suomalaisia naisia. Tuntuu siltä kun joka toisella on mt-ongelmia, v mäinen käytös ym.
:D Itsehän valitsin paniikkihäiriön. Ja voin kertoa että se on kaukana mistään mystisestä sairaudesta. Arkinen juttu jonka saa kuriin lääkkeillä, joita siis EI tarvitse syödä lopun elämää.
Paniikkihäiriöön ei liity mitään maniaa :'D Mikä teitä vaivaa kun yleissivistys on tuota tasoa?
Vierailija kirjoitti:
Maaninen vaihe.
Ota yhteys hoitavaan lääkäriin.
Maaninen vaihe? :'D paniikkihäiriössä :'D
Jos ette oikeasti tuon vertaa ymmärrä paniikkihäiriöstä, niin se tarkoittaa seuraavaa: tulee hengenahdistusta ja pyörryttävää tunnetta tietyissä tilanteissa. Itselläni ne tilanteet ovat paikkoja, joissa on läjäpäin vieraita ihmisiä ja minua tarkkaillaan (joskus kirjaimellisesti ja joskus se tuntuu siltä.) Esim. Juhlissa uusia tyyppejä tarkkaillaan uteliaisuudesta, lääkärissä lääkäri tuijottaa suoraan silmiin, julkisissa on aina tuijottajia. Olen muutenkin ujo ja tällaiset tilanteet saivat minussa paniikin ja pakokauhun aikaan. Nyt syön lääkkeitä ja olo on normaali. Tosi dramaattista :D
Tosin tuijottamista vihaan edelleen ja inhoan kun lääkärit tapittavat suoraan silmiin herkeämättä. Kissankin tuijotus tuntui epämiellyttävältä, mutta se nyt ei kuitenkaan voi kontrolloida itseään. Ihmiset voisivat lopettaa tuijotuksen.
Älä syö niitä bentsoja liikaa, muuten ne ei enää toimi niin hyvin ja jäät niihin koukkuun.
Ja kyllä itsetuntoni on huomattavasti kohonnut, ja se näkyy siinä että miestä on entistäkin vaikeampaa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Älä syö niitä bentsoja liikaa, muuten ne ei enää toimi niin hyvin ja jäät niihin koukkuun.
Mitä v-itun bentsoja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v-itun bentsoja :D
bentso on slangia lääkeryhmälle Bentsodiatsepiinit. Niitä käytetään esim. ahdistuksen ja paniikkihäiriön hoitoon. Kolmio lääke tosi paljon väärinkäyttöä.
Maaninen vaihe.
Ota yhteys hoitavaan lääkäriin.