Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa piristävää nähdä tänään ysärimäisen "suttuinen " teini, eikä aina niitä muotikuvastosta repäistyjä :D

Vierailija
26.09.2018 |

Liian tumma meikkivoide oli ja kajalit sutussa silmien ympärillä. Samannäköisiä naamoja oli aikoinaan yläasteen piha täynnä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, tiedän, mitä tarkoitat! Nykyään näillä teineillä on niin siloiset ja täydelliset meikit, kulmat ja hiukset, että oikeasti näyttää kuin olisivat astuneet muotilehdestä. Kaikki on sliikissä ja mintissä eikä ketään erota toisesta. 

Taidan olla hieman vanha, kun samalla tavalla hihkuin sisäisesti riemusta, kun vastaan käveli pieni pörröinen punkkari.

Vierailija
2/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että nyt kun suurin osa tytöistä (ja jopa moni pojista!) on niin viimeisen päälle laitettuja, niin mitenhän pahasti meikkaamattomat "luonnonlapset" mahtavat tänä päivänä erottua yläasteella? :/

Ennen oli vähän rähjäisen näköisiä niin ne naamansa pakkeloijat kuin finninaamahevaritkin; kuinkahan pahasti esim. oma yläastelärvini erottuisi noista muotikuvastonaamoista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain, että nyt kun suurin osa tytöistä (ja jopa moni pojista!) on niin viimeisen päälle laitettuja, niin mitenhän pahasti meikkaamattomat "luonnonlapset" mahtavat tänä päivänä erottua yläasteella? :/

Ennen oli vähän rähjäisen näköisiä niin ne naamansa pakkeloijat kuin finninaamahevaritkin; kuinkahan pahasti esim. oma yläastelärvini erottuisi noista muotikuvastonaamoista...

Ei mun silmiin oman 8-luokkalaisen luokkakuvasta pompannut meikkaamattomat. Oma tyttönikin käyttää lähinnä vain kohtuullisesti kulmaväriä eikä oikein muuta meikkiä ja luokalla on joitain tyttöjä, jotka eivät meikkaa ollenkaan.

Vierailija
4/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiotytöt ovat luonnollisempia.

Vierailija
5/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeestaan katso ja avaa silmäsi. Siellä näkyy edelleen hyvin erilaisia teinejä , jotka eivät kaikki ole kuin muotilehdestä. Vähemmän tietty erityylisuuntauksia, mutta itse olen huomannut että kaikki ei ole kauniita vaan aina välillä tulee joku kaunis.

Vierailija
6/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä on muka kuin muotilehdestä? :’D

Vierailija
7/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeestaan katso ja avaa silmäsi. Siellä näkyy edelleen hyvin erilaisia teinejä , jotka eivät kaikki ole kuin muotilehdestä. Vähemmän tietty erityylisuuntauksia, mutta itse olen huomannut että kaikki ei ole kauniita vaan aina välillä tulee joku kaunis.

Ei ole työssäkäyvänä aikuisena aikaa katsella teinejä, saatika, että menisin niitä sinne yläasteen seinien sisään katsomaan.

Mistä minä jossain bussissa istuessa tiedän, onko se kolmen penkkirivin päässä istuva teini 13, 16 vai 19? Kaikki näyttävät yhtä "teineiltä" minun silmiini. Moni meikkaamaton, pyöreäkasvoinen parikymppinenkin menisi ihan yläasteteinistä.

Vierailija
8/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksetkin ovat niin paksut! miten voivat olla?  Missä hiirenhännät?

Vierailija
9/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyteinit ovat Beverly Hills 90210-sarjasta, jota me finniposkiset flanellipaitateinit katselimme  halvat Yves Rocher-maskarat poskille varisseina.

Vierailija
10/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt on kaikkien saatavilla erikoismeikit ja huippumerkit alehintaan nettikaupoista. Ja meikkitutoriaaleja on Tube täynnä. Mitäpä meillä ysäriteineillä: Anytimeen tai Niveaan oli rahaa, joskus jopa Lumeneen ja Revlon oli jo kovatasoinen meikkisarja. Meikkitutoriaalit katsottiin äidiltä, siskolta tai SinäMinästä. Jälki sen mukaista. Sit joku oli käynyt mallikoulun ja saanut siellä viimeisen päälle opastusta meikkaamiseen ja hakenut isommasta kaupungista kalliita meikkejä. Hän erottui porukasta.

Muistan, miten hirveän iso juttu oli, kun ekaksi mun lapsuudenkunnan viereiseen maakuntakaupunkiin tuli Body Shop. Teinitytöt parveilivat siellä. Sama juttu oli, kun yksi kaupungin kemikalioista hankki valikoimiinsa Joe Blascon meikkivoidetta. Siihen säästettiin viikkorahoista. 

Vierailija
11/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Asuin aiemmin koulun vieressä ja kyllä tuli ihmeteltyä. Itse kun olin yläasteella ja lukiossa 90/00 -vaihteessa, oli aivan todella yleistä leikata hiukset aika lyhyiksi, vaikka itse, ja ehdottomasti värjätä jollain ei-luonnollisella värillä, itse tietenkin. Se oli jotenkin ihan osa sitä teini-ikäisyyttä, että näytti vähän karmealta, ja kokeiltiin kaikenlaisia "rajuja" juttuja. Omasta mielestäni silloin pitkät hiukset oli oikeastaan vain sellaisilla tosi kilteillä uskistytöillä...  Eikä niitä mitenkään ollut tapana hoitaa eikä laittaa, olivat vain samalla lailla kuin lapsuudessakin olivat olleet. Samoin luonnollisen väriset hiukset oli vain jotenkin tosi nolot. Nykyäänhän kaikilla tytöillä tuntuu olevan superpitkä ja hoidettu tukka, ja luonnollisen värinen, mikä on sinänsä musta kyllä ihanaa. Ei ne hennavärjäykset kovin hienoja olleet, mut oltiinpa persoonia :) 

Vierailija
12/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on luonnonlapsiakin. Moni siististi meikkaava voi vaihtaa meikittömyyteen. On vapaus valita!

Vierailija
13/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että oon edelleen se sama rähjäinen teini kuin ysärillä. En osaa meikata ja pukeutua viimeisen päälle, ja ihokin on huono edelleen. 😂

Vierailija
14/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään tuli oman 8 luokkalaisen koulukuvat ja alle puolella tytöistä on meikkiä. Niilläkin meikatuilla on väriä kulmissa ja ripsissä, yhdellä näkyy luomiväriä ja yhdellä huulipunaa.

Omallani on kestovärjätyt kulmat ja ripset (kosmetologilla joten on siistit) ripset taivuttaa aamuisin, mutta ei lisää mitään meikkiä ei edes ripsiväriä joten ripsetkin on aika luonnollisen näköiset, haluaa ne vörjöyttää, kun omat on todella vaaleat.

Vierailija
15/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tänään tuli oman 8 luokkalaisen koulukuvat ja alle puolella tytöistä on meikkiä. Niilläkin meikatuilla on väriä kulmissa ja ripsissä, yhdellä näkyy luomiväriä ja yhdellä huulipunaa.

Omallani on kestovärjätyt kulmat ja ripset (kosmetologilla joten on siistit) ripset taivuttaa aamuisin, mutta ei lisää mitään meikkiä ei edes ripsiväriä joten ripsetkin on aika luonnollisen näköiset, haluaa ne vörjöyttää, kun omat on todella vaaleat.

Niin ja hiusväriä on max. Kahdella. Muilla ihan oma väri.

Vierailija
16/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksetkin ovat niin paksut! miten voivat olla?  Missä hiirenhännät?

Pidennykset/tuuhennokset ovat nykyään ihan arkipäivää.

Vierailija
17/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tytöllä ( 14v) on omat maantienväriset hiukset mutta niissä on hyvin väriin sulautuvat paksunnukset joten  hiukset ovat upeat, puoleen selkään ja paksut. Meikkaa kevyesti mutta hyvin, ts ei näytä meikatulta . Kaunis, tyylikäs tyttö .)  Itse taas tuossa iässä kuljin porkkananpunainen hiirenhäntä levällään hartioilla ja huulissa äidiltä pöllittyä tummanpunaista huulipunaa :D

Vierailija
18/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tää oli hyvä! Kaikki 90-luvulla teini-ikäänsä eläneet ymmärtää. Sillon kun  ei ollu somea tai samanlaista nettiä kuin nyt, vaatteet oli suunnilleen joko kirpparilta, seppälästä tai anttilan postimyynnistä. Ja rähjäisyys oli muotia, grunge-tyyli oli just tullu. Ite nukuin ripsarit silmissä ja laitoin vaan aamulla uutta päälle, vaatteissa oli aina reiät koska ne vaan kului puhki... :D 

Vierailija
19/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kans jossain vaiheessa tuota että mikä geenimuunnos on tapahtunut, kun kaikilla on kahehdittavan pitkät ja paksut hiukset ja lopulta tajusin että ne on pidennyksiä. Omassa nuoruudessa sellaiset olisi varmaan olleet nolot. Nykynuoret ovat todella kyllä todella siistejä. Toisaalta myös enemmän toistensa klooneja.

Vierailija
20/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli, ja on yhä tosi ohut tukka jota rääkkäsin kreppiraudalla ja punaisella hiusvärillä, punainen väri hiuksissa oli todella suosittu. Meikit oli jotain Anytimeä ja mallia otettiin äidistä, joten lopputulos oli usein järkyttävä. Mä en peruskoulussa edes tiennyt että on sellainen juttu kuin meikkivoide, puuteria vain pöllyttelin naamaan. Ja ripsaria levitin suoriin ripsiin . Jee. Vaatteet oli jostain Anttilasta ja yleensä liian isot sekä nuhruiset, meno oli myös aika sukupuoletonta flanellipaitoineen ja valkoisine lenkkareineen.

Nykyteinit ovat ihan toiselta planeeltalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi