Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olen maininnut itsemurhan joskus, voiko mues käyttää sitä mua vastaan lapsen huoltajuuskiistassa?

Vierailija
26.09.2018 |

Mies sanoi että tuo "kaiken, myös sinun itsemurhalla uhkailut" neuvottelupöytään. Ei kai tällaista kukaan ota huomioon? Ei kai siellä sentään kuulla mitään todistajia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi että tuo "kaiken, myös sinun itsemurhalla uhkailut" neuvottelupöytään. Ei kai tällaista kukaan ota huomioon? Ei kai siellä sentään kuulla mitään todistajia?

Voi ja pitää tuoda esiin. Nyt ajattele kerrankin lasten parasta. Itsetuhoinen henkilö ei sovellu vanhemmaksi

Vierailija
22/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla meksikolainen mues😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei ole nauhalla niin et ole sanonut.

No ei ole nauhalla mut todistajia on ja mm poliisin pöytäkirjoihin on laitettu tämä. Ap

Vierailija
24/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole nauhalla mut todistajia on ja mm poliisin pöytäkirjoihin on laitettu tämä. Ap

Jos todisteita ei ole niin sen jonka kertomus on uskottavampi ratkaisee. Niin että muista valehdella vakuuttavasti.

Vierailija
25/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos todisteita ei ole niin sen jonka kertomus on uskottavampi ratkaisee. Niin että muista valehdella vakuuttavasti.

Kyllä poliisin raportit on aika hyvä todiste.

Vierailija
26/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin, että lasten etu on olla isällä, ellette enää kykene olemaan yhdessä? Haluatko lapset, vaikka kykysi hoitaa heitä on alentunut ja masennuksesi haittaa heidän kehitystään? Toivon, että miehelläsi on voimia ja kykyä huolehtia koko perheestä, mutta erossa huoltajuudessa on kyse lasten edusta, ei heidän omistamisesta.

Vierailija
27/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla virallisesti todettu mt-ongelmia yms? Jos ei niin kiistä nuo kaikki väitteet, ei siinä ole kuin sana sanaa vastaan.

Ei ole diagnoosia mutta olen hakenut sairaseläkettä mm masennuksen vuoksi. Toki tässä vaikutti tämä aktiivimalli pelleily enempi.

Tässä on kyllä todistajia useammastakin kerrasta kun olen puhunut itsemurhasta. Ja jotain käsirysyä ym asiaan liittyen, jotka minusta kyllä meni ihan suuttumuksen piikkiin eli mies ärsytti mua tahalteen.

Ap

Ei miehen tarvitse tässä tapauksessa paljon todistella kyseisiä puheita, jos mies on normaalisti töissä käyvä aikuinen.

Mitä, jos lapsi ärsyttää tahallaan? Et sorru käsirysyyn?

Vierailija
28/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi joskus maininnut itsemurhan olisitko itse hiljaa tästä? Voisitko hyvin mielin olla tästä hiljaa, jos huoltajuus menisi isälle?

Niinku tämä asia on se millä pitäis oikeasti olla vain väliä: lasten hyvinvointi.

Jos sulla on ollut vaikeuksia ja paha olla, ja on ollut jopa itsetuhoisia ajatuksia niin se on se mikä tässä asiassa pitäisi olla se ydin. Mä en tiedä miten se nyt olis miehelle joku ase mitä käyttää vääryydellä?