Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siinä meni sitten presidentti Koivistonkin maine: Vihasi kuulemma ateisteja

Vierailija
26.09.2018 |

Ja kun olin aiemmin arvostanut häntä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt. Hän oli sosialisti. Minun silmissäni sosialisti on aina ollut lähestulkoon kommunisti. Ja kommunistit ovat ateisteja.

Vierailija
2/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ihmisen olla aina ja kaikessa "oikeaoppinen" mielipiteissään, että häntä voi arvostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään monia ateisteja siedä, vaikka olen sellainen itsekin.  Sama vegaanien kohdalla. Ärsyttävää sakkia mielipiteineen, vaikka itsekin joukkoon kuulun.

Vierailija
4/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki? On aika hämmästyttävää että noinkin rationaalinen ja älykäs ihminen oli uskovainen, mutt että ei hyväksynyt muut elåmänkatsomuksia on vielä hämmästyttävämpää.

Vierailija
5/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun olin aiemmin arvostanut häntä.

Ja missäs niin luki?

Vierailija
6/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialisteille marxilainen ateismi on osa aatetta. Uskonto on oopiumia kansalle, taikauskoa, magiaa ja luokkavihollinen. Oliko sosialisti Koivisto itse aatteensa luokkapetturi.

Vierailija
7/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä tänään.

Vierailija
8/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa lapsi. Muutama vuosikymmen sitten julistuksellinen ateismi ei vielä ollut muotia.

Vierailija
9/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiviston "arvostus" katosi viimeistään silloin kun hän armahti lentopallokaverinsa Lattulan.

Vierailija
10/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide heijastaa aina aikaansa, jolloin se esitetään.

Vierailija
11/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivistossa oli tuota uskonhenkeä pohjalla koko matkan ajan, lähtien aina sota-aikaisista kirjeista. Eikä siinä mitään, ei hän sitä koskaan tuputtanut.

Jos taivas ja helvetti ovat olemassa, Koivisto lienee nyt ensiksi mainitussa. Osa presidenteistämme saattaa sitten olla siinä toisessa paikassa, mutta en spekuloi, ketkä.

Vierailija
12/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno mies, nyt nousi respect, luulin Koivistoa ateistiksi mutta nythän olikin juuri toisinpäin, ehkä ainoita järkeviä presidenttejä kunnes tuli se lesboateisti ja palestiinan terroristi Halonen ja pilasi kaiken Suomessa, ihan kaiken

Vierailija
13/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä "vihasi ateisteja" nyt ihan oikeasti totta?

Vai jonkun olettamus?

Vierailija
14/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai jonkun olettamus?

En tiedä mihin ap viittaa, mutta Koivisto kyllä omien muistelmiensa mukaisesti sanoi jotakin tämän tyyppistä. Kyse ei kuitenkaan ollut niinkään siitä, että hän olisi "vihannut" ateisteja, vaan enemmän inhosi sellaista ylimielisyyttä, joka ei edes halunnut ottaa huomioon mahdollisuutta siitä, että jonkinlainen korkeampi voima voisi olla olemassa. 

Vierailija
15/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö ihmisen olla aina ja kaikessa "oikeaoppinen" mielipiteissään, että häntä voi arvostaa?

Hyväksytkö myös juutalaisvihaajat? Toivottavasti. Juutalaisilla ei pidä olla mitään etuoikeuksia. Jos sanoo yhdenkin poikkipuolisen sanan juutalaisista, juutalaiset ja heidän kul-linnuolijansa alkavat heti itkeä holokaustista ja aucwitzista. Harmi, että Hitleriltä jäi työ kesken.

Vierailija
16/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai jonkun olettamus?

Sinulle tämä näyttää olevan kova paikka?

Kyllä se on totta. Ihan yleisessä tiedossa oleva asia. Olet kyllä elänyt silmät ja korvat ummessa, jos et muka tiedä asiaa.

Vierailija
17/17 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivisto hyvä ukko