Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kertoa naiselle loukkaamatta

Vierailija
25.09.2018 |

Tilanne on sellainen, että seksielämä vaimoni kanssa on hiipunut siitä syystä, että synnytysten myötä hänen emättimensä on muuttunut väljäksi, eikä yhdyntä enää ole minulle fyysisesti tyydyttävää. Ennen seksielämämme oli vilkasta ja meillä on takana pitkä ja muuten onnellinen avioliitto. Hän saa yhdynnässä orgasmin ja kertoo olevansa tyytyväinen. Hän kyllä tuottaa minulle tyydytyksen joko käsin tai suulla, mutta jotenkin tilanne on mennyt semmoiseksi, että olen jumissa, enkä halua sitäkään, koska tunnen olevani epärehellinen. Hän on kysynyt, miksi en enää laukea hänen sisäänsä. Hän nauttisi siitä. En ole osannut kertoa hänelle. Pelkään, että hän loukkaantuu, eikä tunne riittävänsä minulle, vaikka rakastankin häntä paljon ja haluan häntä muutoin. Nyt minua pelottaa, että tästä asiasta tulee isompi ongelma, koska en pysty puhumaan tästä. Tiedän, että lantionpohjatreenaus voisi auttaa ja laserhoitojakin on olemassa. Nyt kaipaan asiallisia neuvoja ja opastusta naisilta, kuinka edetä asiassa. Tai vaikka miehiltäkin, jos teillä on kokemusta kuinka puhua tästä rakentavasti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa naisellesi geishakuulat, jolla treenata vaginaa ja lantionpohjalihaksia. Geishakuulia voi käyttää yöllä ja päivällä kotiaskareita tehdessä.

Vierailija
2/2 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samalla linjalla edellisen kanssa.ja minusta asian voi kertoa myös vaimolle.ei nyt tarvitse liian rehellinen olla ja mainita tuulitunnelin tunteesta vaan hienosti sanoa että et saa samaa tuntua enää ja siksi voisi piristää yhteisiä petipuuhia jos vaimo kokeilisi jumpasta niitä lihaksia kuulilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi