Nice, mies jota olen tapaillut oli sanonut
Että on pitänyt laskea rimaa, kun olen niin läski. Mies, joka ei ole 2kk pidempään seurustellut edes. 75 syntynyt. Että viduttaa, niin on olevinaan rakastunut ja sitten kuulen yhteiseltä kaverilta tämän. Ei poika tiedä mihin limboon kohta joutuu kun tulee, täällä kaveri jolle sanoi tämän. Olen 168/78
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Olethan sinä vähän pyöreähkö, kun ajattelee että jo minäkin, 170cm 70kg olen vähän lössö, vaikka salilla käynkin. Silti todella rumasti sanottu mieheltä, kannattaa vaan reippaasti kysyä onko sanonut noin ja miksi ihmeessä. Jos on totta, niin lemppaa se.
Mikään "syy" sanoa ei kelpaisi ainakaan minulle selitykseksi. Noin ei sano ihminen, joka on tosissaan kiinnostunut, piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet puhuu tommosia nostaakseen omaa arvoaan kavereiden seurassa. Ääliömäistähän se on ja seuraukset kovat. En mäkään selän takana pjaskan puhujaa pitäs.
Eikös se ole sitten vain hyvä asia, että mies ei oikeasti ajattele noin, vaan sanoo sen vain nostaakseen omaa arvoaan kavereiden silmissä?
No ei toden totta ole hyvä asia, jos keski-ikäinen äijä välittää kavereiden mielipiteestä eikä ylpeästi ole sellaisen naisen kanssa, jonka haluaa, vaikkei tämä olisi missinmitoissa.
No niinpä. Henkisen kypsyyden mittari mittasi taas palstamiehen iäksi 15 vuotta.
Henkisen kypsyyden mittari mittasi taas av-mamman iäksi 12 vuotta.
Totta. Sen sijaan, että nainen puhuisi asiasta miehen kanssa hän kirjoittaa siitä ajanvietteenä käytettävälle palstalla ja mammalahko syöksyy hyeenalauman lailla miehen kimppuun :D
Ja tuon uhon sijaan ap levittää jalkansa tälle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan sinä vähän pyöreähkö, kun ajattelee että jo minäkin, 170cm 70kg olen vähän lössö, vaikka salilla käynkin. Silti todella rumasti sanottu mieheltä, kannattaa vaan reippaasti kysyä onko sanonut noin ja miksi ihmeessä. Jos on totta, niin lemppaa se.
Mikään "syy" sanoa ei kelpaisi ainakaan minulle selitykseksi. Noin ei sano ihminen, joka on tosissaan kiinnostunut, piste.
Ei edes se, että mies on saattanut rupatella ap pyöreyden olevan positiivinen piirre?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset aina uskoo näitä "kaverien" kertomuksia siitä, mitä mies on muka tehnyt/sanonut?
No, mielestäni se on harvinaisempaa, että joku keksii tuollaista päästänsä. Eli suuremmalla todennäköisyydellä mies on tehnyt/sanonut noin.
Tietäisitpä vaan mitä juttuja minusta on keksitty, jos joku on halunnut "minun" miehen itselleen. :D Milloin olen harrastanut kolmen kimppaan, milloin tehnyt kolmesti kuussa aborttin, jne...
Tuttuja sepostuksia :D
Tuohan oli hienosti sanottu. Mies tarkoitti että ei anna ulkoisten seikkojen vaikuttaa suhteeseen kun AP on niin ihana
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli hienosti sanottu. Mies tarkoitti että ei anna ulkoisten seikkojen vaikuttaa suhteeseen kun AP on niin ihana
Ja riman laskemisella tarkoitti itseään :D
Huhuu ap...oletko kuullut rikkinäinen puhelin ilmiöstä?
Vierailija kirjoitti:
Huhuu ap...oletko kuullut rikkinäinen puhelin ilmiöstä?
Aloittajalla on jotain ihan muuta tekemistä tapailemansa miehen kanssa :D Mies lausui pari rakkausrunoa ja kaikki on taas hyvin.<3
No selviskö mitä mies oikeasti sanoi?
Ei se ansaitse sinua, jatka matkaa.
Henkisen kypsyyden mittari mittasi taas av-mamman iäksi 12 vuotta.