Kysymys ja kysyjänä on yksi joka haaveilee vauvasta...
Kysyn vain, että kuinka paljon ennen päivää jolloin kuukautiset piti alkaa tiesit olevasi raskaana, jos siis tiesit ennen testin tekemistä ja kuukautiseten pois jäämistä?
Meikä on nimittäin valeraskaana, on muka kaiken näköisiä raskausoireita vaikka menkoihin on vielä melkein viikko.
Tietenkin toivon, että pääsisin teiän seuraan tänne mutta saapi nähdä
kuinka käy...
T: Äititobe
Kommentit (5)
mä olin kanssa ensin valeraskaana varmaankin noin vuoden verran. sitten annoin asian olla, kunnes huomasin että menkat ovat myöhässä melkein viikon. tein testin ja plussaa näytti. ei siis ollut mitään oireita sitä ennen. ja nyt syyskuussa syntyy esikoinen
tsemppiä sinulle ja toivottavasti tärppää
Heissan!
Mulla kävi niin, että kun jätin pillerit pois oli kuukautiset ja hormoonit ihan sekaisin... ja TODELLAKIN olin välillä valeraskaana :) tulihan sitä parit testit tehtyä. Varmin merkki josta alko tietämään etten ole raskaana ja kuukautiset pian tulee kun rinnat vuosi maitoa. Vähän reilu puoli vuotta jaksoin pähkäillä ja odotella raskautumista. Kunnes sitten yksi päivä kun tein kotitöitä alavatsassa kouraisi tosi kipeästi.. menin ihan kalpeaksi ja makasin kivusta lattialla ihan sykkyrällä, sitä kesti joitain minuutteja ja sen jälkeen olin ok. Parin tunnin päästä siitä tuli uusi kouristus ja samalla sitten huomasin myös rintojen turvonneen ja ne olivat todella kuumat ja kosketusarat. Varasin jo samana päivänä gynelle ajan..ajattelin sen johtuvan kenties jostain tulehduksesta. Kävin kuitenkin varmuuden vuoksi hakemassa raskaustestin apteekista seuraavana päivänä ja kaksi viivaahan sinne tuli ja oikein vahvaa :) eli aika hassulla tavalla se meijän möttönen ilmoitti tulostansa :) nyt raskausviikkoja 37+6
sitä en silti tiiä että kerkeskö mulla olla edes menkat myöhässä koska kuukautiskierto vaihteli 28-52 :\
Tiesin olevani raskaana muutamaa päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa. Katsoin kauniita ja rohkeita ja itkin vuolaasti... :)
muutamaa päivää ennen kuin piti menkat alkaa, oli vaan jotenkin erilainen olo vaikka oli " kuukautiskipuja" . Hajuaisti herkistyi huomattavasti ja tuli bussissa äklö olo.. Kyllä sen jotenkin " tiesi" nyt kun jälkeenpäin ajattelee :)