Tunnusta! Millä sinä koitat päteä, erottua porukasta ja olla parempi kuin muut?
Teet tätä kuitenkin, turha väittää. Ja yleensähän kaikki pätee muka huomaamatta, vähän vahingossa, ettei ole liian näkyvää eikä mene kehuskelun puolelle.
Mutta nyt, tunnusta se nimettömänä tänne, ole hyvä, estradi on Sinun!
Kommentit (83)
Mielenkiintoinen ketju!
Yksi aika yleinen, mikä ei ole tullut esiin,on ruokavalinnat. Siis joku paleodieetti ym.
Yritän mieluummin vähätellä asioita, jotta ihmiset eivät vieroksuisi. Suomessa jos olet ’hienompi’ kuin muut, alkaa herraviha ja kateus.
Olemalla työpaikalla korvaamaton.
Jäin eläkkeelle mutta soittavat jatkuvasti takaisin töihin.
Pidin kesän lomaa ja menin takaisin saan palkan ja eläkkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä, että olen kahden koululaisen äiti, mutta hemmetin seksikäs ja timmissä kunnossa.
Kaikki kaverini eivät tiedä, että tämä on minulle hyvin tärkeä "rooli" ja että nautin suuresti siitä kun vien miesten huomiota nuoremmilta/lapsettomilta. :D
Voi apua. Tämä taitaa olla virallisesti ensimmäinen kerta kun tunnen myötähäpeää anonyymia nettikeskustelijaa kohtaan.
Ja taas toisaalta tämä herätti sinussa halun ja tarpeen kommentoida? Jos pätisin hienolla tutkinnollani, tuskin hetkauttaisi sinua?
Miksi en voisi ylpeillä sillä, että olen edelleen hyvässä kunnossa? Päden myös seksikkäällä miehelläni. ;)
Niin paljon näkee läsähtäneitä äitejä ja toisaalta näitä vastuuta pakenevia omanikäisiään. :)
En ole tuo jolle vastasit mutta nyt ymmärrän, sinähän olet mies joka tuli vain provoamaan tänne. Mietinkin että kuka oikeasti kutsuu itseään hemmetin seksikkääksi. 😅
Ehei, kyllä minä olen nainen.
Kaunis ja tiimalasivartaloinen, älykäs ja ystävällinen, välittävä ja äidillinen nainen. :)
Olen tosin kuullut nuo sanat (hemmetin seksikäs) miehen suusta. ;) Mutta kyllä, näin minulle on sanottu. Muistutan kuulemma erästä mallia, Candice Swanepoelia. En toki ole yhtä pitkä ja hoikka.
Seksikkyys jakaa toki mielipiteitä, mutta sanotaan näin että valtaosan mielestä olen seksikäs ja olen ylpeä siitä. Nautin erotiikasta ylipäätään, se on iso osa elämääni.
Ja entistä ylpeämpi olen siitä, että en antanut pikkulapsiaikojen viedä naiseuttani tai intoani seksiin.
Miesten huomiosta nautin tottakai, sehän on parasta viihdettä ikinä! :)
Nämä asiat voi kyllä täällä anonyyminä sanoa, mutta tiedostan että naiset ovat kateellisia.
t. Hemmetin seksikäs
Ööööö... en kyl keksi nyt mitään. :D Paljon on harrastuksia, outojakin sellaisia, mutta niistä kerrotaan vasta kun on tutustunut ihmiseen paremmin. Et joo varmasti erotun, mutta pädenkö? Näääh! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä, että olen kahden koululaisen äiti, mutta hemmetin seksikäs ja timmissä kunnossa.
Kaikki kaverini eivät tiedä, että tämä on minulle hyvin tärkeä "rooli" ja että nautin suuresti siitä kun vien miesten huomiota nuoremmilta/lapsettomilta. :D
Voi apua. Tämä taitaa olla virallisesti ensimmäinen kerta kun tunnen myötähäpeää anonyymia nettikeskustelijaa kohtaan.
Minusta ihan normaali pätemisen aihe, jos on hyvännäköinen niin siitä voi ihan hyvin iloita. Mutta se tuli mieleen, että mitäs sitten, kun aika ajaa väistämättä ohi ja miesten huomio on mennyttä?
Tottakai minulta löytyy muitakin taitoja.
Ehkä minusta tulee maailman ihanin mummi. :)
En viitsi päteä millään irl, ainoastaan netissä. Täällä päden varallisuudella, jonka olen perinyt ja tulen perinään, eliittitaustallani ja sillä, että sukuni jäsen(iä)olisi ollut kuningashankkeessa mukana, jos Suomesta olisi tullut monarkia.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi päteä millään irl, ainoastaan netissä. Täällä päden varallisuudella, jonka olen perinyt ja tulen perinään, eliittitaustallani ja sillä, että sukuni jäsen(iä)olisi ollut kuningashankkeessa mukana, jos Suomesta olisi tullut monarkia.
Tässä on pätemisen aihetta kyllä. Ehkä nämä tekijät takaa sen, ettei ole väliä, oletko jonkun mielestä "hemmetin seksikäs".
Älyllä ja itseironisella huumorilla. Olen muka-hauska, vaikka todellisuudessa olen säälittävä.
Yritän pitää kynttilääni enemmän vakan alla sillä kateus on kavala tauti. Pidän kyllä itseäni keskimääräistä fiksumpana ja töissä olen ihan todistetusti tiimini parhaimpia (Jo se on omiaan aiheuttamaan kateutta, meillä henk koht tulokset julkaistaan kuukausittain, en ymmärrä miksi kadehditaan kun jokainen on tässä tapauksessa samalla viivalla)
Puhun asiaa.
Näytän persoonalliselta.
Juon enkä kursaile ja esitä piikusievää.
Mun muuten ei tarvitse esittää missään tilanteessa yhtään mitään, ei päteä eikä yrittää olla parempi kuin muut, koska minä olen!
Ha.
Noh, kai mä päden monellakin asialla, vaikken niistä puhu, koska olen introvertti ja juttelen muiden kanssa suunnilleen vain välttämättömät, työasiat ja sellaiset. Toki olen ystävällinen kaikille ja keskustelen aina hetken osoittaen jakamatonta huomiota, jos joku ottaa kontaktia.
Pidän itsestäni, vaikkei elämä ole aina mennyt kuin oppikirjoissa. Olen kuitenkin selviytyjä. Introverttius on kyllä siitä hyvä luonteenpiirre, että yksin oleminen tai ilman parisuhdetta oleminen ei ahdista yhtään, sitä vaan tyytyväisenä puuhailee omia juttujaan.
Mutta siis ne asiat, jotka saa mut pitämään itsestäni: kestävyysurheiluharrastus, joka antaa mulle paljon sekä henkisesti että fyysisesti. Mulla on oikeasti tosi kiva kroppa ja näytän hyvältä, erityisesti nyt vanhemmiten kun olen myös löytänyt oman pukeutumistyylini. Saan paljon huomiota miehiltä, vaikken siitä niin hirveästi välitäkään :-D. Pidän myös siitä, että olen jaksanut sinnikkäästi tehdä töitä sen eteen, että saan lopulta tehdä työkseni sitä, mitä oikeasti rakastan ja missä olen mielestäni hyvä.
Kaikista tärkeintä on se, että elän omannäköistäni elämää, jossa on paljon juuri minulle sopivaa sisältöä. Ehkä muiden mielestä mustikanpoiminta tai kasvimaan kuokkiminen on tylsää, mulle ne ovat maailman hauskimpia tapoja viettää vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas toisaalta tämä herätti sinussa halun ja tarpeen kommentoida? Jos pätisin hienolla tutkinnollani, tuskin hetkauttaisi sinua?
Miksi en voisi ylpeillä sillä, että olen edelleen hyvässä kunnossa? Päden myös seksikkäällä miehelläni. ;)
Niin paljon näkee läsähtäneitä äitejä ja toisaalta näitä vastuuta pakenevia omanikäisiään. :)
En ole tuo jolle vastasit mutta nyt ymmärrän, sinähän olet mies joka tuli vain provoamaan tänne. Mietinkin että kuka oikeasti kutsuu itseään hemmetin seksikkääksi. 😅
Kaunis ja tiimalasivartaloinen, älykäs ja ystävällinen, välittävä ja äidillinen nainen. :)
Olen tosin kuullut nuo sanat (hemmetin seksikäs) miehen suusta. ;) Mutta kyllä, näin minulle on sanottu. Muistutan kuulemma erästä mallia, Candice Swanepoelia. En toki ole yhtä pitkä ja hoikka.
Seksikkyys jakaa toki mielipiteitä, mutta sanotaan näin että valtaosan mielestä olen seksikäs ja olen ylpeä siitä. Nautin erotiikasta ylipäätään, se on iso osa elämääni.
Ja entistä ylpeämpi olen siitä, että en antanut pikkulapsiaikojen viedä naiseuttani tai intoani seksiin.
Nämä asiat voi kyllä täällä anonyyminä sanoa, mutta tiedostan että naiset ovat kateellisia.
t. Hemmetin seksikäs
Provoilijamies sä olet. Äläkä oikeasti jaksa hokea tuota "kateelliset naiset" -mantraa.
Jos oltaisiin missä tahansa miesvoittoisella keskustelupalstalla ja joku tulisi kehumaan kaluaan 20 senttiseksi ja että kaikki naiset käy kuumana, kun olen tällainen komea ja lihaksikas alfa, niin miten kuvittelisit miesten häneen suhtautuvan? Aivan, trollina. Tai vähintäänkin tyhjäpäisenä pellenä.
Olen viime vuosina keskittynyt henkisten asioiden tutkimiseen sekä itsetuntemuksen parantamiseen, mikä on johtanut siihen, että olen ihmisenä kehittynyt todella paljon tässä viime vuosien aikana. Yksi kasvunpaikka minulla silti on: pidän itseäni parempana ihmisenä, koska en katsele maailmaa yhtä kehittymättömästä ja rajoittuneesta perspektiivistä kuin useimmat muut. En esimerkiksi voi ymmärtää, miksi aikuiset ihmiset kuvittelevat kaikkien haluavan samoja asioita ja miten he niin usein näkevät toiset ihmiset vain itsensä jatkeina. Toisten elämään ja valintoihin puututaan jatkuvasti ja itse ollaan aivan tuuliajolla sen kanssa, mitä omalta elämältä oikeasti halutaan. "Identiteetti" on näille vain yksi turhanpäiväinen brassailutermi.
En tietoisesti tuo asennettani esiin mutta olen melkoisen varma, että se on ainakin joskus heijastunut kehonkielestäni, mikroilmeistäni tai äänensävystäni. Auts. Ei tunnu hirveän kivalta myöntää tätä. Nykyään tajuan paremmin, milloin ylemmyydentuntoni ottaa vallan, tosin vasta sitten, kun olen jo ehtinyt pyöritellä silmiäni tai mutristella suutani. Henkinen kasvu siis jatkukoon, voi olla, että tällainen asennoituminen on ihan yleistäkin "valaistumisen" alussa.
Sillä, kuinka hyvin handlaan vaikeat tunteet ja pystyn kohtaamaan "totuuden" elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Hemmetin seksikäs
Mulla tuli tästä toinenkin asia mieleen, millä päden: eli siis sillä, että huolimatta siitä että olen semmoinen vähän plösähtänyt nelikymppinen (kylläkin lapseton) nainen, avopuolisoni on parikymppinen tummasilmäinen komistus suoraan tyyliin jostain miesten parfyymimainoksesta (Aqua di Gio tuli ekana mieleen). Sixpackit ja kaikki löytyy. Lisäksi mies on älykäs, hauska, huomioiva ja kaiken kaikkiaan täydellisin partneri mitä minulla on koskaan ollut, joka saralla.
Eli siis päden sillä että olen luonteeltani niin hieno persoona, että täydellinen, minua paljon nuorempi mies valitsi minut, vaikka olisi saanut tyyliin ihan kenet vaan.
No nyt nää salisammakot tuli pilaamaan ketjun. Menkää vetämään protskuja ja antakaa meidän läsähtäneiden lukea ketjua, jossa kerrankin ei jankata tästä asiasta.