Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D
Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D
Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!
Kommentit (1056)
Naapuri se jaksaa keulia milloin milläkin. Hän on aina myöhässä, mutta makeilee silläkin, että sehän on vaan järkevää ajankäyttöä.. Monta kertaa lapsia oli harrastuksista myöhässä ja osa ongelmissa, joten hän ei enää kuskaa yhtään naapuruston lasta. Ei suostu tajuamaan virhettään.
Ihan on yleisessä tiedossa, ettei tuo mies rahoissaan ole. Vaimonsa on monta kertaa kerjannyt käytettyjä vaatteita, urheiluvälineitä ja joskus jopa ruokaakin, kun "mies on taas luullut olevansa rikas ja osti itselleen humidorin (lidlistä)". Sitten tuo mies lesoilee tavaroillaan, kertoo omaa tarinaansa humodorista. Käsityötähän se on ja mittaamattoman arvokas. Hän myös teettää kauluspaitansa (thaimaassa) ja pitää muotinäytöksiä naapuruston akoille. Kertoo kankaiden olevan korkealuokkaista puuvillaa sieltä ja täältä vuorilta kasvatettu ja miten helsinkiläiset räätälit valmistaa laadukkaita paitoja. jne
Sitten se pitää aivan omaa kortteeriaan tuolla kauppakeskuksessa. Viihtyy siellä tunteja, kun on niin paljon tuttuja. esim kauppiaat ovat hänen tuttujaan kaikkii. Eli siis ovat kohteliaita ja iloisia asiakkaille ja tämä puhuu siitä ystävyytenä. Stten siinä sivussa se käy arvostelemassa naapureidensa ostokset. :D Hetkellisesti pakkaa kärrynsä täyteen kallista lihaa ja sanoo grillaavansa... kun mä ja poikani jouduttiin tyytymään perunoihin ja maksaan.. sattuu olemaan meidän herkkua, joten ääntä kohti. Kassalla se on sitten valmiiksi grillatun kanan (4.99) kanssa ja tomaattipussin
Pitää näyttäviä puutarhajuhlia paikkakunnan silmäätekeville. Juuri oli rapujuhlat ja siellä se kestitsi alelohella ja Lidlin pakkasravuilla lasten koulun rehtoria ja opettajia. Paitsi, että hänellähän on hyvä kytkös ensiluokkaiseen ravustajaan, jolta saa vuosittain laadukkaita rapuja. Multa se pyysi tänä vuonna graavilohen. Ei puhettakaan musta, mutta kävi kerran Finnjävelissa syömässä, niin sai hyvän graaviohjeen itse Henri Alenilta (löytyy iltasanomista, kun mä käytän sitä: jääkellarinlohi)
Sillä noita tarinoita riittää. Miettinyt monesti, että uskooko se itse tuohon? Tajuaako, että se on yleinen naurun kohde?
Perhehän sillä on ihan ok. Lapset saavat kavereita ja vaimokin on sujuvaa juttuseuraa. En vaan ole käsittänyt, että miten nuo jaksaa tota jätkää. Todella raskas soutuinen veijari. Ilkeäkään en haluasi olla ja seläntakana nauramista yrittänyt lopettaa ja sitten se taas kehittelee jotain uutta venkulointia. Kyllä me joskus puhutaan vertaistuen merkeissä. Mä kelpaan herralle kaikkeen "palveluun" siis ruuanlaittoon avuksi ja lasten vahtimiseen. Mutten ole tarpeeksi arvokas hahmo hänen silmissään, että kutsuisi juhliinsa. :D
Lohifileistä ei ole vielä maksanut. Tuskin maksaakaan.. nehän oli tietenkin lahja hänen suuruudelleen. Menetys ei ole suuri, mutta sitten meni kaikki apuhanat kiinni. En mä kuitenkaan kynnysmatoksi ryhdy.
Työkaveri kehui kuinka musikaalisesti lahjakas hän on. Hetken keskustelun jälkeen ilmeni, että hänen viimeisin musiikkiharrastuksensa oli ollut lastenkuorossa laulaminen ala-asteikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs kehui kuinka paljon hän on ajanut autolla, enemmän kuin kukaan muu. Kyseessä oli ihan aikuinen ihminen ja niin ylpeä tästä uroteostaan.
On varmaan peruuttanutkin enemmän kuin sinä ajanut eteenpäin :D
Sukuelimensä koolla, vaikka on ihan tavallisen kokoinen pippeli. Luulee olevansa iso, hänelle kuulemma ei tavalliset kondomit sovi van pitää olla mallia xl. Naiset on kuulemma hänen kanssaan aina niin tiukkoja, että yhdyntäkin kuulemma vaikeaa. Todellisuudessa johtuu siitä, että tyyppi ei vaan osaa, naiset eivät kiihotu tarpeeksi ja jännittävät, totta kai silloin yhdyntä tuntuu vaikealta.
Tämä muisto on kaukaa 80-luvun lopulta. Mieshenkilö kehui, että aina mennessään huoltoasemalla kahville, hän laittaa matkapuhelimen pöydälle, että kaikki varmasti tajuavat, kuinka tärkeä hän on. Mykistyin.
Tuttava kehuu kun hänen molemmat lapsensa ovat syntyneet tammikuussa, on kuulemma niin hyvä etu että. Puhuu aina siitä, miten tutkimusten mukaan tammikuussa syntyneet on menestyneet paremmin. Lisäksi harmittelee ääneen toisillekin, jos kuulee, että jonkun lapsi on syntymässä loppuvuodesta. Meidän lapset on syntyneet elokuussa ja joulukuussa ja on myös kysynyt ihan suoraan, että miksi hankittiin lapset näin, eikä tammikuussa syntyneitä.
Kaikista huvittavintahan tässä on, että hänen lapsensa eivät ainakaan vielä toistaiseksi ole osoittaneet hyötyneet mitenkään sen kummemmin tammikuussa syntymisestä.
Asiakasfirman pikkupomo (olen siis vuokratyöläinen) kehuskelee milloin mistäkin aiheesta. Osaa englantia paremmin kuin amerikkalaiset... aika rallienglantia kuitenkin, eräs ulkomaalainen osaa paljon paremmin. Jotain auton tai motukan tehoja on myös kova kehumaan, sanon aina että radallahan sen näkee, mihin moisia tehoja meidän nopeuksissa tarvitsee. Kehuu joskus mureaa nyhtöpossuateriaa viikonloppuna... no meillä ei faija eikä muutkaan syöty muuta kuin todella kypsiä lihoja 40 vuotta sitten jo.
Onhan se ymmärrettävää jos joku on vielä aikuisenakin noin tietämätön ja moni asia on uutta ja ihmeellistä.
Kuulostaa siltä, että työkaverisi on sanonut ihan tsoukkina tuon ja sinä olet ottanut tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mul on tosi iso ja paksu k~lli.
No, 13-14cm.
Onhan se 13-14cm kyllä aika paksu.
Onhan se jos on läpimitta eikä ympärysmitta.
Vierailija kirjoitti:
Tuttava kehuu kun hänen molemmat lapsensa ovat syntyneet tammikuussa, on kuulemma niin hyvä etu että. Puhuu aina siitä, miten tutkimusten mukaan tammikuussa syntyneet on menestyneet paremmin. Lisäksi harmittelee ääneen toisillekin, jos kuulee, että jonkun lapsi on syntymässä loppuvuodesta. Meidän lapset on syntyneet elokuussa ja joulukuussa ja on myös kysynyt ihan suoraan, että miksi hankittiin lapset näin, eikä tammikuussa syntyneitä.
Kaikista huvittavintahan tässä on, että hänen lapsensa eivät ainakaan vielä toistaiseksi ole osoittaneet hyötyneet mitenkään sen kummemmin tammikuussa syntymisestä.
Ajatella jos tammikuussa syntynyt olisikin luokkansa tampio ja vaikka mitä viiveitä kehityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyläpolliisi kirjoitti:
Asiasta toiseen, tuo sana 'lesoilla' on jotenkin hirveänkuuloinen. Mistä ihmeestä se on kieleemme tullut? Mikä on leso? Miksei voi puhua leveilemisestä, kehuskelemisesta, ylpeilystä tai vaikka mainostamisesta, revittelystä yms. Mutta tuo 'lesoilu' on vaan jotenkin niin kaikkein pahinta wt:ia, että huh.
Olen kuullut maalaisten käyttävän tuota "lesoilua", mikä kalskahti oudolta stadilaisen korvaan. Meillä sanotaan "leveily" tai "elvistely" tms.
Tässäpä olikin oiva esimerkki kummallisesta lesoilusta kun oikeen stadissa sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella jos tällaisen ihmisen lapsi syntyisikin muutamaa viikkoa ennen laskettua aikaa vaikka uudenvuodenaattona. Hahhah.
Minulla oli joskus ystävä, joka halusi olla kaikessa parempi kuin minä. Sairastuin maksasairauteen ja maksa-arvot olivat sen mukaiset. Sen jälkeen ystäväni muisti aina mainita, miten hänellä on huippu maksa, ja että lääkärikin kehui hänen maksaansa.
Vierailija kirjoitti:
mokat ja muut? kirjoitti:
Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D
Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!
Tai sitten hän vain vitsaili asialla mutta sinä et sitä ymmärtänyt huumoriksi :) Tuo voisi hyvinkin olla minun kertoma vitsi. Yleensä niitä ei ymmärretä vaan luullaan että olen tosissani enkä ymmärrä, että olen yksinkertainen.
Niin, jos ei osaa kertoa vitsiä niin, että se ymmärretään vitsiksi, niin kukahan siinä sitten on tosiaan se yksinkertainen.
Tuttu lesoili, että on ajanut autolla elämänsä aikana 4-5 miljoonaa kilometriä. Lapissa korjaushommissa kilometrejä tulee. Tiedän, että oli ulkomailla ajamatta autoa 5-10 v.
Joten 30-35 vuodessa on siis tullut moinen kilometrimäärä. Taitaa olla jutuissa lapin lisää, kun taksikuskeillakaan ei tule noin paljon.
"Niin, jos ei osaa kertoa vitsiä niin, että se ymmärretään vitsiksi, niin kukahan siinä sitten on tosiaan se yksinkertainen."
Hauskin kommentti vähään aikaan 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tämä muisto on kaukaa 80-luvun lopulta. Mieshenkilö kehui, että aina mennessään huoltoasemalla kahville, hän laittaa matkapuhelimen pöydälle, että kaikki varmasti tajuavat, kuinka tärkeä hän on. Mykistyin.
Nää on näitä ihmisiä, joiden suuri saavutus on tuntea joku heidän mielestään tärkeä ihminen.
Millä tavalla se on pois sinulta jos jollain toisellakaan ei ole isää?