Olenko ainoa joka pitää suht pienestä munasta miehellä?
Kaikki hehkuttavat että mitä isompi sen parempi mutta minä saan suurimman nautinnon sellaisesta 10-14 cm munasta. Isommat eivät oikein tunnu missään kun taas pienempi osuu minun G-pisteeseen ja tuottaa suurta nautintoa. Olenko ainoa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Keskimitta on 14. Täällä kaikilla pojilla on muka 16 tai peräti 18. Mistä se kertoo? Keksittyjä juttuja.
Isot jutut, pieni ego. Näitä miehiä tulee baarissa vastaan jatkuvasti. Umpikänninen tanssiin hakija, pöydän panomies, isotteleva öykkäri ja loputtomasti puhuva moottoriturpa. Näitä riittää eikä ne tunnu Kotkaan tajuavan, että nainen haluaisi luotettavan ja turvallisen miehen, joka on älykäs ja osaa käyttäytyä. Ihan sama onko iso vai pieni. Minä olen sängyssä sen miehen enkä vehkeen takia. En ole koskaan tavannut naista, joka haluaisi isoa. Ainoastaan miehet haluavat ja kuvittelevat omiaan. Sillä ei tosiaankaan pääse illalla mukaan. Sori vaan pojat.
Minulla on varmaan ollut onnea, kun kaikki ovat olleet keskikokoa selvästi isompia. 17 - 18 cm ja pidempää. Pituus tosin on huono juttu, tuon pidempi ei tarvi eikä saa olla tai sattuu.
Olen itsekin yllättynyt, kuinka paksu tuntuu hyvältä. En olisi uskonut, että edes mahtuu kunnolla sisään puhumattakaan että nauttisin näin paljon.
Luulin pitäväni jonkun verran keskikokoa isommasta, mutta kyllä paksu on aivan taivaallista! N50+
Pituus saa olla vähän pienempikin, miehellä 13 cm ja aika paksu kuitenkin, minä tykkään. on tullut kokeistua isompiakin, erityisesti liika pituus on haitallista. Pitää päästä todella miehen kanssa kunnon karvakontaktiin, niin että molelempien mehut litisevät ihojen välissä. pelkkä reiän rassaaminen ei minulle kelpaa. Etätyöt eivät sovi seksiin.
N34
Joo! Tämä! Mullekin kovuus on kaikkein tärkeintä ja napakimmin tuntuu seisovan ne hieman pienemmät. Kelpaa siis oikein hyvin, etenkin jos on esteettisesti nätti - sellainen oikea veistosfallos.