Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka pitää suht pienestä munasta miehellä?

Vierailija
25.09.2018 |

Kaikki hehkuttavat että mitä isompi sen parempi mutta minä saan suurimman nautinnon sellaisesta 10-14 cm munasta. Isommat eivät oikein tunnu missään kun taas pienempi osuu minun G-pisteeseen ja tuottaa suurta nautintoa. Olenko ainoa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä täytyy todeta ettei löydy vertailupohjaa.

Vierailija
2/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa :) Minä en pidä kovin isosta, en ainakaan pitkästä munasta miehellä. Kohtalainen paksuus on toki hyvä asia. Keskikokoisella tai pienehköllä munalla varustetun miehen kanssa voi harrastaa huoletta rajua seksiä ja anaaliseksikin on miellyttävää, isomunaisille sanon kätteysssä ettei anaaliseksi onnistu. Olen aika tiukka joka paikasta johtuen anatomiastani gynekologin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä pienistä. Keskikokoon toki joutunut tyytymään mutta parhaat kyydit saa isolla. Mitä isompi sen parempi. Mulla ei g-piste ole se mitä kautta saan nautintoa vaan se "paine" klitorikseen, joka siis ulottuu ihan paljon laajemmalle alueelle kuin mitä silmä näkee. 

Ainoan kerran kun olen tullut yhdynnässä oli miehellä ISO.

Vierailija
4/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon todennu saman et pienempi muna löytää parhaiten g-pisteen ja sitä kautta orgasmin 😊

Vierailija
5/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei munien koolla merkitystä ole. paljon tärkeämpää on peniksen pituus ja paksuus.

Vierailija
6/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Olet trollaava minimuna.

Vierailija
7/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pituus on väh. 18 senttiä, niin riittää hyvin.

Sit vielä opettelee taitoja, niin menee vielä paremmin.

Vierailija
8/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna = kives

Vierailija
9/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkään ei ole kokemusta mistään kovin pienestä, mutta uskon, että sekin riittäisi aikalailla, että riippuisi enemmän miehestä muuten. Itse saan orgasmin yhdynnästä vain jos olen itse päällä ja se johtuu juuri tuosta, että penis painaa klitorista siinä enemmän, joten lyhyempikin siihen kelpaisi. Kerran olen ollut miehen kanssa, jolla oli todella pitkä, en tiedä tarkkaan kuinka pitkä mutta varmasti lähemmäs 20 cm, ehkä 18? Sattui todella paljon, tuntui siis ihan että repi kohtua. Paksuudellahan siinä koon suhteen on eniten merkitystä ja tietenkään ihan mikro ei tunnu sisällä miltään, mutta jos mies on muuten miehekäs niin ei se siitä jäisi kiinni.

Vierailija
10/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ja kova kyr pä sen olla pitää. Tarkoitan isolla enemmänkin paksuutta kuin pituutta.

Vierailija
11/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen pienempien kannattaja. Ihme kyllä. Hieman ylöspäin kaartuva ja kova erektio on paras.

Isomunaisilla ei erektio ole niin kova ja tuntuu, että esinahkakin on paksumpi (pehmeän oloinen siitä syystä). Varsinkin yli 20 cm munilla pehmeys on ongelma. Ja niistä saa rakot arkoihin kohtiin...

Vierailija
12/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä minimunien fantasioita.

Vierailija
13/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä minimunien fantasioita.

? Tarkoitatko, että kaikki haikailevat vain isoa? Voin puhua omasta puolestani. Koolla ei ole juurikaan väliä, vaan sillä onko kumppani muutoin sopiva. Ihania munia on niin monenlaisia.

Vierailija
14/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hehkuttavat että mitä isompi sen parempi mutta minä saan suurimman nautinnon sellaisesta 10-14 cm munasta. Isommat eivät oikein tunnu missään kun taas pienempi osuu minun G-pisteeseen ja tuottaa suurta nautintoa. Olenko ainoa?

Ei se ole sun G piste vaan eturauhanen.

Vierailija
15/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa vaimoni ajattelisi samoin... Seksielämämme on täysin väljähtynyt pienen penikseni takia. Vaimoni on ei saa yhdynnästä mitään irti. Ei kuulemma tunnu tarpeeksi. Ratsastus ei onnistu kun siitin ei pysy sisällä.

Nuorempana kun mentiin naimisiin tuntui kuulemma paremmalta.

Ja kyllä, vaimoni on siis kertonut asian koska meillä on tapana puhua asioista hyvinkin suoraan.

Itselläni ei ole mitään valittamista vaimon suhteen, päinvastoin, hänellä on upeat muodot ja haluaisin häntä melkein päivittäin mutta hyvin harvoin hän jaksaa innostua pienestä munastani. Ei oo helppoa

Vierailija
16/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksissä pienehkö on kyllä paljon miellyttävämpi. Ei tule leuka kipeäksi ja sen voi ottaa helpommin syvemmälle.

Vierailija
17/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oot ainoa, eli et ole vaan löytäny itsellesi isompi munaista miestä.

Vierailija
18/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa vaimoni ajattelisi samoin... Seksielämämme on täysin väljähtynyt pienen penikseni takia. Vaimoni on ei saa yhdynnästä mitään irti. Ei kuulemma tunnu tarpeeksi. Ratsastus ei onnistu kun siitin ei pysy sisällä.

Nuorempana kun mentiin naimisiin tuntui kuulemma paremmalta.

Ja kyllä, vaimoni on siis kertonut asian koska meillä on tapana puhua asioista hyvinkin suoraan.

Itselläni ei ole mitään valittamista vaimon suhteen, päinvastoin, hänellä on upeat muodot ja haluaisin häntä melkein päivittäin mutta hyvin harvoin hän jaksaa innostua pienestä munastani. Ei oo helppoa

Minkäkokoinen sinulla on?

Vierailija
19/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimitta on 14. Täällä kaikilla pojilla on muka 16 tai peräti 18. Mistä se kertoo? Keksittyjä juttuja.

Vierailija
20/24 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää, miten tuo keskimitta on selvitetty. Onko joku tiedemies mittaillut seisovia peniksiä vai onko kyselty anonyymist kaavakkeella. Jotenkin minun tekisi mieleni kuitenkin uskoa tuon 14 sentin olevan lähempänä totuutta kuin se 20 senttiä, joka jokaisella miehellä nettikeskusteluissa kuuluu olevan. Oma vehkeeni on tuon noin 14 cm täydessä erektiossa. Muiden tuntemieni miesten penisten mittoja en tiedä. Ei ole ollut puhetta enkä ole kiinnostunut.

Elämäni yhdessä vaiheessa kuluttelin paljon aikaani chateissa. Useampi kuin yksi nainen, joihin tutustuin ihan livenäkin, väitti miehellään olevan 20-senttinen. Sen naisen juttua jotenkin uskonkin, joka väitti itse mitanneensa. En tosin kysynyt, miten hän sen täsmälleen mittasi.

Onkohan tuo peniksen kuviteltu koko, paitsi miesten paskapuhetta, myös naisten toiveajattelua? Mainituissa chat-keskusteluissa erinäisistä jututtamistani naisista sanoi pitävänsä pienistä kaluista. Hänen oma emättimensä oli kuulemma pieni ja ahdas - mistä moinen vertailutieto sitten lieneekin peräisin. Hän tuskin yritti miellyttää minua väitteellään, koska en koskaan kertonut hänelle ulokkeeni mittoja. En ylipäätään kerro sitä kenellekään, kun en kysele rintojen kokoakaan, saati sitten emättimen syvyyttä ja puristuspainetta.

Jotenkin epäillen suhtaudun tietoihin, jopa tutkimustietoihin, noista keskimitoista. Voihan olla niinkin, että hinkuni noin suunnilleen hyväksyä esitetyt maltilliset mitat johtuvat kateudestani, kun oma vehkeeni ei ole juomapullon kokoinen. Toisaalta, parempaakaan tietoa ei ole saatavilla.

Tätä kirjoittaessani muuten löysin Googlella tiedon, että erektiossa olevan peniksen keskipituus on 13.12 cm. Pääsisimmeköhän lähelle totuutta, tai edes tyydyttävää tietoa, jos laskisimme erilaisten selvitysten tulosten keskiarvon?

Olisiko pieni kalu sitten alle 10-senttinen? Mitä raati sellaisesta arvelee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan