Kannattaajo jatkaa suhdetta, jos mies ei kykene tyydyttämään?
Niin tapasin tuossa baarissa ihanan ja koeman miehen ja lähdettiin sitten sen kämpille jatkoille. Tultiin aika hyvin juttuun (yhteiset kiinnostuksen kohteet yms), mutta sitten kun viimein päästiin sänkyyn niin sieltähän paljastui horisontaalisesti rajoittunut siitin. No siinähän sitten aikamme yritettiin ja herra ähisi ehkä tunnin verran, mutta ei. Lopulta siirryttiin nukkumaan ja aamukahvien jälkeen antoi mulle numeronsa, ja sanoin miettiväni jatkoa.
Miten tämä tästä nyt sitten jatkuisikaan? Hyvin tullaan juttuun mutta täytyy varmaan hyväksyä, ettei sänkyhommista tule oikein mitään.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kaksi miestä ja molemmat varoittelivat ennakolta että välillä heillä on ollut tällaista ongelmaa, että tekis kyllä mieli mutta muna ei olekaan yhteispelissä.
No, mulle se kikkeli on seksihommissa kiva lisä, mutta ilmankin pärjää, joten sanoin että jaahas ja eipä tuo mitään.
Kävikin sitten niin että koskaan näiden (pitkien, peräkkäisten ei päällekkäisten) suhteiden aikana ei ollut sellaista seksikertaa jolloin munan saanti olisi jäänyt ikään kuin kesken. Veikkaisin että rauhallinen suhtautuminen näihin peniksen oikkuihin vähentää sellaisia, miehen kun ei tarvitse stressata että kuinka tässä tällä kertaa taas käy.
Varmaan omista mieltymyksistä riippuu, mutta jos haluaa jotain tuntikausien paalutusta niin siihenhän on lääkitystä saatavilla.
Yhdyntäseksi naisen orgasmiin asti on käsittääkseni siten harvinaista, että kannattaisi ennemminkin etsiä sitä hyvää seuraa kuin nimenomaan tätä ominaisuutta. Taitavat kädet ja suu ovat mun nähdäkseni paljon käyttökelpoisemmat.
Tässä on ymmärretty se asian ydin, kun puhutaan siitä miten seksielämä kehittyy kahden ihmisen välillä. Jos mennään tuollaisella asenteella, että tuntemattoman ihmisen on heti ensimmäisellä kerralla pystyttävä tekemään minut tyytyväiseksi kuin minkäkin prinsessan, ei ole kovin ruusuista tulevaisuutta odotettavissa. Suosittelen dildoa.
Mulla on yksi kokemus todella 'suuresta' miehestä. Oltiin hetken aikaa yhdessä ja se oli siis tosiaan liian iso mulle. Pelkästään sattui. Mies oli vähän outo luonteeltaan ja juttu loppui pian.
Olen aina muistanut sen kokemuksen kun monikin mies on luullut että naiset kaipaa niin isoa kuin mahdollista. En minä ainakaan, rajat tuli vastaan. Eikä se koko ole seksissäkään tärkein juttu (kunhan ei ihan nappula ole) vaan se että myös synkkaa sängyssä.