Kannattaajo jatkaa suhdetta, jos mies ei kykene tyydyttämään?
Niin tapasin tuossa baarissa ihanan ja koeman miehen ja lähdettiin sitten sen kämpille jatkoille. Tultiin aika hyvin juttuun (yhteiset kiinnostuksen kohteet yms), mutta sitten kun viimein päästiin sänkyyn niin sieltähän paljastui horisontaalisesti rajoittunut siitin. No siinähän sitten aikamme yritettiin ja herra ähisi ehkä tunnin verran, mutta ei. Lopulta siirryttiin nukkumaan ja aamukahvien jälkeen antoi mulle numeronsa, ja sanoin miettiväni jatkoa.
Miten tämä tästä nyt sitten jatkuisikaan? Hyvin tullaan juttuun mutta täytyy varmaan hyväksyä, ettei sänkyhommista tule oikein mitään.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tehdä johtopäätöksiä yhden epäonnistumisen vuoksi.
Tavatkaa ja tutustukaa ensin ilman seksiä ja kun menette seuraavan kerran sänkyyn niin molempien oltava ilman alkoholia. Harva mies saa pysyvää stondista jos on promilleja veressä.
Ei oltu kovinkaan humalassa, ja kyllä ihan seisokissa oli, mutta se koko...
Voihan apua ja nolous mikä avaus... Joo tyydyttyminenhän se onkin elämässä ja parisuhteessa ja rakkaudessa tärkeintä, jatka itsekkäästi sen metsästystä, muista vielä huutaa megafoniin että se on sinun oikeutesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavatkaa ja tutustukaa ensin ilman seksiä ja kun menette seuraavan kerran sänkyyn niin molempien oltava ilman alkoholia. Harva mies saa pysyvää stondista jos on promilleja veressä.Ei oltu kovinkaan humalassa, ja kyllä ihan seisokissa oli, mutta se koko...
On todistettu ettei koko ole tärkeä vaan se miten sitä käyttää.
Kiinnostavan keskustelun tästä sai merkitseekö suhteessa enemmän nautinto va mukavuus
Riippuu ihan siitä millainen merkitys penetraatioseksillä on elämässäsi. On olemassa muitakin tapoja tyydyttää nainen.
Vierailija kirjoitti:
Voihan apua ja nolous mikä avaus... Joo tyydyttyminenhän se onkin elämässä ja parisuhteessa ja rakkaudessa tärkeintä, jatka itsekkäästi sen metsästystä, muista vielä huutaa megafoniin että se on sinun oikeutesi!
Seksi kuitenkin kuuluu melko oleellisesti terveeseen aikuisten väliseen parisuhteeseen ja myös rakkauteen.
No sanokoon muut mitä tahansa mutta kyllä sillä koolla on väliä
Oon joskus seurustellut miehen kanssa, jolla oli sekä horisontaalisesti että vertikaalisesti rajoittunut siitin. Mutta hän oli todella taitava sängyssä ns. "muilla keinoilla", joten sain joka päivä hänen kanssaan rajuja orgasmeja. Eli pelkkä koko ei merkitse kaikkea. Tosin tiedän, että harva mies on harjoitellut noin taitavia kikkoja kuin hän.
Minä luovutin suhdeviritelmön siihen, kun mies oli minulle epäsopiva sängyssä kaksi kertaa kokeilin, mutta sen jälkeen siirryin takavasemmalle. Jollekulle toiselle hän voi olla hyväkin rakastaja, mutta minulle ei ollut. Nämä ovat yksilöllisiä juttuja.
On todistettu ettei koko ole tärkeä vaan se miten sitä käyttää.[/quote]
Höpöhöpö ja huomenna lissää
Mulla on ollut kaksi miestä ja molemmat varoittelivat ennakolta että välillä heillä on ollut tällaista ongelmaa, että tekis kyllä mieli mutta muna ei olekaan yhteispelissä.
No, mulle se kikkeli on seksihommissa kiva lisä, mutta ilmankin pärjää, joten sanoin että jaahas ja eipä tuo mitään.
Kävikin sitten niin että koskaan näiden (pitkien, peräkkäisten ei päällekkäisten) suhteiden aikana ei ollut sellaista seksikertaa jolloin munan saanti olisi jäänyt ikään kuin kesken. Veikkaisin että rauhallinen suhtautuminen näihin peniksen oikkuihin vähentää sellaisia, miehen kun ei tarvitse stressata että kuinka tässä tällä kertaa taas käy.
Varmaan omista mieltymyksistä riippuu, mutta jos haluaa jotain tuntikausien paalutusta niin siihenhän on lääkitystä saatavilla.
Yhdyntäseksi naisen orgasmiin asti on käsittääkseni siten harvinaista, että kannattaisi ennemminkin etsiä sitä hyvää seuraa kuin nimenomaan tätä ominaisuutta. Taitavat kädet ja suu ovat mun nähdäkseni paljon käyttökelpoisemmat.
Vierailija kirjoitti:
No sanokoon muut mitä tahansa mutta kyllä sillä koolla on väliä
Ilmeisesti sinulle.
Kohdunkaulaan asti osuva siitin ei ole mikään riemun aihe naiselle jos ei satu pitämään äärimmäisestä kivusta seksin aikana. Sellaisiakin ihmisiä toki on, mutta esimerkiksi minä en diggaile.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on parin viikon päästä kunnon ryhmäpanojuhlat, tervetuloa sinne nussittavaksi.
Kerro lisää, oisin kiinnostunut
ap
Olin 5 vuotta naimisissa miehen kanssa jolla ei ollut pieni penis.
Mutta hän oli todella huono sängyssä. Eikä oppinut vuosien aikana. Viimeisen vuoden kieltäydyin kokonaan seksistä hänen kanssaan.
Petin häntä, ja ero siitä seurasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavatkaa ja tutustukaa ensin ilman seksiä ja kun menette seuraavan kerran sänkyyn niin molempien oltava ilman alkoholia. Harva mies saa pysyvää stondista jos on promilleja veressä.Ei oltu kovinkaan humalassa, ja kyllä ihan seisokissa oli, mutta se koko...
No siis, jos etsit oikeasti parisuhdetta, niin heti alussa kykyä tärkeämpää on tahto ja halu. Halusiko ja pyrkikö hän kuitenkin tyydyttämään sinut? Oliko valmis käyttämään kieltä, sormia, mitä muita keinoja nyt arsenaalissa voikaan olla? Jos vastaukset näihin on kyllä, minua kiinnostaisi, jos ei, ei kiinnostaisi, oli seisokin koko mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Niin tapasin tuossa baarissa ihanan ja koeman miehen ja lähdettiin sitten sen kämpille jatkoille. Tultiin aika hyvin juttuun (yhteiset kiinnostuksen kohteet yms), mutta sitten kun viimein päästiin sänkyyn niin sieltähän paljastui horisontaalisesti rajoittunut siitin. No siinähän sitten aikamme yritettiin ja herra ähisi ehkä tunnin verran, mutta ei. Lopulta siirryttiin nukkumaan ja aamukahvien jälkeen antoi mulle numeronsa, ja sanoin miettiväni jatkoa.
Miten tämä tästä nyt sitten jatkuisikaan? Hyvin tullaan juttuun mutta täytyy varmaan hyväksyä, ettei sänkyhommista tule oikein mitään.
Siis eihän teillä ole edes suhdetta vaan kertapanoyritys eli yhden yön juttu.
Tyrannosaurus rexistä ei tule koskaan hyvää lentopallon pelaajaa, eikä minimunasta hyvää rakastajaa.
Tavatkaa ja tutustukaa ensin ilman seksiä ja kun menette seuraavan kerran sänkyyn niin molempien oltava ilman alkoholia. Harva mies saa pysyvää stondista jos on promilleja veressä.