Kummalliset fantasiat: ujot ja kokemattomat nuoret miehet
Saatan olla ainoo laatuani mutta mua vähän kiihottaa ajatus siitä että saisi vietellä jonkun ujon nuoren miehen (ihan täysi-ikäisiin nuorukaisiin 20-25v kohdistuu tämä, teinit ei innosta yhtään). Ehkä tää on joku itsekin ujon naisen dominointifantasia että saisi olla se joka vie kun toinen enemmän vain vikisee. Olen itse kolkytvee jos sillä nyt tässä jotain merkitystä on.
Onko muilla outoja fantasioita?
Kommentit (7)
Eihän tuo vielä mitään..
Itse olen juuri tuo ujohko nuori mies ja fantasioin itseäni vanhemmasta domina-naisesta. Eihän tätä nyt kehtaa kaikille kertoa, mutta en mä tätä millään tasolla outona pidä. Fantasiointi dominoinnista ja/tai alistetuksi tulemisesta on yllättävän yleistä.
Ja minä taas olen lähes saman ikäinen nainen kuin ap mutta minä haluan että minua alistetaan. Siis alistetaan, mutta ei satuteta, max vähän voi piiskalla läpsäistä jos en tottele. Tykkään ehdottomasti lukollisista kahleista, sellaisista joista ei voi päästä eroon ja irti ilman avainta.
Esim. Lukollinen kaulapanta, lukolla kiinnitettävät käsi ja nilkka kahleet, jotka kiinnitetään valmiiksi ja jotka voi sitten helposti kiinnittää sänkyyn, tuoliin tai mihin nyt ikinä haluaakaan. Olisi kiihottavaa että joku tulisi esim. Perjantaina lukitsemaan nuo minulle. Joutuisin pitämään noita koko viikonlopun. Ulos ei voisi mennä, koska muut näkisivät kaulapannan.
Viikonlopuksi annettaisiin erinäisiä kotitehtäviä ja minua käytäisiin välillä katsomassa ja "hyväksikäyttämässä".
Minä olen ujohko nainen ja fantasianani on siveysvyö jota hallitsee joku nuori mielellään alle 20v nuori mies. En ole uskaltanut tästä kertoa kenellekään, mutta siveysvyötä olen käyttänyt jo useita vuosia (en siis koko aikaa). Omistan useita erilaisia ja uskaliain tekoni oli kun lukitsin siveysvyön päälleni lukolla ja lähetin avaimet postissa itselleni. Ei siis ollut mahdollista saada sitä pois ennenkuin posti toi avaimet parin päivän päästä. Varmuudeksi lähetin kahdessa erillisessä kuoressa avaimet, jos postj olisi sattunut hukkaamaan ne.
Kävin töissä ja kavereita tapaamassa siveysvyössäni. Olin suurimman osan ajasta tosi peloissani ja häpeissäni. Nyt olen suunnitellut kokeilevani tätä uudestaan, kun en ole löytänyt oikeaa "masteria" itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ujohko nainen ja fantasianani on siveysvyö jota hallitsee joku nuori mielellään alle 20v nuori mies. En ole uskaltanut tästä kertoa kenellekään, mutta siveysvyötä olen käyttänyt jo useita vuosia (en siis koko aikaa). Omistan useita erilaisia ja uskaliain tekoni oli kun lukitsin siveysvyön päälleni lukolla ja lähetin avaimet postissa itselleni. Ei siis ollut mahdollista saada sitä pois ennenkuin posti toi avaimet parin päivän päästä. Varmuudeksi lähetin kahdessa erillisessä kuoressa avaimet, jos postj olisi sattunut hukkaamaan ne.
Kävin töissä ja kavereita tapaamassa siveysvyössäni. Olin suurimman osan ajasta tosi peloissani ja häpeissäni. Nyt olen suunnitellut kokeilevani tätä uudestaan, kun en ole löytänyt oikeaa "masteria" itselleni.
Varaa nyt edes tarpeeksi järeitä työkaluja, että viime hädässä saat jotenkin rikkomalla sen vyön yltäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaa nyt edes tarpeeksi järeitä työkaluja, että viime hädässä saat jotenkin rikkomalla sen vyön yltäsi!
Miksi? Sehän on se juttu ettei sitä saa pois vaikka haluaisi. Kai sen joku lukkoseppä sitten saa jos joku erikoinen hätä tulisi, mutta kynnys soittaa lukkoseppä avaamaan siveysvyön lukko on onneksi sen verran korkea että ei heti ekalla viikolla varmaan tulisi tehtyä. Tuo postilla avainten tulo kesti illan+2pv. Seuraavaksi teen sen ehkä torstaina, joten avaimet saapuvat vasta maanantaina. En pysty toteuttamaan ennenkuin ensi kuussa kun on kaikkia saunailtoja ja jumppia sovittuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Sehän on se juttu ettei sitä saa pois vaikka haluaisi. Kai sen joku lukkoseppä sitten saa jos joku erikoinen hätä tulisi, mutta kynnys soittaa lukkoseppä avaamaan siveysvyön lukko on onneksi sen verran korkea että ei heti ekalla viikolla varmaan tulisi tehtyä. Tuo postilla avainten tulo kesti illan+2pv. Seuraavaksi teen sen ehkä torstaina, joten avaimet saapuvat vasta maanantaina. En pysty toteuttamaan ennenkuin ensi kuussa kun on kaikkia saunailtoja ja jumppia sovittuna.
Olen lukkoseppä. Soittele minulle sitten!
Onhan noita outoja fantasioita... ja kokemuksia.
Minä olen mies, jolla oli tapana ihastua itseään huomattavasti nuorempiin, ujoihin naisiin... tyttöihin. Kai se sitten jotakin inhottavaa ja tuomittavaa -filiaa on. Oli. Nuoremmista kiinnostuneet naiset ovat trendikkäästi puumia. Vastaavat miehet ovat yhtä trendikkäästi... no enpä viitsi sitä sanaa tähän kirjoittaa, itsestäni.
Olihan niitä nuoria tyttöystäviä pari, ja jokunen alkuunsa tyssännyt suhteenviritelmä näiden lisäksi. Viimeisin oli kuvankaunis 20-vuotias tyttö. Hän oli vasta itsenäistymässä perheestään, jossa molemmat vanhemmat olivat alkoholisteja ja isä kaiketi jotenkin seksuaalisesti puuttunut tähän tyttöön. Ei minusta ollut tälle tytölle aikuisen, huolehtivan miehen malliksi. Kaiken lisäksi tyttö sanoi toivonsa, että kohtelisin häntä huonosti ja määräilisin. Onpa sekavaa, anteeksi! Vasta suhteen päätyttyä ymmärsin, että se tyttö olisi kaivannut terapiaa, ei seksiä. Se toinenkin nuori tyttöystävä oli jotenkin risaisesta alkoholistiperheestä, vaikka toki vaikutti terveemmältä ja hyvinvoivammalta.
En yritä sanoa, että kaikki ikäerosuhteet automaattisesti ovat tuhoisia nuoremmalle osapuolelle. Kokemukseni ja saamani opin perusteella olisin kuitenkin varovainen. Parikymppinen on yhä aika kypsymätön ja voi hyvinkin olla hankkimassa seksillä jotakin vallan muuta, jotakin, mitä tarvitsisi enemmän. Ikäerosuhteessa edellytetään nimenomaan vanhemmalta osapuolelta huomattavaa kypsyyttä ja aikuisuutta.