Paljonko teidän hääbudjetti oli?
Mikä oli vieraiden lukumäärä, mikä teema (jos sitä oli)?
Kommentit (27)
Vuonna -98 n. 45 000 mk mutta tässä olivat siis mukana sormus ja häämatka. Ja tietty puvut sun muut. Vieraita oli 80.
7000-8000 euroa, sisältäen sormukset ja tms mutta ei häämatkaa. 80 hengen ravintolahäät.
200 mk v 1994. Sisältää mekon ja tarjoilut, vieraita 12.
Kun vielä olin naimisissa:
Itse häät oli $250. Oltiin siis Las Vegasissa kahdestaan lomalla ja päätettiin mennä siellä naimisiin. :D
Kotona sitten pidettiin grillibileet n. 50 hengelle, olisiko kustantanut n. 1000 euroa ruokineen ja juomineen.
Olemme menossa naimisiin ensikesänä. Ehdoton maksimibudjetti on 10 000e, mutta toivomme pääsevämme vähemmällä. Vieraita tulossa alustavan arvion mukaan 30-40.
N.9000€ / 100 henkeä. 13500-jos lasketaan hääpuku ja häämatka mukaan.
Ei teemaa, hääpaikkana kartanotila maaseudulla. 50 henkeä ja n. 8000€ meni rahaa kaikkeen.
100 henkeä ja reilut 15k€ matkoineen kaikkineen kustansi 15v sitten.
Noin 150 henkeä, ja budjetti oli 15k€ (EI sormusta, eikä matkaa, ne tuohon päälle). Vähän meni yli, taisi olla jotain vähän vajaa 16k€ lopputulema. N. satku per vieras ei mun mielestä oo paha.
Noin 1300+sormukset ja vaatteet. Teemana Halloween ja vieraita 40 (joista lapsia about 15).
Vierailija kirjoitti:
Olemme menossa naimisiin ensikesänä. Ehdoton maksimibudjetti on 10 000e, mutta toivomme pääsevämme vähemmällä. Vieraita tulossa alustavan arvion mukaan 30-40.
Mielenkiintoista. Mikä teillä maksaa eniten?
Mukavia häitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Mikä teillä maksaa eniten?
Mukavia häitä <3
Ja en kysyjänä todellakaan ole se, joka antoi miinusta. Minusta jokaisen pitääkin järjestää häänsä oman näköisiksi. Ja budjetti ei ole sen mitta miten häistä on tehty omanäköiset :)
ap.
Onpas kalliita häitä. Meillä tulee menemään enintään 3000-4000 euroa (50 hlö) ja sekin on meistä jo ihan älyttömän paljon...
Reilun satasen, vieraita 4. Tähän päälle vaatteet erikseen, naimisiin mentiin maistraatissa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas kalliita häitä. Meillä tulee menemään enintään 3000-4000 euroa (50 hlö) ja sekin on meistä jo ihan älyttömän paljon...
Minustakin on mielenkiintoista kuulla mikä on se maksava tekijä. Mutta toisaalta ymmärrän kyllä, että esim. jokin häätila, bändi, pitopalvelu, jne. nostavat hintaa. Ja jokainen sen päättää mihin tahtoo satsata.
Uskon, että teidän budjetilla tulee mielettömät häät :)
4000€ mentiin kahdestaan ulkomailla naimisiin, ei kiinostanut panostaa juhliin..
Pari vuotta sitten häät pk-seudulla, n. 6000e maksoi ja noin 40 vierasta. Tästä hieman alle 4000e meni tilavuokraan, juomiin ja ruokiin, siivouskuluihin, tarjoiluhenkilökuntaa.. Minun ja miehen pukuihin yhteensä hieman alle 1000e, loput esim. valokuvaukseen, koristeluun, vihkimiskuluihin, kampaajalle.
10 000 mk vuonna -95.