Voisitko seurustella miehen kanssa, joka käy töissä mutta palkka on pieni?
Kommentit (27)
Hyötyä ainakin se, että olis molemmilla varaa saman tasoisiin lomiin. Ja lahjoihin. Jne.
Jos itse tienaa enemmän niin mies voi sitten jäädä koti-isäksi lasten ollessa pieniä ilman sen suurempia tappeluita.
Seurustelen parhaillaan, mulla on tosin vielä pienemmät tulot.
Kyllä. Mies voisi jäädä kotiin hoitamaan lapsia, pärjättäis loistavasti mun tuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyjä tai haittoja siitä voisi olla?
En kyllä voisi, en olisi koskaan suostunut niille ensimmäisille treffeillekään niin ei olisi tarvis moisia edes miettiä
Seurustelin ennen, nyt mä olen sen kanssa naimisissa. Ei ne tulot ole mulle se juttu. Pääasia on asenne, että tahtoo pyrkiä elättämään itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyjä tai haittoja siitä voisi olla?
En kyllä voisi, en olisi koskaan suostunut niille ensimmäisille treffeillekään niin ei olisi tarvis moisia edes miettiä
Tarkistatko ihan suoraan palkkatodistukset ennen kuin suostut treffeille?
Voisin ja seurustelenkin. En ymmärrä tuota hyöty/haitta näkökulmaa. Mitään haittaa miehen pienistä tuloista ei ole ollut, mitään hyötyä en ole ollut koskaan etsimässä toisesta ihmisestä.
Tottakai voisin. En tiedä paljonko puolisoni ansaitsee (pienyrittäjä) ja hänen tulonsa vaihtelevat muutenkin, mutta hän on nähnyt minun palkkalaskelmani ja sanonut, että ansaitsee itse huomattavasti vähemmän.
Mikä on pieni palkka... Mun miehellä 1800 netto, ei se häävi ole, mutta pärjäilee, kun on pienet menotkin.
Miehelläni on minua pienempi palkka (vähän, en ole isotuloinen itsekään.) Hyötyä on se, että meillä on suht. sama tulotaso, emme tappele rahasta ja minä en tunne itseäni elätiksi. Haittana se, että ei ole varaa kaikkeen mitä halajaa😀
Pienet tulot eivät haittaa, jos mies osaa elää rahojensa mukaisesti. Eli hän ei saa elää yli varojensa, mutta ei myöskään olla sairaan pihi, vaan kultaista normaalia keskitietä menevä järkevä ihminen. Hyödyt ja haitat ovat molemmissa tapauksissa päivänselviä, niitä tuskin tarvitsee alkaa selittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pieni palkka... Mun miehellä 1800 netto, ei se häävi ole, mutta pärjäilee, kun on pienet menotkin.
Alle 2500 euroa nettona on pieni palkka. Ap
En koskaan huolisi mitään persaukista miestä.
Häh? No totta kai. Ei mua kiinnosta miehen pankkitilin saldo.
Mitä jonkun toisen palkka minuun liittyy.
Minulla on kokemusta 10 vuoden ajalta avioliitossa. Suosittelen, jos mies on erittäin hyvä. Muussa tapauksessa unohda!
Huonot puolet: maksat omasta pienestä palkasta miehenkin kuluja/kulut ja sinulle ei koskaan tarjota. Lahjoja ei juuri saa.
Hyvät puolet: miehellä on aikaa sinulle, koska ei ole töissä. Ehkä myös tekee tasapuolisesti ja nöyrästi kotitöitä. Lomilla on aina kaverina.
En