Uusi yritys (koska käsittämätön poisto - väärästä sanasta ilmeisesti? ): Eli, saanko perääni vain
jotain "ei niin vilpittömin aikomuksin liikkeellä olevia" jos kerron deitti-ilmoituksessa rehellisesti, että etsin miestä, joka olisi paitsi halukas yhteiseen lapseen, myös valmis "ottamaan omakseen" varhaisteini-ikäisen tyttäreni, jonka olen olosuhteiden pakosta kasvattanut yksin vauvasta asti, ja hänellä on kova isänkaipuu. On vielä aina ollut luonteeltaan ns. poikatyttö, eli ei tykkää mistään tyttöjen jutuista. Entinen miesystäväni oli hänelle hyvin tärkeä, ja miehen lähdettyä viiden vuoden jälkeen toisen naisen matkaan, tyttö oireili pitkään.
Kommentit (2)
Juu, tod.näk. lähti sen "p-sanan" takia ketju.
Vastaan itse saman kuin aiemmin: En itse ehkä mainitsisi lapsen sukupuolta ilmoituksessa, vaan tyyliin "minulla on lapsi, jonka oma isä ei ole kuvioissa, joten ota yhteyttä vain, jos olet valmis olemaan (mahdollisten yhteisten lisäksi) isä myös hänelle".. ?
Kyllä tuossa on syytä olla tarkkana. Varsinkin jos tyttö on kovasti takertuva mahdolliseen isäehdokkaaseen. Suurin osa meistä miehist kuitenkin ollaan kunnollisia, mutta tällaisia tapauksiahan ne potentiaaliset kieroutuneet juuri hakevat. Ehkä mainitset ensin vain lapsen, etkä niinkään kerro kovasta isän kaipuusta yms... Sitten otat asian esille kun olet päässyt vähän pidemmälle keskusteluissa muutaman ehdokkaan kanssa. Tämän taktiikan ei pitäisi ainakaan erityisesti houkutella näitä tapauksia. Loppujen lopuksi sinun on kuitenkin pidettävä silmät auki.