Onko miehillä kovempi palkka sen takia että he joutuvat maksamaan treffeillä kaiken?
Kommentit (4)
Ei ole olemassa miesten ja naisten palkkoja. Julkisella puolella ei tunneta sukupuolipalkkoja, ja yksityisellä puolella jokainen neuvottelee palkkansa viimekädessä itse. Naiset yleensä tyytyvät vähempään, siksi joskus miehet tienaavat enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa miesten ja naisten palkkoja. Julkisella puolella ei tunneta sukupuolipalkkoja, ja yksityisellä puolella jokainen neuvottelee palkkansa viimekädessä itse. Naiset yleensä tyytyvät vähempään, siksi joskus miehet tienaavat enemmän.
Nimenomaan julkisella sektorilla palkkaerot ovat suuret, eivätkä ne selity koulutuksella tai tuottavuudella.
Voinko mä ehdottaa miehen työnantajalle miehelle palkanalennusta jos sitoudun maksamaan aina kaikesta tasan puolet? Tai vastaavasti pitääkö miehen saada palkankorotus jos alkaa seurustella paremmin tienaavan naisen kanssa? Vai toimitetaanko suhteen alussa palkkatodistukset kummankin työnantajalle, jolloin katsovat kumpi tienää enemmän, ja sen palkkaa alennetaan toisen puoliskon tasolla? Sipilä heeiii, tääl ois ideoitaa...
veikkaan että syy-seuraus suhde on päibävastainen. Eli ennen aikaan naiset kun eivät olleet töissä oli ainoa vaihtoehto että miehet maksoivat. itsessään palkkaeroon tuolla ei ole vaikutusta