Hei, olen köyhä opiskelija, mutta minulla on varaa maksaa treffeillä
oma osuuteni. Tuloni ovat pienet. Hienompikin kahvila käy, mutta ravintola voitaisiin valita niin, että selviän 20 eurolla. Minua ei harmita maksa itse. Minulla on säästöjä pahan päivän varalle ja voin käyttää niitä myös hyviin päiviin. Kun säästän muuten, niin treffeillä en ajattele tämän enempää, että mitä tilaan, vaan tilaan sitä mitä tahdon, mitä tekee mieli. Treffejä on ollut nyt melkein joka viikko, koska olen ajatellut pariutua pian valmistumiseni jälkeen. Olen miesten suosiossa. En niinkään tahdo omakotitaloa ja koiraa, mutta hyvän miehen ja lapsia tahdon.
nainen
Kommentit (25)
Ei taida tarvita selittää tarkemmin 21:lle?
ap
Miksi käyt jo nyt treffeillä jos meinaat vasta ensi vuoden keväällä pariutua? Älä tuhlaa miesten aikaa ja anna niiden löytää joku sellainen joka on heti valmis suhteeseen.
Ja tämän ketjun tarkoitus oli...?
Etsin seurustelukumppania perheen perustaminen mielessä. Mikään järjestys ei ole hyvä, elämää ei voi kaikilta osin ajoittaa, joten en tiedä, että valmistunko ensin, vai alan suhteeseen, saanko milloin koulutustani vastaavan työpaikan, onko se määräaikainen vai vakinainen vai saanko lapsen. Kun suhde on kunnossa, voin ajatella lasten saamista. Enemmän kuin yhden. Kun koulutus on kunnossa, voin saada paremmin palkattua työtä.
Olen köyhä opiskelija, jolla ei ole velkaa, joten uskallan.
ap
Häh? Siis laitat sä ne miehet täyttää jonkun kulutustottumuskyselyn vai mitä?