Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, olen köyhä opiskelija, mutta minulla on varaa maksaa treffeillä

Vierailija
24.09.2018 |

oma osuuteni. Tuloni ovat pienet. Hienompikin kahvila käy, mutta ravintola voitaisiin valita niin, että selviän 20 eurolla. Minua ei harmita maksa itse. Minulla on säästöjä pahan päivän varalle ja voin käyttää niitä myös hyviin päiviin. Kun säästän muuten, niin treffeillä en ajattele tämän enempää, että mitä tilaan, vaan tilaan sitä mitä tahdon, mitä tekee mieli. Treffejä on ollut nyt melkein joka viikko, koska olen ajatellut pariutua pian valmistumiseni jälkeen. Olen miesten suosiossa. En niinkään tahdo omakotitaloa ja koiraa, mutta hyvän miehen ja lapsia tahdon.

nainen

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi kieltäytyisin, mutta myöhemmin, jos en kokisi, että mies ajattelee, että olen hänelle velkaa, jota maksan ajallani, voisin testata toisenkin puolen miehestä, kulutustottumukset. Onko hän saita, ahne vai ajatteleva, fiksu vai paljon kuluttava ja tuhlaileva myös rahan käytössä? Ymmärrän, että raha tuo valtaa, vastuuta ja vapautta. Tahdon itselleni eniten vapautta ja seison siksi myös omilla jaloillani.

ap

Häh? Siis laitat sä ne miehet täyttää jonkun kulutustottumuskyselyn vai mitä?

Vierailija
22/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tarvita selittää tarkemmin 21:lle?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt jo nyt treffeillä jos meinaat vasta ensi vuoden keväällä pariutua? Älä tuhlaa miesten aikaa ja anna niiden löytää joku sellainen joka on heti valmis suhteeseen.

Vierailija
24/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän ketjun tarkoitus oli...?

Vierailija
25/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin seurustelukumppania perheen perustaminen mielessä. Mikään järjestys ei ole hyvä, elämää ei voi kaikilta osin ajoittaa, joten en tiedä, että valmistunko ensin, vai alan suhteeseen, saanko milloin koulutustani vastaavan työpaikan, onko se määräaikainen vai vakinainen vai saanko lapsen. Kun suhde on kunnossa, voin ajatella lasten saamista. Enemmän kuin yhden. Kun koulutus on kunnossa, voin saada paremmin palkattua työtä.

Olen köyhä opiskelija, jolla ei ole velkaa, joten uskallan.

ap