Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, olen köyhä opiskelija, mutta minulla on varaa maksaa treffeillä

Vierailija
24.09.2018 |

oma osuuteni. Tuloni ovat pienet. Hienompikin kahvila käy, mutta ravintola voitaisiin valita niin, että selviän 20 eurolla. Minua ei harmita maksa itse. Minulla on säästöjä pahan päivän varalle ja voin käyttää niitä myös hyviin päiviin. Kun säästän muuten, niin treffeillä en ajattele tämän enempää, että mitä tilaan, vaan tilaan sitä mitä tahdon, mitä tekee mieli. Treffejä on ollut nyt melkein joka viikko, koska olen ajatellut pariutua pian valmistumiseni jälkeen. Olen miesten suosiossa. En niinkään tahdo omakotitaloa ja koiraa, mutta hyvän miehen ja lapsia tahdon.

nainen

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä nyt ole ihan itsestäänselvyys.

Ketjun arvoista olisi ollut jos sinä naisena olisit maksanut miehen osuuden.

Vierailija
2/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama mies on tarjoutunut maksajaksi, mutta olen vastannut, että olen varautunut maksamaan itse. Se sopi heille. Yksi mies tahtoi ostaa minulle kukkia kotiin viemisiksi ja suostuin sitten siihen. Oli selkeästi hyvin varakas, mutta silti luonteva mies. Tykkäsi siitä, kun maksoin itse ruoan. Tässä on muutamat uusintatreffit tulossa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
4/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan mutta et siitä huolimatta saa pillua.

Vierailija
5/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä. En nimittäin olisi sinulle mitään ostanutkaan.

Vierailija
6/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se kumma jos ei olisi varaa kun opiskelijat on niin kovia juhlimaan.

Vierailija
7/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sinulla on varaa käydä hienommissakin ravintoloissa treffeillä. Itsellä ei opiskeluaikoina olisi ollut varaa viikottain käydä tai no loppuaikoina kyllä kun kävin samalla töissä. Viimeksi kun olin ravintolassa syömässä oli oma osuus sen 140 € ja opiskeluaikoina se oli tyyliin kuukauden ruokabudjetti. Opiskeluaikoina tulikin sit useimmiten käytyä lounastreffeillä tai jossain kahvilla tai lasillisella. Kaikki nepalilaiset ja kiinalaiset raflat oli myös hyviä, kun usein kohtuuhintasia myös iltasin

Vierailija
8/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että sulla on aikataulu pariutumisen suhteen. Oletko myös rehellisesti sanonut miehille, että he ovat mukavia, mutta voit aloittaa suhteen vasta valmistumisen jälkeen?

Vierailija
9/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet täysin mun kaverin vastakohta. Se tuntuu käyvän treffeillä vaan ilmasen ruoan takia

Vierailija
10/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole valmis maksamaan 140 € ravintolaillasta. Jos mies ei tätä ymmärrä, niin ei ole minun makuuni. Hänen täytyy sopeutua, että olen vielä jonkun aikaa köyhä ja siksi syön mieluummin itse maksamani hyvän pitsan 15 €:lla, kuin laitan enemmän gourmee-annoksiin. Minulla säästyy rahaa, kun käytän hyvin vähän alkoholia ja tupakoi en ollenkaan. Teen välillä myös töitä. Kesätyöansioiden on kuitenkin riitettävä talven ja kevään niukempien kuukausien ylitse. Joululomalla aion tehdä töitä, jotta saan  treffailurahaa. Minulla on kuukausi- ja viikkobudjetit.

ap

Vierailija
11/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko ihmiset aloitustekstejä yhtään ennen noitten katkerien mollausviestiensä ulos suoltamista? Tässäkin on ap:ta ajateltu mieheksi ap:n allekirjoituksesta huolimatta, ja myös haukuttu hienoissa ravintoloissa kävijäksi / ruokaan luokkaa 140€ tuhlaajaksi vaikka ap kertoi budjetikseen ulkonasyömiselle 20€. 

Vierailija
12/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko ihmiset aloitustekstejä yhtään ennen noitten katkerien mollausviestiensä ulos suoltamista? Tässäkin on ap:ta ajateltu mieheksi ap:n allekirjoituksesta huolimatta, ja myös haukuttu hienoissa ravintoloissa kävijäksi / ruokaan luokkaa 140€ tuhlaajaksi vaikka ap kertoi budjetikseen ulkonasyömiselle 20€. 

En kyllä huomannut kenenkään haukkuvan ap:ta tuhlaajaksi. Yksi kommentoija totesi, ettei hänellä olisi ollut varaa käydä viikoittain syömässä kalliimmissa ravintoloissa, mutta ei siinä viestissä mielestäni ap:ta haukuttu. Ap ei myöskään sanonut aloitusviestissä budjetikseen kahtakymppiä. Hän sanoi mielellään selviävänsä sillä kahdellakympillä, mutta hienommankin ravintolan käyvän. Hienossa ravintolassa ei edes pääruokaa saa sillä kahdellakympillä, ei välttämättä edes alkuruokaa.

Vierailija
13/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin, että "Hienompikin kahvila käy". Kahvilassa saa reilusti alle  20€:lla juoman ja vaikka leivoksen. Siis kahvila ei ravintola.

Syömään mentäessä taas hienompi ravintola olisi  liian hintava. 

ap

Vierailija
14/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin, että "Hienompikin kahvila käy". Kahvilassa saa reilusti alle  20€:lla juoman ja vaikka leivoksen. Siis kahvila ei ravintola.

Syömään mentäessä taas hienompi ravintola olisi  liian hintava. 

ap

Se on varmaan toi sun aloitustekstin kohta siitä kuinka voit säästöjäsi käyttää treffeillä, etkä ajattele mitä tilaat, mikä saa ihmiset ymmärtämään, että voit hyvin maksaa enemmänkin kuin sen kaksikymppiä treffeistä.

Vierailija
15/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän aloituksen pointti on? Säästämällä voit syödä ulkona?

Vierailija
16/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö olla pointti? Eikö voi vain keskustella? Tärkeintä ei ole aina päämäärä vaan matka, vaikka onhan minulla tavoitteita.

ap

Vierailija
17/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma osuuteni. Tuloni ovat pienet. Hienompikin kahvila käy, mutta ravintola voitaisiin valita niin, että selviän 20 eurolla. Minua ei harmita maksa itse. Minulla on säästöjä pahan päivän varalle ja voin käyttää niitä myös hyviin päiviin. Kun säästän muuten, niin treffeillä en ajattele tämän enempää, että mitä tilaan, vaan tilaan sitä mitä tahdon, mitä tekee mieli. Treffejä on ollut nyt melkein joka viikko, koska olen ajatellut pariutua pian valmistumiseni jälkeen. Olen miesten suosiossa. En niinkään tahdo omakotitaloa ja koiraa, mutta hyvän miehen ja lapsia tahdon.

nainen

Eli sulle on kunnia-asia, että maksat aina itse? Eli siis jos vaikka mies haluaisi viedä sut pitkän kaavan kautta syömään jonnekin hintavaan fine dining ravintolaan, niin kieltäytyisit, vaikka mies tarjoaisi? 

Vierailija
18/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulisin hulluksi jos pitäisi aina mennä vaan toisen budjetin mukaan. Oma tilanne siis se, että mies kanssa köyhä opiskelija, ja minä hyvätuloisessa kokopäiväduunissa. Kyllä tasan käydään vähintään kerran kuussa pitkän kaavan kautta ulkona syömässä, myös ulkomaanlomat (kolmisen kertaa vuodessa) maksan minä. Olen sanonut miehelle että nämä ovat asioita joihin olen tottunut, joten mies hyväksyy että maksan. 

Vierailija
19/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi kieltäytyisin, mutta myöhemmin, jos en kokisi, että mies ajattelee, että olen hänelle velkaa, jota maksan ajallani, voisin testata toisenkin puolen miehestä, kulutustottumukset. Onko hän saita, ahne vai ajatteleva, fiksu vai paljon kuluttava ja tuhlaileva myös rahan käytössä? Ymmärrän, että raha tuo valtaa, vastuuta ja vapautta. Tahdon itselleni eniten vapautta ja seison siksi myös omilla jaloillani.

ap

Vierailija
20/25 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt mikään suurenmoinen saavutus ole, jos on max. 80 € laittaa treffeihin kuussa opiskeluaikana. Ap ei kuitenkaan juo ja monella taitaa opiskellessa mennä viikossa tai kahdessa toi summa bilettämiseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi