Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perussuomalaiset/siniset alusta saakka oikeassa!

Vierailija
24.09.2018 |

Mikäli asioihin olisi tartuttu perussuomalaisten ja sinisten toivomalla tavalla, monelta harmilta olisi säästytty. Sen sijaan monet tuudittautuivat vihervassujen lepsuiluun ja resurssienjakohaaveiluun, ja tässä sitä nyt ollaan.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/poliisin-jattioperaatio-huolettaa-ed…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silti viitsitä linkkailla uutisia tänne. Jokainen osaa kyllä löytää iltapulunsa ihan itse. Jookos mussukka?

Vierailija
2/6 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kyse on siitä ketkä saa tehtyäkin asialle jotain. Olen minäkin oikeassa vaikka missä mutta kukaan ei kuuntele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo Terhosta pääministeri!

Vierailija
4/6 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne persut olisi hoitaneet vaalikamppanjansa uskottavasti jo ajoissa, eivätkä olisi ottaneet kaikenmaailman rikollisia ehdokkaaksi ja ratsastaneet vain sillä yhdellä asialla, olisivat päässeet itse päättämään noista asioista eikä tarvitsisi nyt surkutella kun muut on tehneet väärin. Tilaisuus oli jo vähintään kolmet vaalit taakse päin ja vieläkin istuvat paitsiossa.

Vierailija
5/6 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta asti voi olla oikeassa tai olla olematta, mutta kysymys on siitä mitä asioille on tehty. Aiheesta ovat varoitelleet muutkin kuin persut, mutta eivätpä persut/siniset ole hallitusvastuussa asialle mitään konkreettista tehneet.

Vierailija
6/6 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammukkeleilta portti kiinni ja lukkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi