Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistuuko itsetehdyt paneeliverhot ollenkaan?

Vierailija
05.05.2006 |

Meinasin pikkutytön huoneeseen ommella punaisesta unikosta paneeliverhot... Tuleeko niistä ihan hölmön näköset jos itse ompelee? Siis tarkoitan että jääkö ne reunat lörpöttämään jotenkin..en ole mikään ammattiompelija mutta ihan hyvä harrastelija kuitenkin.. =) Jos laittaisin alareunaan jonkun riman tai muun ompeleen sisään niin pysyisivät paremmin suorassa...

Onko kukaan ommellut itse paneeliverhoja? Millaiset tuli? Kangas on kuitenkin niin kallis (tuo unikko) etten viitsisi pilata... =/ =)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, viimeisen kolmen vuoden aikana olohuoneemme korkeissa ikkunoissa ei muita verhoja ole ollutkaan, kuin paneeli-sellaisia, ja kaikki olen ommellut kohtalaisilla taidoillani itse marimekon kankaista. Pointit verhojen ryhdikkyyteen on juuri tuo mainitsemasi paino alareunaan, itselläni on jonkinlaista miehen hommaamaa rautatankoa, joten kyllä pysyy suorana! Verhojen täytyy toki olla suorasti ja tarkkaan ommellut, jotta ne roikkuvat nätisti. Eli tarkkaan mittaamalla joka kohdan saat helposti paneeliverhot itse tehdyksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla