Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kassahenkilö, oletko koskaan ihastunut asiakkaaseen?

Vierailija
23.09.2018 |

Minä olen ihastunut erääseen Cittarin kassaihmiseen, mutta en siltikään yritä lähennellä enkä häiritä häntä. Valitsen usein toisen kassan ihan siitä syystä, ettei hän kokisi ihastumistani häirintänä. Olen kuitenkin ollut huomaavinani, että hänkin voisi olla kiinnostunut, sillä hän usein katsoo sillä tavalla oudosti ja hymyilee, kun kävelen ohi, ja sivusilmällä huomaan, että hän vilkuilee kun on lähellä, mutta nämä nyt voi olla ihan omia kuvitelmia vaan, tai sitten olen niin tyhmän näköinen, että hän siksi tuijottelee. Ihana hän kuitenkin on, ja tekisi mieli törmätä häneen joskus muuallakin kuin kassalla.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Nyt kun mietin niin kyllä, olen ihastunut kerran asiakkaaseen, vaikkakin olin myyjänä pienessä puodissa jossa myyjä jutusteli enemmänkin asiakkaiden kanssa, heitä kun yleensä oli vain yksi kerrallaan asioimassa. Se oli tosin vilkas päivä. Kyseessä oli vanha charmantti japanilainen mies, tai pitäisikö sanoa, pappa :D

Hopeakettujen aatelia kenties. Keskustelimme pitkään ja kun liikkeeseen tuli muita asiakkaita, hän hiljeni ja oli katselevinaan tuotteita. Hän oli taianomainen paljonpuhuvassa vähäeleisyydessään.

Vierailija
42/49 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Prismassa kerran viikossa ja joka kerran eri kassa,vaikea kuvitella tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimfghvj kirjoitti:

miespuolinen asiakas pyysi minua ulos joskus ja kieltäydyin. sen jälkeen oli vuoden verran silmäpeliä ja nyt vuosien jälkeen ollaan naimisissa.

Hyvä itsetunto sun miehellä, että jäi silmäpeliä pitämään vaikka sai pakit. Mä olisin hävinnyt vähin äänin nolona koko kaupungista. Mutta onnea teille. :)

Vierailija
44/49 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvätuloinen dippainssi ja yrittäjä enkä voisi koskaan huolia itselleni kaupassa töissä olevaa naista. En vaikka olisi kuinka kaunis ja seksikäsvartaloinen. Älyllisten kykyjen on oltava about samalla tasolla. 

M37

Vierailija
45/49 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kassatytöt ihastuivat minuun. Enää ei sellaista tapahdu kun ikäero on niin suuri.

Vierailija
46/49 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvätuloinen dippainssi ja yrittäjä enkä voisi koskaan huolia itselleni kaupassa töissä olevaa naista. En vaikka olisi kuinka kaunis ja seksikäsvartaloinen. Älyllisten kykyjen on oltava about samalla tasolla. 

M37

Moni korkeakouluopiskejanainen tekee kassatöitä saadakseen rahaa.

Vierailija
47/49 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Lienevät jotain muuta kuin kovien tekniikan alojen opiskelijoita. Mitä lie humanisteja ja vastaavia. 

M37

Vierailija
48/49 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Ja siksi toisekseen, miksi tehdä kassatyötä jos onlyfanssillakin saa rahaa? Ja vielä enemmän sekä verottomana. Varmasti sellaisella perusnätillä, perushoikalla naisella on katsojia ja tilaajia yllin kyllin.

M37

Vierailija
49/49 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo selvittänyt kaikkein kiinnostuneimpien työajat jos vaikka kohtaisitte luontevasti uuden rakkaasi lähtiessä töistä?

En, jos näen ihanaisen kassaneidin olevan työvuorossa, niin odotan ulkona henkilökunnan oven vieressä sitä hetkeä, että kaunottareni työvuoro loppuu <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä