Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kassahenkilö, oletko koskaan ihastunut asiakkaaseen?

Vierailija
23.09.2018 |

Minä olen ihastunut erääseen Cittarin kassaihmiseen, mutta en siltikään yritä lähennellä enkä häiritä häntä. Valitsen usein toisen kassan ihan siitä syystä, ettei hän kokisi ihastumistani häirintänä. Olen kuitenkin ollut huomaavinani, että hänkin voisi olla kiinnostunut, sillä hän usein katsoo sillä tavalla oudosti ja hymyilee, kun kävelen ohi, ja sivusilmällä huomaan, että hän vilkuilee kun on lähellä, mutta nämä nyt voi olla ihan omia kuvitelmia vaan, tai sitten olen niin tyhmän näköinen, että hän siksi tuijottelee. Ihana hän kuitenkin on, ja tekisi mieli törmätä häneen joskus muuallakin kuin kassalla.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihastunut, eikä tietääkseni kukaan työkaverikaan. Sinällään voisin ihastua johonkin asiakkaaseen, käyhän niitä yhdessä vuorossa yli 500. Kyllä siinä aina joku on potentiaalinen kumppani. Se ihastus kuitenkin syttyisi jossain muualla kuin siinä kassalla "heihei- viiskolkyt kiitos - kiitoooos - kuitti ole hyvä - heihei kiitos" -mantraa toistaessa. Ei siinä näe asiakkaasta kuin ulkonäön, ja itse en ulkonäön perusteella kiinnostu. Plussana vielä se, että itse en ole kassalla todellakaan oma itseni. Ääntä ja puhetapaa (anteeksi kuinka vs mitääää sää sanoit?) myöden olen ihan eri tyyppi. Jos asiakas kiinnostuisi siitä ihmisestä, ei hän tykkäisi oikeasta minästäni.

Vierailija
22/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan sitä on myöntää mutta aika usein kassa töihin hakeudutaan ihan seuranhaku mielessä. Voi flirttailla ja pitää silmäpeliä asiakkaiden kanssa työajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kassahenkilö?

No mikähän olisi?

No en kyllä tiedä. Olen kuullut vain kassatyöntekijöistä, myyjistä, kauppiaista ja kassatädeistä puhuttavan.

Vierailija
24/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikohan kassaihmistä tervehtiä, jos tulee kaupungilla vastaan? Pitäisiköhän kassaihminen sitä outona? 🤔

Voi! En mä ainakaan ois pitänyt outona, jos joku tuttu asiakas tervehtii, sehän ois mukavaa. Mulle jäi asiakkaat aika hyvinkin mieleen kun olin noissa töissä.

Vierailija
25/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selviä seksihaluja siellä näyttää olevan.

Vierailija
26/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo selvittänyt kaikkein kiinnostuneimpien työajat jos vaikka kohtaisitte luontevasti uuden rakkaasi lähtiessä töistä?

Vierailija
27/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vielä kerran hänen kassalleen. Kun olet hoitanut ostoksesi anna hänelle kirje/lappunen jossa kerrot että tutustuisit mielelläsi paremmin ja puhelinnumerosi. Sitten on hänen päätettävissään ottaako yhteyttä vai ei. Jos mitään ei kuulu, niin eihän sinun tarvitse enää hänen kassalleen mennä jos tuntuu nololta...

En mä voi kyllä mitenkään tämmöistä riskiä ottaa, sillä kyseessä on mun lempikauppa, enkä ikinä kehtaisi astua siihen kauppaan jos tulisi pakit. Pitää vain toivoa, että sattumalta näen hänet jossain muualla ja luontevasti tulisi joku juttutuokio, mikä voisi johtaa johonkin muuhunkin. Nyt vain haaveilen ja kyllähän hänen näkeminen jo aina piristää kummasti.

Ap

Vierailija
28/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ja pääsin astumaankin.

Tapahtuiko tämä kenkäkaupassa?

Ei. Marketin sukkaosastolla ja oikeasti vain keppihevosen kanssa.

Vierailija
29/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asiakas ja olen ihastunut kassahenkilöön. Hän on töissä eräässä elokuvateatterissa ja tällä hetkellä käyn leffassa aika useasti. Näen hänet edes sen hetken verran.

Vierailija
30/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muhun on ihastunut kaksikin kassaa samasta kaupasta, tai ehkä kolme, mahdollisesti neljä. Enkä edes trollaa. Vähän on epämukavaa käydä kaupassa, jos ovat samaan aikaan töissä.

Vierailija
31/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miespuolisena kassatyöntekijän ollut ihastunut samassa rakennuksessa (mutta eri liikkessä työskentelevään) olevaan naiseen, joka on kuitenkin ollut silloin tällöin asiakkaanani ja joskus tervehditään toisiamme jos tullaan hyllyvälissä vastaan. En usko, että tunne on kuitenkaan molemminpulinen joten en ole vienyt asiaa pidemmälle. Pikemminkin hän taitaa ajatella että "mitä tuokin katselee".

Vierailija
32/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene vielä kerran hänen kassalleen. Kun olet hoitanut ostoksesi anna hänelle kirje/lappunen jossa kerrot että tutustuisit mielelläsi paremmin ja puhelinnumerosi. Sitten on hänen päätettävissään ottaako yhteyttä vai ei. Jos mitään ei kuulu, niin eihän sinun tarvitse enää hänen kassalleen mennä jos tuntuu nololta...

En mä voi kyllä mitenkään tämmöistä riskiä ottaa, sillä kyseessä on mun lempikauppa, enkä ikinä kehtaisi astua siihen kauppaan jos tulisi pakit. Pitää vain toivoa, että sattumalta näen hänet jossain muualla ja luontevasti tulisi joku juttutuokio, mikä voisi johtaa johonkin muuhunkin. Nyt vain haaveilen ja kyllähän hänen näkeminen jo aina piristää kummasti.

Ap

No sun pitää varmaan pyrkiä myös juttusille noissa kohtaamistilanteissa. Kyllä siinäkin jo huomaa, haluuko toinen jutella vai ei..tai no toisaalta kassahenkilöt on monet sosiaalisia tapauksia jotka pystyy vääntämään tikusta asiaa kenen kanssa vain. Mutta kokeilisin itse tuota.

Olin aiemmin töissä kaupassa, jossa oli naismyyjä. Hänen exänsä oli asiakas ja nyksänsä taas kaupassa partioinut vartija. Joten kyllä aina joku joskus löytää romanssia ihan myyjän työtä tekemällä.

Vierailija
33/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, muhun on ihastunut kaksikin kassaa samasta kaupasta, tai ehkä kolme, mahdollisesti neljä. Enkä edes trollaa. Vähän on epämukavaa käydä kaupassa, jos ovat samaan aikaan töissä.

Oletkohan nyt vähän vainoharhainen? Mistä voit tietää, että he ovat sinuun ihastuneita?

Vierailija
34/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen/olin ruokalan työntekijä ja ihastunut siellä päivittäin käyvään asiakkaaseen. Olemme tavallaan työkavereita, vaikka emme olekaan samoissa hommissa. Välillä tuntui, että tunne on molemminpuolinen. En uskaltanut edetä asiassa mitenkään, koska pelkäsin kuvitelleeni kaiken. Sitten olisi ollut todella kiusallista olla töissä. Yritin käyttäytyä mahdollisimman neutraalisti, ettei ihastukseni tule ilmi. Tällä hetkellä en ole enää töissä ja harmittaa, ettei tilanne edennyt koskaan. En saa häntä mielestäni varmasti koskaan. 

Vierailija
35/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan kassa voisi ihastua minun kaltaiseen vähän ujoon kilttiin ja aluksi ehkä vähän hiljaiseen nuoreen urheilija mieheen. Mitä olen katsonut niin kassatytöt kikattelee niille tatskatuille jännä miehille ketkä tulee ostamaan kaljaa ja kertovat kaksimielisiä vitsejä.

Vierailija
36/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Alkon työntekijöillä joku ohjesääntö, että vakioasiakkaita ei saisi tervehtiä jos tapaa heitä kadulla..?

Vierailija
37/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
38/49 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen asiakas ja olen ihastunut kassahenkilöön. Hän on töissä eräässä elokuvateatterissa ja tällä hetkellä käyn leffassa aika useasti. Näen hänet edes sen hetken verran.

Minäkin olen ollut palavasti ihastunut leffateatterin kassaluukkuihmiseen. Vieläkin hymyilyttää kun näen hänet jossain, vaikka en ole enää ihastunut häneen.

Vierailija
39/49 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihastunut. Käy mun vuorolla aina syömässä. Snäpätään toisillemme lähes päivittin ja ollaan suudeltukin muutamia kertoja.

Vierailija
40/49 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miespuolinen asiakas pyysi minua ulos joskus ja kieltäydyin. sen jälkeen oli vuoden verran silmäpeliä ja nyt vuosien jälkeen ollaan naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän