Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko kenellekään muulle koskaan sellaista ihmeellistä pakottavaa tarvetta kokeilla esim. että jos hampaat puree oikein kovaa yhteen, voiko hammas mennä poikki?

Vierailija
23.09.2018 |

Tai avata leuka niin auki kuin mahdollista ja kokeilla jääkö leuka jumiin? Tai jotain muuta yhtä kummallista?

Nää on itselläni ollut joskus, joku sellainen jännä olo että pakko kokeilla, mutta sitten kun on vähän aikaa kokeillut niin pelko voittaakin että entäs jos niin oikeasti käykin ja oon lopettanut homman siihen.

Onko kenelläkään muulla ollu tän tyylisiä omituisia kokeilunhaluja jonkun asian suhteen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis on, mut tää on ihan tyhmä juttu :D yritin pissata makuuhuoneen lattialle?! Siis mun piti vaan katsoa että pystynkö siihen, ja onneksi en sitten pissannut :D koska ei vaan tullut

Vierailija
2/6 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teitä jotenkin liikaa varoteltu ja suojeltu pienenä, tai olette muuten "puissa"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaahaettua kirjoitti:

Onko teitä jotenkin liikaa varoteltu ja suojeltu pienenä, tai olette muuten "puissa"?

Ei kai. Miten niin? Ap

Vierailija
4/6 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylleensä minulla on kaikkea mutta ei näitä juttuja. Mutta minun tekisi meli maistaa kaikkea karkin näköisiä juttuja vaikka tiedän niiden olevan koruja. Esim ranskanpastillin näköinen korvis.

Vierailija
5/6 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko tämä?

Sain lapsena ajatuksen leikilläni ku*istaa itseäni niin kauan kuin pystyn. Kun lopetin, kurkku tuntui tosi kuivalta ja en saanut hetkeen he*keä. En ole ikinä uskaltanut toiste kokeilla. Siis toki olen saattanut "k*ristaa" itseäni muutaman sekunnin, mutten ikinä yhtä tosissani kuin tuolloin, sillä tuo säikäytti.

Vaikka tuskin itseään olisi mitenkään mahdollista k*ristaa he*giltä.

("Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.")

Vierailija
6/6 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko tämä?

Sain lapsena ajatuksen leikilläni ku*istaa itseäni niin kauan kuin pystyn. Kun lopetin, kurkku tuntui tosi kuivalta ja en saanut hetkeen he*keä. En ole ikinä uskaltanut toiste kokeilla. Siis toki olen saattanut "k*ristaa" itseäni muutaman sekunnin, mutten ikinä yhtä tosissani kuin tuolloin, sillä tuo säikäytti.

Vaikka tuskin itseään olisi mitenkään mahdollista k*ristaa he*giltä.

("Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.")

Minäkin lapsena yhdessä vaiheessa kuristin itseäni huivilla niin kauan että alkoi korvissa suhista. En tiedä miksi. Kai se oli sellaista eloonjäämistaistelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän