Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkistaako teilläkin puolisosi ettei kaapinovissa ole sormenjälkiä?

Vierailija
23.09.2018 |

Meidänsuvussa ei ole opetettu tarttumaan ovenkahvoihin ovia avattaessa vaan usein tulee painettua kaapinovi (myöskin jääkaappi) kiinni muualta kuin rivasta. Sitten jää sormenjälkiä kiiltäviin pintoihin.

Välillä sitten kun pakotan itseni tarttumaan kahvoista, ettei tule sormenjålkiå niin sitten mies kumartelee ja etsii sormenjälkiä pöytien pinnoilta.

Ei jaksaisi kuunnella jokapäiväistä valitusta "tahmatassun" jäljistä. Onko mahdollista oppia tarttumaan kahvoista 30 vuoden toisenlaisten tapojen jälkeen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaapinovien ripojen käyttämättömys on minun mielestä jo lapsena opittu tapa ja minun on hyvin vaikea oppia tavasta pois vaikka kuinka yritän.

Vierailija
2/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä kyttääjän kanssa. Jokainen siivoaa omat sotkunsa.

Vierailija
4/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että puolisoani vousi mikään asia maailmassa kiinnostaa vähemmän kuin sormenjäljet kaappien ovissa. No ehkä tupperwarwkutsut, jos pitäisi valita. 🙄

Vierailija
5/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole enemmän miehesi ongelma. Herra on hyvä ja pyyhkii jäljet, jos häiritsee. Suhteellisen mitätön "pahe" kuitenkin tuollainen ripojen käyttämättömyys. Kyllä sen kanssa voi elää jos tahtoo.

Vierailija
6/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ripojen käyttämiseen vielä myöhemminkin oppii. Minä olin pitkälti yli 50-vuotias opetellessani ja oppiessani tuon "taidon".

Vierailija
7/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ilmiselvästi rikollinen, koska välttelee sormenjälkien jättämistä.

Vierailija
8/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nirmaalia et toinen kyttää sormenjälkiä jopa kyykistymällä josko sattuisi calia vasten näkymään sornenjälkiäni?

Vierailija
9/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän ei ole keittiön kaapeissa vetmiä, joten hommaa piisaisi jos olisi tullainen nipokyttä.

Vierailija
10/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS mieheni tuollaisesta huomauttaisi (loton pääpotin voittaminen joka viikko on todennäköisempää kuin tuo), ojentaisin miehelle tyynesti rätin käteen. Siitä sitten osaisi varmaan päätellä, mitä tehdä.

Vierailija
11/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä minua humauttaa useita kertoja: "tartutko rivasta etkä ovesta"

Vierailija
12/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOS mieheni tuollaisesta huomauttaisi (loton pääpotin voittaminen joka viikko on todennäköisempää kuin tuo), ojentaisin miehelle tyynesti rätin käteen. Siitä sitten osaisi varmaan päätellä, mitä tehdä.

Ei tarvi ojentaa kun mies pyyhkii rätin kanssa jatkuvasti jälkiä ja napisee että sotken

Vierailija
13/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites siivoushullu tähän? Eikös olekin helpompi käyttää vetimiä ja unohtaa ovien pyyhkimiset ainakin puoleksi vuodeksi?

Vierailija
14/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi ojentaa kun mies pyyhkii rätin kanssa jatkuvasti jälkiä ja napisee että sotken

Mitä jos alkaisit itse pyyhkimään ne ovet? Saattaisit ihan huomaamatta parissa viikossa oppia käyttämään sitä ripaa, kun kyllästyisit päivittäiseen sotkujesi siivoamiseen. Minä opin pyyhkimään voiveitsen margariinirasian reunaan kun kyllästyin pyyhkimään päivittäin voitahroja pöytätasolta.

Vierailija
15/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja auta jos teillä on jonain päivänä lapsia!

Vierailija
16/16 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulivsurullinen olo, kun olimme kylässä ja kaapinovet olivat ripojen vierestä pinttyneessä liassa. Ihan mustana.

Sitten meillä kotona naputetaan "liasta" jota ei edes näy kuin peilailemalla pintoja.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi