Phister&Philina/Cup Cake ulkovaatteista kokemuksia
Ihastuin talven mallistoon tai muutamaan ulkovaatteeseen ja nyt mielelläni kuulisin kokemuksia millaisia ovat olleet käytössä. Muistan että täällä useammalla oli ainakin viime talvena P&P:n toppapukuja ja takkeja käytössä. Millaisilla keleillä olette käyttäneet, kuinka on ulkoleikeissä toimineet? Ihania juttuja talveen :)
Hullua miettiä jo talven vaatetusta heinäkuussa ;) Mutta talvea en muuten kyllä vielä odota, kesästä ja lämmöstä nautin mieluusti vielä pitkään...kesävaatteita en vaan jaksa enää miettiä...
http://www.phisterphilina.dk/
Kommentit (11)
Kiitti kun vastasit, luulen että tulevana syksynä "joudun" myös kokeilemaan..
Siis noita Cecilie Westin eli nyky-Cup Caken ulkovaatteitahan mä tarkotin, että monella tais olla niitä (sydän takkeja ja haalareita) viime talvena. Eikä P&P:n niinkuin sekoilin ;)
Noi Cup Caken ulkovaatteet näyttää aivan ihanilta, niin tytöille kuin pojille :))
Meillä on ollut tytöllä käytössä vain sisävaatteita tähän asti Cecilie Westiltä. Viime vuoden mallistosta yksi mekko ja tän kesän mallistosta sekä sellainen kalamekko (lyhythihainen) että perhoskuosinen mekko (pitkähihainen). Miellyttävät tosiaan silmääni, jotenkin herttaisia ja kauniita.
Nyt ostin syksyn mallistosta jo tytölle 2 mekkoa, sellaisen ihanan vanhan roosan värisen pithkähihaisen, jossa kullanhohtoisia kuvioita. Oli superkaunis, paljon kauniimpi vielä luonnossa kuin kuvissa. Lisäksi sellainen ruskea ohut vakosamettimekko, jossa vaaleanpunaisia sydämiä. Tai tunikahan se oli. Mutta aivan suloinen sekin.
Ostin alesta ensi kevääksi odottamaan sen pinkin takin, jossa hiippamallinen huppu ja iso sydän keskellä taskuna, jossa palloja. Todella kaunis myös.
Laatu on ainakin sisävaatteissa ollut meillä hyvä, ei ole menneet miksikään. Ulkovaatteista ei vielä kokemusta.
Löytyykö suomalaisista nettikaupoista miten hyvin? vai täytyykö turvautua ulkomaisiin?
Vitsit et noi on ihania :))
Aivan ihania nuo talvihaalarit!! Mistä olette kyseistä merkkiä tilanneet?
www.kuperkeikka.fi ja www.bellabambina.fi. Molempien palveluun olen ollut tyytyväinen ja pyrin jatkossakin tilaamaan kotimaisista kaupoista jos vaan suinkin mahdollista. Eihän tänne saada koskaan kunnon nettikauppoja jos kannatetaan vain tanskalaisia kauppiaita. Hintoja olen vertaillut sen verran, että esimerkiksi Cecilie Westhit ovat suurinpiirtein samoissa hinnoissa. :)
Esimerkiksi ulkotakeista on ainakin meillä lika lähtenyt tosi helposti pois. Ja kestäviäkin ovat olleet. Ainoa miinus on ehkä takkien leveä mitoitus, meidän hoikkeliinilla saisi olla hitusen kapeampi. Mutta mahtuupa paremmin vaatetta alle viileämmilläkin säillä. ;)
PinkMaman kanssa aivan samoilla linjoilla, eli myös itse pyrin aina tilaamaan kotimaisista nettikaupoista jos vain löytyy sitä mitä haluan. Aavistuksen halvempi hintakaan ei saa mua vielä tilaamaan ulkomailta jos suomestakin saa samaa.
Viime talvesta käyttökokemusta täälläkin sydäntaskuhaalarista ja tyttöjen pitkästä takista. Ei mitään moitittavaa. Sisävaatteita olen käyttänyt niin isolla kun pienelläkin tytöllä. Ihastuttavia ovat vaatteet ja luonnossa tosiaan vielä kauniimpia kun paperilla. Nyt kaksivuotiaalla tytöllämme on ollut tuo hiippahuppuinen pallokuosinen ulkoilutakki kevät ja kesäkäytössä ja on kyllä huippu...
Harmi kun sydäntaskuhaalari jäi pieneksi ja nyt onkin rima todella korkealla seuraavaa haalaria ajatelle.
Minäkin olen hankkinut nämä vaatteet www.kuperkeikka.fi kaupasta sekä netistä että heidän uudesta outlet myymälästä Tapiolan Heikintorilta.
Millaistahan mitoitusta nuo sisävaatteet, lähinnä mekot ovat ? Haluaisin tuon uuden malliston kultakoristeisen mekon synttärimekoksi syyskuussa 1-vuotta täyttävälle. Sisävaatteet ovat meillä pääosin jo 80-senttisiä ja mietinkin olisiko 86-senttinen liian iso. Jos jollakin on ko. mekko jommassa kummassa koossa olisin kiitollinen mitoista (lähinnä hihan pituus ja koko pituus
Entä onko jollain tietoa milloin suomalaisiin nettikauppoihin ko. vaatteet tulevat, toistaiseksi olen nähnyt näitä vasta tanskalaisissa nettikaupoissa?
Ottaisin yksivuotiaalle koon 80. Meillä on Nyt kaksivuotiaalla 86 ja sekin on lyhennetty sopimaan nyt.
Ainakin Kuperkeikassa alkaa olla jotain Phister ja Philinaa tullut. Kuvat näyttävät tulevan loppuviikosta. Soittelun perusteella pöllö ja kisuaiheisia ovat.
Meillä on ollu parina vuonna kevät takkeja Cecilie Westhiltä (vaihtoi malliston nimen nyt syksystä lähtien Cup Cakeksi) ja viime talvena oli talvitakit. Seitsemän takin kokemuksella voin sanoa, että nuo on reiluja kooltaan, aivan hurmaavia luonnossa ja käytännöllisiä. Ehkä hitusen kankaiden laadussa on ollut toivomisen varaa, mutta sekin pitäisi nyt parantua nimenvaihdon myötä :) Mitä muuten kyseisiin vaatteisiin tulee, niin viime talven CW tai HW rukkaset oli aivan susia...taisin ostaa kuudet ja kaikki hajosi ekoilla kerroilla jostain..yleensä saumat aukesivat.
PP:n ulkovaatteista ei ole kokemusta, mutta sisävaatteet taas kerran aivan täydellisiä ja meidän käytössä ei ainakaan ole menneet miksikään. Cw:n sisävaatteet ovat sitten välillä olleet vähän pettymys...paidat menneet oikeaoppisessa pesussa yhtä leveäksi kuin pitkäksi yms. väritkään eivät ole täysin pitäneet...
Itse kuitenkin uskaltaisin luottaa syksyn mallistoon jo täysin :) Entisetkin kokemukset ovat sen verran hyviä :) Ja nuo vaatteet miellyttää mun silmääni. :p